Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-02-05, 18:27
Medlem
Som topic. Om ni som är 30+ fick leva om ert liv, vad hade ni gjort annorlunda?
2012-02-05, 18:29
Medlem
SiSeniors avatar
Vad menar du att en 29åring kan uppleva som en 30åring inte kan uppleva? Förutom ett 30årskalas.
2012-02-05, 18:33
Medlem
S3ONs avatar
Denna tråd blir intressant att följa, skall försöka ta råd så gott det går!
2012-02-05, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Vad menar du att en 29åring kan uppleva som en 30åring inte kan uppleva? Förutom ett 30årskalas.
Nej men fick ju sätta en gräns. Många har när de är 30 år skaffat fru och barn,(är väl typ medelålder för att få barn) så kändes ju som en bra ålder att dra gränsen för när man inte är ungkarl längre
2012-02-05, 18:51
Medlem
sommarlovs avatar
Supit mindre.
Sparat pengar och rest till seriösa platser, inte fest/supa-platser...
2012-02-05, 18:51
Medlem
Ingen som vill yttra sig?
2012-02-05, 18:59
Medlem
Att det var för mycket dödtid mellan intressanta saker man gjort.

Alldeles för mycket tv och dator för att fylla ut tid som man kunnat göra något konstruktivt eller minnesvärt.
Och att jag umgåtts med för många personer som man fått tvinga för att de ska vara med på saker.
För få ja-sägare.
Och för mycket tjejer. Tjejer har haft alldeles för stort inflytande i umgängeskretsen på saker man gör.
Skulle ha tagit mycket mindre hänsyn till tjejers önskemål och gjort det jag velat i alla situationer.
Framförallt skulle jag ha umgåtts med folk som inte lyssnat så mycket på flickvänner.
2012-02-05, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Supit mindre.
Sparat pengar och rest till seriösa platser, inte fest/supa-platser...
Så du ångrar alltså att du "levt livet" och supit. Trodde att det är sånt man är nöjd med att ha gjort i efterhand...
2012-02-05, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Depprikula
Att det var för mycket dödtid mellan intressanta saker man gjort.

Alldeles för mycket tv och dator för att fylla ut tid som man kunnat göra något konstruktivt eller minnesvärt.
Och att jag umgåtts med för många personer som man fått tvinga för att de ska vara med på saker.
För få ja-sägare.
Och för mycket tjejer. Tjejer har haft alldeles för stort inflytande i umgängeskretsen på saker man gör.
Skulle ha tagit mycket mindre hänsyn till tjejers önskemål och gjort det jag velat i alla situationer.
Framförallt skulle jag ha umgåtts med folk som inte lyssnat så mycket på flickvänner.
Låter som en vis man
2012-02-05, 19:03
Medlem
Kalle-Dussins avatar
Resa mer. Resa så otroligt mycket mer. Jag har fått upp intresse för det nu på senare dar och visst, detär aldrig försent att börja, men jag har missat saker som jobbVisa i Australien för yngre (upp till 30). Eller plugga i USA.

Med facit i hand var det oerhört dumt att låsa sig med en padda till flickvän som bara ville titta på Idol eller Robinson och inte ville ut på äventyr själv. DET ångrar jag.

Följ mitt råd, gör sånt innan 30, sen stängs dörrarna en efter en...
2012-02-05, 19:07
Medlem
BaLLs avatar
https://www.flashback.org/t1510115

Lär dig söka
2012-02-05, 19:14
Medlem
Mavvelitos avatar
Ja, säg det. Finns många saker jag ångrar men inte något som egentligen är åldersrelaterat.
30 är nya 20 sägs det så bara att börja om igen =)
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in