• 1
  • 2
2012-02-05, 11:22
Medlem
XeKaazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Men lugna dig lite gubben. Man behöver inte tolka allting bokstavligt.

Dåligt, fly undan realiteten när det blir för drastiskt. Patet.
Citera
2012-02-05, 12:41
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Jag förstår inte riktigt varför det är äckligt för TS. Var gubben elak mot henne eller vad.
Citera
2012-02-05, 15:47
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Usch fy fan, jag skulle aldrig klarat av det i alla fall! Varför låg dom med varandra? Jävla pedofilgubbe, visst det är lagligt men 18 år är fan inte långt ifrån 14.
Citera
2012-02-05, 15:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fantomsmaerta
Jag förstår inte riktigt varför det är äckligt för TS. Var gubben elak mot henne eller vad.

För att en äcklig slemmig gubbe har satt den i tvåan på min tjej.. Kan se framför mig en fet frustande gubbe ta henne i tvåan.

Dessutom tycker jag med det är lite sjukt att hon hintar mig om det.
Citera
2012-02-05, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShaabAbuRamada
Tycker det känns sjukt att hon blivit kåt på en så gammal man... Antingen måste han vara typ Heffner (mkt status å pengar) eller så har hon en djävulskt trasslig uppväxt?

Alla har ex som man måste hantera. Bit ihop eller gå vidare.

Ja han har typ cash, vilket får mig att må illa. Ogillar liksom maktkampen om köttet i samhället redan.
Citera
2012-02-05, 16:11
Medlem
submariners avatar
hej,

gjort är gjort - gå vidare...

du kan tycka det är äckligt, vidrigt, smutsigt etc. hur mycket du vill - men i slutändan var det av allt att dma frivilligt från din flickväns sida och då ställs du inför frågan: kan du hantera det?

ska ni kunna få ett bra förhållande måste ni hitta ett sätt att hantera det som ligger bakom er tillsammans. men kan du inte få bilden av hans k*k i din tös häck och att han faktiskt har egenskaper som du inte har (t.ex. cash) så kanske du ka gå vidare?
Citera
2012-02-05, 16:56
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attraktiv
För att en äcklig slemmig gubbe har satt den i tvåan på min tjej.. Kan se framför mig en fet frustande gubbe ta henne i tvåan.

Dessutom tycker jag med det är lite sjukt att hon hintar mig om det.

Hon var väl med på det får man hoppas? Alltså det där att hon hintar om det, låter ju mer som att hon vill plåga dig på nåt vis.
Citera
2012-02-05, 18:23
Medlem
Malkos avatar
Hon tänder på det. Lev med det eller gör slut. Sluta gnälla och låta henne leva i "skuld" hela förhållandet.

Hon hintar om det för att hon vill få utlopp för det igen. Med största sannolikhet dumpar hon dig för någon annan med samma "intresse".

Lycka till!
Citera
2012-02-05, 20:36
Medlem
Hade aldrig kunnat klara av det. Att du ens fick reda på det tyder ju på något...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in