Citat:
Ursprungligen postat av JonasJR
T
Den här tjejen jag har träffat är dessutom 3 år yngre vilket känns underligt för min del. Hon går i första ring och jag kommer själv ihåg när jag gjorde det och störde mig fett på alla tjejer som hade så mycket äldre killar... och nu är jag en av dem :/ På grund av vår åldersskillnad så vet jag heller inte om det kan bli någonting stort mellan oss.
Jag kommer dessutom ihåg hur det var för mig under mina år på gymnasiet och jag är ganska glad att jag inte var bunden till någon relation under den tiden då jag kunde göra vad jag ville och flörta hej vildt. Därför vet jag heller inte om jag vill hindra henne från att uppskatta gymnasiet så som jag gjorde under mina år.
Vad hade ni gjort i min situation?
Oh boy, du skrier ju inget om hur långt ni kommit fysiskt och psykiskt! Har ni haft sex? Har ni kärlek er emellan!? Romeo och julia eller bara ytlig attraktion? Hehe.
3 år är ju ingenting men i er ålder kanske det känns mer. Däremot är jag förundrad öve rhur du kan tänka som du tänker haha... att de kan vara nice att flirta hej vilt under gymnasietiden? Jag kommer ihåg att allt jag drömde om då var en sann kärlekshistoria, som jag dock aldrig fick och minns också i slutet att jag träffa en kille men han flytta massa mil bort för att plugga 4-5 år och bröt rätt omgående... kändes jobbigt för min del kan jag säga.
Men känn efter om ni har en chans, beroende på hur stor chans ska du justera reslängden därefter! Men alla resor förändrar en stora som små så var på din vakt.... du kommer ha ny syn när du kommer hem medan hon bara går i gymansiet än och är ett "småglin"... för mig känns det ärligt som att de du behöve rär halvårsresan och sen fixa studier/jobb eller något... SEN kan du tänka på kärlek. Du är ännu ung och kommer träffa fler tjejer som slår alla tidigare, believe me!