2012-02-01, 01:01
Medlem
slamdunks avatar
Jag jobbade som kassör i en stor mataffär (2år) och märkte typ aldrig någon som köpte detta godis, har själv inte köpt det på säkert 15 år. Jag känner ingen som köper och har inte sett något äta det på väldigt länge. Det är inte precis så att någon jag känner "glider" förbi med en nyinköpt påse kinapuffar.

Någon måste ju göra det eftersom att dom finns kvar, så vem fan köper kinapuffar nu för tiden?
Citera
2012-02-01, 01:02
Medlem
Neighbourhoodspacemans avatar
Jag brukar göra det med jämna mellanrum, goda somfan ju.
Citera
2012-02-01, 01:03
Medlem
.carls avatar
Jag gjorde det häromdagen. Har du provat dem på sistone? Sjukt goda, och lättätna. Man fyller upp näven och häller i sig, så får man lite känsla utöver den utsökta smaken.
Citera
2012-02-01, 01:04
Medlem
Dr_Dollars avatar
Det går väl under smeknamnet pensionärsgodis?
Citera
2012-02-01, 01:04
Medlem
Zelogaths avatar
Ingen har vågat köpa kinapuffar på en längre tid då man kan anses vara rasist, då de gamla påsarna hade en tecknad kines på sig- nu vet jag inte om det kanske har ändrats, så du får hålla utkik efter potentiella köpare nu när det är okej att köpa kinapuffar
Citera
2012-02-01, 01:11
Medlem
xDs avatar
Ha! Ha! Det är kärringar som köper sådant där. Fast jag jobbar ju inte i affär, kanske asiater tycker om dem?
Citera
2012-02-01, 01:11
Medlem
.carls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Det går väl under smeknamnet pensionärsgodis?

Det är inte ens i närheten av en sån där Twist-påse!

Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Ingen har vågat köpa kinapuffar på en längre tid då man kan anses vara rasist, då de gamla påsarna hade en tecknad kines på sig- nu vet jag inte om det kanske har ändrats, så du får hålla utkik efter potentiella köpare nu när det är okej att köpa kinapuffar

Jag brukar kombinera mina Kinapuffar med negerbollar för att få en så "rasistisk" gotteblandning som möjligt
Citera
2012-02-01, 01:13
Medlem
slamdunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath

Kan man tänka sig att det blir dödsstöten? Ja menar omslaget har ju typ funnits med sen 60-talet?
Citera
2012-02-01, 01:18
Medlem
SweetAsss avatar
Jag älskar dessa och köper dom lite då och då . Men tror jag är ganska ensam om det i min vänskapskrets iaf. F.ö är dom ju grymt goda. Kan inte sluta äta av dom då jag öppnat och tagit en haha .
Citera
2012-02-01, 01:19
Medlem
.carls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Jag älskar dessa och köper dom lite då och då . Men tror jag är ganska ensam om det i min vänskapskrets iaf. F.ö är dom ju grymt goda. Kan inte sluta äta av dom då jag öppnat och tagit en haha .

Som Pringles...
Citera
2012-02-01, 01:20
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .carl
Som Pringles...

Precis! Pringles är ju helt omöjliga att sluta att äta av, samma gäller då alltså för mig då det gäller kinapuffar.
Citera
2012-02-01, 01:23
Medlem
Psyko Dads avatar
Njä nu när du säger det så är det nog en 2-3 år sen jag åt dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in