• 1
  • 2
2012-02-03, 14:26
Medlem
Hej en fråga till er tjejer. Har ni haft. Lesbiskt sex? Eller har ni bara kysst någon tjej, hur gammal var ni?

En till fråga, hur många av er har använt dilldo?
Citera
2012-02-03, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4th3w1n
Hej en fråga till er tjejer. Har ni haft. Lesbiskt sex? Eller har ni bara kysst någon tjej, hur gammal var ni?

En till fråga, hur många av er har använt dilldo?

Jag har haft det med en som jag knappt kände. Jag var 19 och antar att även hon var det men fy fy jag ångrar det än idag Hon använde sig av allt slick, sug, dildo o.s.v
Citera
2012-02-03, 14:50
Medlem
Laxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fadde1989
Jag har haft det med en som jag knappt kände. Jag var 19 och antar att även hon var det men fy fy jag ångrar det än idag Hon använde sig av allt slick, sug, dildo o.s.v

Varför ångrar du dig? Gick du ner på henne eller var det bara hon som stod för underhållningen?
Citera
2012-02-03, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laxon
Varför ångrar du dig? Gick du ner på henne eller var det bara hon som stod för underhållningen?

Så här var det: Jag var på en väns fest och den här bruden hade tidigare under kvällen tittat på mig och kom senare fram för att prata. Det var då jag märkte att hon ville mer än bara prata då hon lade sin hand på mitt ena lår och började smeka när vi satt i ett rum.

Ärligt talat så tänder jag inte på tjejer, men den här bruden var verkligen på. Det slutade med att vi skulle ha sex i hennes lägenhet efter festen och allt började fint och båda tog initiativ.

Mitt under akten ville hon att jag skulle ligga och njuta under tiden som hon gick ner på mig och jag ville förstås oxå göra det skönt för henne men var riktig hårdhänt och la sin hand över min mun... och ja fortsatte med allt hon hade att erbjuda.

Jag ångrar för att jag blev besviken! Det kanske förklarar allt även om hon inte var min flickvän.
Citera
2012-02-03, 15:27
Medlem
Azulas avatar
Det ryktas att en av tjejerna i mitt gymnasium är lesbisk, mest eftersom hon klipper sig i kort hår och har en "manlig kropp". Hon spelar i ett lokalt fotbollslag.

Annars har de lesbiska personer jag stött på känts rätt så skabbiga. Jag är inte homofob, men varför är i stort sett alla lesbiska tjejer antingen närsynta, finniga mangafixerade flickor med asperger syndrom eller korthåriga vänsterakademiska butchdamer som håller föreläsningar om sexleksaker på fritiden?
Citera
2012-02-03, 15:40
Medlem
F-U-2s avatar
Jag gick på gymnasiet när jag hade sex med en brud första gången. Alltså innan när man var yngre så hade jag ju lekt med tjejkompisar å typ gnuggats lite, men riktigt sex blev på gymnasiet alltså.
Använt både dildos och strap-on... men jag är gammal i gemet och har även haft längre relationer med brudar så det vore nog konstigt om jag inte prövat leksaker kanske
Citera
2012-02-03, 15:50
Medlem
Azulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F-U-2
Jag gick på gymnasiet när jag hade sex med en brud första gången. Alltså innan när man var yngre så hade jag ju lekt med tjejkompisar å typ gnuggats lite, men riktigt sex blev på gymnasiet alltså.
Använt både dildos och strap-on... men jag är gammal i gemet och har även haft längre relationer med brudar så det vore nog konstigt om jag inte prövat leksaker kanske

Är du en sådan människa som har för vana att träffa andra människor enbart för att ha sex?
Citera
2012-02-03, 15:53
Medlem
F-U-2s avatar
Jag har väl gått igenom min västa knullarunt-period nu, men klart att nåt ons har råkat ramla in i lägenheten genom åren...
Citera
2012-02-03, 16:35
Medlem
SummerWines avatar
Jag har slickat 2 ggr. Kommer inte ihåg hur gammal jag var men 17-19 skulle jag gissa.

Då användes inga redskap men det var hyffsat trevligt båda gångerna. Kunde vart bättre dock.
Citera
2012-02-03, 16:41
Medlem
Bellees avatar
Har haft sex med en tjej två gånger, första gången i en trekant med henne och en till kille. Andra gången med bara en tjej. Kul att ha testat, men kommer nog inte att göra om det.
Citera
2012-02-03, 19:36
Medlem
SpaceBounds avatar
Nää, inte haft sex direkt. Eller?

värt att nämna att min första kyss var med en tjej
Citera
2012-02-09, 07:52
Medlem
Lys avatar
Nej, har aldrig haft sex med en tjej. Tänker aldrig prova sex med en tjej heller. För mig vore det enormt osexigt. Är totalt ointresserad av att testa lesbiskt, och jag är varken lesbisk eller bisexuell. Har aldrig heller kysst en tjej och kommer inte att göra det. Och nej, har aldrig nånsin använt en dildo för guds skull, och tänker tamejfan inte göra det heller.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in