JBR Yellow är fantastisk (om det finns något intresse för luktsnus här 2026). Den är hyfsat stark och smakar typ lemoncurd och mentol med en del övriga citrustoner.
Gått från storsnusare av lössnus till vitt snus till luktsnus senaste par veckorna. Får se hur det fortsätter men gillar verkligen luktsnus just nu.
Wow, otroligt bra luktsnus. Ligger nog i medel-hög i nikotinstyrka. Påminner om en bra latakiatobak (pipa).
Snabb leverans och inget krångel.
Den är mentolbaserad kanske jag ska tillägga så jag inte lurar nån.- en aromatisk latakiatobak Mitt nya favoritmärke är Viking Snuff.
Viking Snuff is a well-regarded brand known for producing robust, traditional nasal snuffs that cater to the preferences of classic snuff enthusiasts. Manufactured by Wilsons of Sharrow in the UK, Viking Snuff is noted for its simplicity, boldness, and focus on high-quality, natural tobacco. Viking’s snuffs are typically coarser and drier (notering: tycker själv inte den är särskilt torr) than many other brands, offering a strong, earthy experience that appeals to those who enjoy a more rustic, unadulterated snuff.
Senast redigerad av krokod1l0 2026-06-04 kl. 05:30.