2012-02-01, 07:24
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Ingen har vågat köpa kinapuffar på en längre tid då man kan anses vara rasist, då de gamla påsarna hade en tecknad kines på sig- nu vet jag inte om det kanske har ändrats, så du får hålla utkik efter potentiella köpare nu när det är okej att köpa kinapuffar

Haha men lugna sig nu. Nog för att vi lever i ett samhälle som stavas politisk korrekthet så till den milda grad att det framkallar kräkreflexer, men SÅ illa är det för bövelen inte.

I övrigt så vill jag slå ett slag för kinapuffarna, tycker det är redigt goda. Prioriteras inte högst dock av allt "påsgodis" man kan köpa, men det slinker gärna ner i lösgodispåsen.

Någon nämnde att det var pensionärsgodis - try werthers. Där snackar vi.
Citera
2012-02-01, 07:32
Medlem
123456outsiderns avatar
kinapuffar........kanon.brukar ta dom till frukost med lite mjölk,okej lite lös i magen blir jag.
Fantastiskt att dom finns,men saknar japan puffar....
Citera
2012-02-01, 07:52
Medlem
BigFatCones avatar
Dom är ju asgoda. Brukar dock mest köpa dom om dom finns bland lösgodis av nån anledning.
Citera
2012-02-01, 07:54
Medlem
Von Drakes avatar
Jag köper dom ofta, senast förra veckan. Jag tycker att dom är jättegoda.
Citera
2012-02-01, 08:14
Medlem
Separatistens avatar
Puffar är ju gott ju. Speciellt efter att nån kom på att de var rasistiska.
Citera
2012-02-01, 08:24
Medlem
Det är ju en favorit!! De röda påsarna är de bäst i och med att de är mycket större godisar.
Citera
2012-02-01, 08:36
Medlem
Aldrig köpt och kommer aldrig att köpa. Kinapuffar och Maltesers förstår jag mig fan inte på, det är bara luft med lite choklad på. Skitgodis.
Citera
2012-02-01, 08:38
Medlem
Jussefines avatar
Har EN vän som brukar äta dom, han är lite skum
Citera
2012-02-01, 08:38
Medlem
Mattelols avatar
Vad är det för idiotiskt påstående? Kinapuffar är ju en solklar favorit till kvällsfilmen, att bara få ta en stor näve puffade kineser och kontinuerligt berika smaslökarna med en fantastisk balans mellan socker, kakao och vete. Köper flera i veckan och har länge gjort.

De röda är dock äckliga.
Citera
2012-02-01, 08:55
Medlem
Tomatstuvnings avatar
Goda som fan men ändå så köper man dom aldrig Gott tillsammans med popcorn
Citera
2012-02-01, 09:11
Medlem
Grymt goda är dom. Men lite väl dyra.

Kommer ihåg förr i tiden när man gjorde en "kaktus" och hade på födelsedagskalasen.
Man placerade en gurka(växt) i en kruka, fyllde på kinapuffar som "jord", satte i tandpetare i gurkan(taggar) och satte hallongelé på "taggarna"
Citera
2012-02-01, 09:18
Medlem
HaxxarNs avatar
En viktigare fråga är vem FAN som äter Maltesers? Smakar surt bröd inlindat i billig choklad, då är kinapuffar bättre alla dagar i veckan!
Jag älskar inte choklad men allvarligt, Maltesers måste gå att göra bättre eller bara skrota hela projektet. Kanske är helt fel ute?

Citat:
Ursprungligen postat av radioaktivanka
Grymt goda är dom. Men lite väl dyra.

Kommer ihåg förr i tiden när man gjorde en "kaktus" och hade på födelsedagskalasen.
Man placerade en gurka(växt) i en kruka, fyllde på kinapuffar som "jord", satte i tandpetare i gurkan(taggar) och satte hallongelé på "taggarna"

Du är efterbliven
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in