• 1
  • 2
2012-02-05, 03:28
Bannlyst
Min tjej är 23år men har haft ihop det med en 60år gammal gubbjävel. Det var när hon var 18år och han invigde henne till analsex och annat smutsiga skitgrejer.. Jag kan inte sluta tänka på det.

Han har även trakasserat mig på facebook, där han skriver vad han har gjort med henne.
Säger också att han har bilder och film men att han inte tänker visa dem. På ett sätt vill jag se dem men på ett annat sätt vill jag inte se dem.

Varje gång jag gör något med min flickvän ser jag bara gubben stå med sin kuk i vädret.
Citera
2012-02-05, 03:32
Medlem
ShaabAbuRamadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attraktiv
Min tjej är 23år men har haft ihop det med en 60år gammal gubbjävel. Det var när hon var 18år och han invigde henne till analsex och annat smutsiga skitgrejer.. Jag kan inte sluta tänka på det.

Han har även trakasserat mig på facebook, där han skriver vad han har gjort med henne.
Säger också att han har bilder och film men att han inte tänker visa dem. På ett sätt vill jag se dem men på ett annat sätt vill jag inte se dem.

Varje gång jag gör något med min flickvän ser jag bara gubben stå med sin kuk i vädret.

Oj, jag förstår att det känns jobbigt. Hur ser deras relation ut nu då? Ngn kontakt?
Citera
2012-02-05, 03:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShaabAbuRamada
Oj, jag förstår att det känns jobbigt. Hur ser deras relation ut nu då? Ngn kontakt?

Hon förnekar i stort sett hans existens.. Men hon har vid enstaka tillfällen påmint mig om den prekära situationen så att säga..
Citera
2012-02-05, 03:41
Medlem
Scubbles avatar
Ålder är iofs bara en siffra men tycker personligen det låter väldigt vidrigt. Anledningen till att han trakasserar dig är nog p.g.a. att han är svartsjuk.
Citat:
Ursprungligen postat av XeKaaz
Om ålder "bara är en siffra" är det inget fel med pedofili enligt dig.
Ojdå, tänkte inte åt det hållet.
Senast redigerad av Scubble 2012-02-05 kl. 03:48.
Citera
2012-02-05, 03:43
Medlem
XeKaazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scubble
Ålder är iofs bara en siffra men tycker personligen det låter väldigt vidrigt. Anledningen till att han trakasserar dig är nog p.g.a. att han är svartsjuk.

Citera
2012-02-05, 03:48
Medlem
Citat:

Men lilla du, skärp dig, det går inte att jämföra. Hon var ju själv med på det, annars kunde hon gjort en anmälan.
Ålder är endast en siffra, men 18 & 60 är väl extremt så klart, riktigt äckligt i min mening men folk får göra som dom vill.

OnT: Jag tycker du bör spöa upp snuskgubben TS. Vilket litet as....
Citera
2012-02-05, 03:51
Medlem
XeKaazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I.Against.I
Men lilla du, skärp dig, det går inte att jämföra. Hon var ju själv med på det, annars kunde hon gjort en anmälan.
Ålder är endast en siffra, men 18 & 60 är väl extremt så klart, riktigt äckligt i min mening men folk får göra som dom vill.

OnT: Jag tycker du bör spöa upp snuskgubben TS. Vilket litet as....

Det är det visst, försök fan inte slingra dig. Pedofili innefattar inte begreppet våldtäkt, det kan det vara oavsett ålder och tillfälle.

Klart 18 - 60 är extremt men hade det vart 10 - 55 hade det vart lika äckligt, plus pedofili, men hon kan fortfarande ha vart med på det.
Två skilda saker.
Citera
2012-02-05, 03:54
Medlem
Citat:
Min tjej är 23år men har haft ihop det med en 60år gammal gubbjävel. Det var när hon var 18år och han invigde henne till analsex och annat smutsiga skitgrejer.. Jag kan inte sluta tänka på det. .

Om hon var med på det, och det alltså inte var en våldtäckt så skulle jag gjort slut med henne.
Fan, vad skulle min tjej tycka om mig om hon fick reda på att jag gillat gamla tanter? (teoretiskt alltså)
Citera
2012-02-05, 05:55
Medlem
Du får ta dig en funderare. Tror du att du kan leva med det? Då kanske du kan gå till en psykolog för att få hjälp att hantera känslorna.

Tror du inte att du kan leva med det? Gör slut.

Citat:
Det är det visst, försök fan inte slingra dig. Pedofili innefattar inte begreppet våldtäkt, det kan det vara oavsett ålder och tillfälle.

Klart 18 - 60 är extremt men hade det vart 10 - 55 hade det vart lika äckligt, plus pedofili, men hon kan fortfarande ha vart med på det.
Två skilda saker.
Men lugna dig lite gubben. Man behöver inte tolka allting bokstavligt.
Citat:
Ursprungligen postat av lonian
Om hon var med på det, och det alltså inte var en våldtäckt så skulle jag gjort slut med henne.
Fan, vad skulle min tjej tycka om mig om hon fick reda på att jag gillat gamla tanter? (teoretiskt alltså)
Min tjej har inga problem med det
Citera
2012-02-05, 09:26
Medlem
Citat:

bara att tacka han för hans insats i att lära upp henne.
Citera
2012-02-05, 09:37
Medlem
Om du inte gjort det redan så sätt honom på ignor på FB det går faktiskt.
Sen bör du nog fundera över om detta är något du kan leva med om inte skulle jag varna mitt ex för att upplysa sina kommande killar om saken.

Förstår inte alls varför man ska upplysa sina partners om tidigare sexliv.
Citera
2012-02-05, 09:40
Medlem
ShaabAbuRamadas avatar
Citat:
Hon förnekar i stort sett hans existens.. Men hon har vid enstaka tillfällen påmint mig om den prekära situationen så att säga..

Tycker det känns sjukt att hon blivit kåt på en så gammal man... Antingen måste han vara typ Heffner (mkt status å pengar) eller så har hon en djävulskt trasslig uppväxt?

Alla har ex som man måste hantera. Bit ihop eller gå vidare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in