2012-02-01, 08:18
Medlem
KaptenAlmas avatar
Tänk att precis allting du gjorde i ditt liv skulle bokföras och sparas som statistik i ett program eller i en bok där du enkelt kan söka och kolla upp precis Allt!

Några saker jag rent spontant skulle kolla upp är hur många gånger jag har haft sex, det snabbaste jag sprungit, det längsta jag sovit och hur mycket pengar jag ägt totalt i hela mitt liv.

För att göra frågeställning ännu mer intressant kan vi säga att det även finns möjlighet att se ett videoklipp på de saker du vill ta reda på, då hade jag tex. velat se mitt högsta dyk och mitt lyckligaste ögonblick i livet.

Vad skulle du kollat upp?
Citera
2012-02-01, 08:21
Medlem
FPS-Swedens avatar
Det klantigaste jag hade gjort skulle jag kolla upp. Så man kan få ett gottskratt av det
Citera
2012-02-01, 09:32
Medlem
BF3G-Rs avatar
Finns en gammal film som handlar exakt om detta.

Dina förslag va bra, jag skulle också kolla hur mycket pengar jag lagt ner på snus, hur många gånger jag runkat samt längsa spottloskan
Citera
2012-02-01, 18:42
Medlem
KaptenAlmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BF3G-R
Finns en gammal film som handlar exakt om detta.

Vet du vad den heter? Låter intressant!
Citera
2012-02-01, 19:11
Medlem
Skulle varit intressant och se statistik hur ofta man tänkt en viss tanke.
Citera
2012-02-01, 20:55
Medlem
fillesofens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1587
Skulle varit intressant och se statistik hur ofta man tänkt en viss tanke.

Och under vilken period man tänkte den så får man lite mer djup. Då skulle man kunna se vad ens medeltanke var under t.ex. julhelgen eller sommaren.

Ibland kan det kännas en gnutta läskigt när myndigheter och organisationer för statistik över oss människor men att kunna ha sådan kontroll över vad man gjort i sitt liv skulle onekligen vara intressant!
Citera
2012-02-01, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenAlma
Tänk att precis allting du gjorde i ditt liv skulle bokföras och sparas som statistik i ett program eller i en bok där du enkelt kan söka och kolla upp precis Allt!

Några saker jag rent spontant skulle kolla upp är hur många gånger jag har haft sex, det snabbaste jag sprungit, det längsta jag sovit och hur mycket pengar jag ägt totalt i hela mitt liv.

För att göra frågeställning ännu mer intressant kan vi säga att det även finns möjlighet att se ett videoklipp på de saker du vill ta reda på, då hade jag tex. velat se mitt högsta dyk och mitt lyckligaste ögonblick i livet.

Vad skulle du kollat upp?

facebook är ju snart där :P
Citera
2012-02-09, 19:06
Medlem
BF3G-Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenAlma
Vet du vad den heter? Låter intressant!
Robin williams är med iden, kommer inte ihåg namnet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera