2012-02-04, 14:46
Medlem
Hej,

Hur är franska tjejer egentligen? (Inte stereotypen).
Är de olika eller finns det generella normer?

Jag har fått för mig att de bara gillar feminina män som använder parfym dagligen etc. True?

Hur är deras personligheter.

Jag har eg. bara träffat en och hon var snygg, men jobbig.
Citera
2012-02-04, 14:52
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanGudrun
Hej,

Hur är franska tjejer egentligen? (Inte stereotypen).
Är de olika eller finns det generella normer?

Jag har fått för mig att de bara gillar feminina män som använder parfym dagligen etc. True?

Hur är deras personligheter.

Jag har eg. bara träffat en och hon var snygg, men jobbig.

Nej, enligt min erfarenhet gillar fransyskor riktiga män. Men de kräver mycket uppmärksamhet. Langa på ordentligt med komplimanger. Min bild av Frankrike är att männen stöter så inihelvete när de vill ha en tjej. Och fransmän stöter på allt. Kulturen gör alltså gällande att fransyskorna fattar inte att du är intresserad om du är typiskt svensk mot dem.

De få fransyskor jag haft var jävligt bra i sängen.
Citera
2012-02-04, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Nej, enligt min erfarenhet gillar fransyskor riktiga män. Men de kräver mycket uppmärksamhet. Langa på ordentligt med komplimanger. Min bild av Frankrike är att männen stöter så inihelvete när de vill ha en tjej. Och fransmän stöter på allt. Kulturen gör alltså gällande att fransyskorna fattar inte att du är intresserad om du är typiskt svensk mot dem.

De få fransyskor jag haft var jävligt bra i sängen.

Kan du förklara hur de är bra i Sängen? PMa om det är så vulgärt att du inte vågar säga det i öppen tråd. :P
Citera
2012-02-04, 17:20
Medlem
Snaikstus avatar
Franska brudar är perversa, går med på allt om du lägger fram det på rätt sätt. Precis som resten av världens fruntimmer.
Citera
2012-02-17, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snaikstu
Franska brudar är perversa, går med på allt om du lägger fram det på rätt sätt. Precis som resten av världens fruntimmer.

Skulle man kunna säga att franska brudar generellt sett är snabbare att få ner i sängen?
Citera
2012-02-21, 12:27
Medlem
Citat:
Skulle man kunna säga att franska brudar generellt sett är snabbare att få ner i sängen?

No no no, fransyskor får du jobba med, men när du väl fått dom i säng så är dom jävligt heta och snuskiga. Se för fan bara till att dom får sej en ordentlig orgasm annars blir du snart avpolleterad.
Citera
2012-02-21, 12:45
Medlem
Kannans avatar
Citat:
Du får jobba betydligt mer, men å andra sidan visar de mer tecken när de är sugna än vad svenska kvinnor gör. Du vet liksom om att ditt slit ger resultat, att du making progress.

Har legat med en fransyska och hon var ta mig fan topp 3 på vad jag fått under mina år. Jävligt bra i sängen.
Citera
2012-02-21, 19:31
Bannlyst
Citat:
Inte en chans i helvette, fransyskor är dryga och stroppiga. De kan vara väldigt flirtiga, men endast för att de är bekräftelsekåta, de njuter av att linda mesiga nordeuropéer runt lillfingret bara för att ge dem kalla handen. Det är extremt ovanligt med sex eller förhållanden mellan nordeuropéer och fransyskor.
Mitt råd är skippa, inte ens värd ett försök, mata inte deras bekräftelsekåta ego.
Citera
2012-02-21, 19:38
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apefirmativeaction
Inte en chans i helvette, fransyskor är dryga och stroppiga. De kan vara väldigt flirtiga, men endast för att de är bekräftelsekåta, de njuter av att linda mesiga nordeuropéer runt lillfingret bara för att ge dem kalla handen. Det är extremt ovanligt med sex eller förhållanden mellan nordeuropéer och fransyskor.
Mitt råd är skippa, inte ens värd ett försök, mata inte deras bekräftelsekåta ego.

Va? driver du?

franska, svenska, norska, danska, tyska.. de finns olika tjejer i alla länder. Finns nog en hel del franska tjejer som skulle falla dig perfekt i smaken.
Citera
2012-02-21, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hoyler
Va? driver du?

franska, svenska, norska, danska, tyska.. de finns olika tjejer i alla länder. Finns nog en hel del franska tjejer som skulle falla dig perfekt i smaken.

Har du någonsin själv haft, eller känner du någon svensk man som har haft sex med fransyskor? Nähäpp, trodde väl inte det heller.
Vare sig italienskor, grekiskor eller sydländska folk generellt sett tittar ens två gånger åt svenska män, det funkar inte så liksom.
Förhållanden/ sex mellan nord och sydeuropéer går bara en väg, nordeuropeiska kvinnor till sydeuropeiska män.
Citera
2012-02-21, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
No no no, fransyskor får du jobba med, men när du väl fått dom i säng så är dom jävligt heta och snuskiga. Se för fan bara till att dom får sej en ordentlig orgasm annars blir du snart avpolleterad.

Om de har medelklassbakgrund eller uppåt så är det en massa koder som gäller som är svårt för utlänningar att känna till. Fransyskor i Frankrike verkar svåra! Satsa hellre på en fransyska utanför sitt hemland, t ex ute på resa.
Citera
2012-02-21, 20:12
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apefirmativeaction
Har du någonsin själv haft, eller känner du någon svensk man som har haft sex med fransyskor? Nähäpp, trodde väl inte det heller.

Jodå, de gör jag. har en polare med en flickvän som har en helfransk familj i princip.

trolljävel. Du skriver ju bara en massa skit taget helt ur luften.
Senast redigerad av Hoyler 2012-02-21 kl. 20:15.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in