Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-02, 07:41
  #1
Medlem
Passion-pits avatar
Jag har en pojkvän i lite mer än ett år nu. Sen början i relationen då jag blev kär i honom så har jag nästan konstant drömt hemska drömmar om honom, allt från att han är otrogen mot mig och till att han dumpar mig eller träffar en annan tjej eller att vi bråkar - jag vaknar i princip antingen ledsen eller rasande när jag har drömt om honom. Här om dan drömde jag något (kommer inte ihåg i detalj) men jag var sjukt arg på honom, jag var så rasande så att jag vaknade av ilska och jag höll på och slog honom när jag vaknade för jag var så himla arg... sen efter 1-2 minuter förstod jag att det var en dröm och att min älskling skulle aldrig göra en sådan grej mot mig (vad han nu gjorde i drömmen)

I början av vår relation så drömde jag såna drömmar VARJE dag! Både jag och han tyckte att det var jobbigt att jag drömde såna drömmar. Nu har det minskat men det sker fortfarande rätt så ofta..

Vad tror ni det betyder ?
Varför kan jag inte drömma bra drömmar om honom ? vi älskar varandra jätte mycket och han är världens snällaste och det frustrerar mig att när jag äntligen har en sån underbar relation så kan jag inte njuta till hundra procent, på något sätt ska det vara fel! Jag vill inte drömma såna drömmar mer .. finns det något man kan göra??
Citera
2012-02-02, 12:04
  #2
Medlem
SpaceBounds avatar
Du vet, jag drömde om en kille som man kan säga jag var tillsammans med.

Vi är på en gudomlig helig persisk paradis (kanske för 3000 år sedan) och ja, jag är klädd som en persiskt prinsessa, det var guld överallt, det var så ...heligt
Jag vandrar förbi den fina gården och bassängenm och sätter mig ner på en av de vackert smyckade.. kuddarna?, Jag vänder mig om och plötsligt så bara vet jag att min prins står där bakom väggen, jag skriker av glädje, han skrattar, allt blir slow motion. Han tar mig i sin famn, snurrar runt mig, älskar mig....och plötsligt när vi är uppe i en blöt kyss så förvandlas han till min bästa tjejkompis, allt förändrades, jag var tillbaka i skolan och hånglade passionerat med en tjej...jag ville ha mer, fortsatte, försökte klä av henne...när jag vaknade tvekade jag på om jag var straight.

Så var inte orolig, alla drömmer sjuka grejer
Citera
2012-02-04, 16:33
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBound
Du vet, jag drömde om en kille som man kan säga jag var tillsammans med.

Vi är på en gudomlig helig persisk paradis (kanske för 3000 år sedan) och ja, jag är klädd som en persiskt prinsessa, det var guld överallt, det var så ...heligt
Jag vandrar förbi den fina gården och bassängenm och sätter mig ner på en av de vackert smyckade.. kuddarna?, Jag vänder mig om och plötsligt så bara vet jag att min prins står där bakom väggen, jag skriker av glädje, han skrattar, allt blir slow motion. Han tar mig i sin famn, snurrar runt mig, älskar mig....och plötsligt när vi är uppe i en blöt kyss så förvandlas han till min bästa tjejkompis, allt förändrades, jag var tillbaka i skolan och hånglade passionerat med en tjej...jag ville ha mer, fortsatte, försökte klä av henne...när jag vaknade tvekade jag på om jag var straight.

Så var inte orolig, alla drömmer sjuka grejer

Intressant.. jag drömde nämligen en likadan dröm, där jag var prinsen och kom till min prinsessa som satt och väntade på mig i den fina gården.. det gick verkligen hett till i den drömmen måste jag säga
Var det möjligtvis du som var prinsessan i min dröm?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback