Flashback bygger pepparkakshus!
2009-07-19, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kloty
Igår åt jag 1mg Klonazepam (Iktorivil) och 20mg Oxazepam (Sobril).

Tror ni jag kan äta 300mg Dexofen idag utan större fara?

Folk har dött av mindre.. sen får du ta dig en rejäl funderare över hurvida du tycker att det är värt risken för några timmars välmående?
Citera
2009-07-19, 23:22
Medlem
w.W.ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissOxy
Folk har dött av mindre.. sen får du ta dig en rejäl funderare över hurvida du tycker att det är värt risken för några timmars välmående?

Precis!
Som sagt, så gör det inte, har du inte tagit dextropropoxifen förr vet du inte äns hur du reagerar på det, kanske inte ger någe "nice;ness" äns, lr du kanske får svårt å andas, även på den lilla dosen..
Har själv fött andnöd på dexofen så vet hurpass livsfarlig detta läkemedel är, och varför i helvete de inte tagit bort det helt och hållet isf enstaka läkemedel med det verksamma ämnet i sig, när det mkt väl vet att dextropropoxifen dödar flest personer i Sverige, av de läkemedel som skrivs ut av doktorer, och har gjort år efter år..

Jag tycker det är nice själv, men det är så satans farligt, så bättre å söka sig till annat å ta bort detta helt, skriv ut kodein baserade tabletter ist, likvärdigt i smärtstillnings grad på ett ungefär..

Peace!
Citera
2009-07-21, 10:32
Medlem
tem04s avatar
Jaa det går bara bra

Nog kan du dosa på med Dex.
Jag brukar ta oxascand, apodorm tillsammans med Dex när jag inte har mina Temgesic.
Men om man inte är vana dessa pix ska du inte ta så stor dos, jag kan dra i mig ca 20st 100mgare per dag....(dödligdos) för många. Oxascand (sobril) har jag 25 mgare så det brukar bli ca 100-200mg per dag å 2-3st Apodorm (Nitrazepam).

Vill tillägga att jag har en otrolig tolerans på alla jävla piller, både opiat/oider och Benzo.
Men den lilla barndos som du tog igår ska absolut inte vara farlig att ta 300mg Dex nu.
Senast redigerad av tem04 2009-07-21 kl. 10:40. Anledning: Högre dos
Citera
2009-07-26, 06:00
Medlem
lifers avatar
Morfin Meda 10 mg (http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19821022000070&DocTypeID =3)

Kan den vara mysig en bakfyllesöndag? Har brukat opiater förr. Så det är sagt
Är van vid horse och är inte alls kunnig om alla jävla tabletter, plåster och fan vet allt. Har alltså bara en tablett.
Citera
2009-07-26, 09:46
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lifer
Morfin Meda 10 mg (http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19821022000070&DocTypeID =3)

Är van vid horse och är inte alls kunnig om alla jävla tabletter, plåster och fan vet allt. Har alltså bara en tablett.
Du känner nog dig lute mysig om du sväljer den och om du inte har någon tolerans.
Citera
2009-07-26, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lifer

Jag tycker att du ska spara den tills du har fler tabletter och ta, en tablett kommer nog bara att göra dig besviken.
Citera
2009-07-26, 10:09
Bannlyst
Jag blev bjuden på dop som aldrig blev av. Jag gick på dop ändå. (Sant: lysande, eller?...)
Citera
2009-07-26, 14:23
Medlem
lifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeke-1978
Jag tycker att du ska spara den tills du har fler tabletter och ta, en tablett kommer nog bara att göra dig besviken.

Tack för svaret. Anade nästan att det skulle vara i minsta laget. Ska se om jag kan få tag på en till, fast det är tveksamt.
Citera
2009-07-26, 15:32
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamseglaren
Jag blev bjuden på dop som aldrig blev av. Jag gick på dop ändå. (Sant: lysande, eller?...)
Du är underbar, ensamseglaren!
Citera
2009-07-26, 19:14
Medlem
klotys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissOxy

Ojojoj, det låter ju verkligen inte bra.

Nu åt jag Dexofen ändå och överlevde tydligen...

Men jag ska ta det jävligt lugnt med Dexot i framtiden eftersom det verkar vara så toxiskt...
Citera
2009-07-26, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Petarn
Påtal om gobbe. Någon som vet hur bra gobbe
hjälper mot opiatavtändning?

Ingen här som vet detta?
Det känns ju som ett ganska bra och billigt alternativ till flödder om
det skulle fungera.
Citera
2009-07-26, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Petarn
Ingen här som vet detta?
Det känns ju som ett ganska bra och billigt alternativ till flödder om
det skulle fungera.

Ja, är du dundersjuk så hjälper det såtillvida att du blir bäng och slipper ångesten. Men du blir inte "frisk". På så sätt lika effektivt/ineffektivt som benso.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in