• 1
  • 2
2012-02-01, 00:38
Medlem
http://lovebox.se/klitorisvibrator/2...deep-rose.html

På vilket sätt är denna revolutionerande? Ska man ha den inne när man gökar? Typ större delen utanpå klittan å smala innuti? Eller är det en vanlig dubbel?

Recensioner?
Citera
2012-02-01, 01:12
Medlem
Zelogaths avatar
Varför läser du inte informationen istället för att skapa en tråd om det?

Jag får väl svara då:

Citat:
På vilket sätt är denna revolutionerande?
Svar: Med revolutionerande SenseMotion™-teknologi med trådlös fjärrstyrning, justerar en endaste liten handrörelse vibrationsmönstret när helst ni/du önskar under stimulationen.

Citat:
Ska man ha den inne när man gökar?
Kan användas/bäras av kvinnor under samlag eller för en intim hands-free upplevelse

Citat:
Typ större delen utanpå klittan å smala innuti? Eller är det en vanlig dubbel?
Korrekt, den större delen har vibratorn i sig och ska då sitta utanpå kvinnan för att stimulera klitoris, den andra änden förs in i slidan.
På detta sätt så blir kvinnan känsligare och kan lättare nå orgasm vid sex/onani.

Kolla denna sidan om du vill veta mer om produkten, dess användningsområde, och recensioner:
http://en.lelo.com/index.php?collect...roupName=TIANI
Citera
2012-02-01, 02:30
Medlem
Trådlösa leksaker finns det sedan tidigare, likaså dildo med klitorisstimulator med separata motorer.

Så meningen är inte att den ska sitta i när kuken är i samma hål?
Citera
2012-02-01, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trippelbarr
Trådlösa leksaker finns det sedan tidigare, likaså dildo med klitorisstimulator med separata motorer.

Finns det bara plats så är det inget hinder..

Men den ska var bra mycket bättre än andra billigare grejer då den går lös på en tusing..

Inget man köper bara för att testa antar jag..

.
Citera
2012-02-01, 16:37
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trippelbarr

Troligtvis är SenseMotion något som inte alla trådlösa manicker har, därav försäljarsnacket "revolutionerande".

Som jag även skrev förut angående användande vid samlag så står det klart och tydligt "Kan användas/bäras av kvinnor under samlag" så gissningsvis så kan den vara inne under penetration, om du väljer att penetrera fram eller bak kvittar väl sålänge det finns plats som Wheelgunner säger
Citera
2012-02-01, 20:35
Medlem
jag runkade med en sån engång fett najs, känns som någon annan gör de åt en
Citera
2012-07-19, 00:35
Medlem
mackenths avatar
Funderar på att köpa en men vill veta innan om det är värt pengarna, och om det funkar att ha den inne medan man kör.

Någon som testat?
Citera
2012-07-19, 10:24
Medlem
Jag har en We-vibe (tror jag den heter) som är ungefär likadan fast den är inte trådlös och den har vibrator i båda ändarna. Tycker INTE den är värd pengarna då vibrationerna är väldigt klena. Vi har använt den vid samlag, funkade nog bättre för maken än för mig.
Citera
2012-07-20, 18:04
Medlem
mackenths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gilligan
Jag har en We-vibe (tror jag den heter) som är ungefär likadan fast den är inte trådlös och den har vibrator i båda ändarna. Tycker INTE den är värd pengarna då vibrationerna är väldigt klena. Vi har använt den vid samlag, funkade nog bättre för maken än för mig.

Tack för svar. Men är den dålig för att vibrationerna är svaga eller helt enkelt för att det inte är skönt att ha "flera saker" inne samtidigt?
Citera
2012-07-21, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mackenth
Tack för svar. Men är den dålig för att vibrationerna är svaga eller helt enkelt för att det inte är skönt att ha "flera saker" inne samtidigt?

Den är dålig för att vibrationerna är för svaga tycker jag.
Citera
2012-07-21, 10:31
Medlem
Nu finns det ju en we-vibe 3, som är trådlös. Den kanske funkar bättre.
Citera
2012-07-21, 15:13
Medlem
Möjligt, men de är för dyra för att köpa och prova.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in