• 1
  • 2
2005-01-26, 08:15
Bannlyst
tja..
vet någon av er om d finns något preperat av någon form såå man pssar en jävla massa... d e så att jag går o pissar 1 gång i vecka på fmn på grund av hasch såå jag undra om jag kan ta något några dagar innan såå jag kan pssa ut d mesta... helst något som inte syns på testet osså..
Citera
2005-01-26, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tim_persson
tja..
vet någon av er om d finns något preperat av någon form såå man pssar en jävla massa... d e så att jag går o pissar 1 gång i vecka på fmn på grund av hasch såå jag undra om jag kan ta något några dagar innan såå jag kan pssa ut d mesta... helst något som inte syns på testet osså..

Citron vatten, flera liter.. Och tugga lakrits, saltlakrits tror jag.
Citera
2005-01-26, 11:47
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
tja..

Uvalette:http://www.medicamin.se/WebShop.php?...t_artno=200006
Citera
2005-01-26, 12:04
Medlem
aurvang_s avatar
Innan pissprovet så trycki dig Creatin och askorbinsyra (vitamin c).
Creatin är vväl bra om du äter dagligen då...
Citera
2005-01-26, 12:43
Bannlyst
tack för alla svar.. ska nog ta o testa uvalette hihi.. fungerar värkligen lakris ?? lr saltlakris lr va d var ??
Citera
2005-01-26, 13:05
Moderator
tobess avatar
Citat:
vet någon av er om d finns något preperat av någon form såå man pssar en jävla massa

öl dessutom får du ha de jävla roligt på samma gång som du ska pissa..

Annars finns det väl en massa vätskedrivande drycker, drick mycket kaffe t.ex..
Citera
2005-01-26, 13:58
Medlem
jag tar ungefär 3 matskedar kreatin per dag. På morgonen vid middag och på kvällen. Och ja tar det 2-3 dagar förre ja ska pissa.
Dagen ja pissar äter jag b-vitamin och dricker massa te och kaffe och nån liter vatten.
B vitaminen gör så att pisset blir gult och kreatinet tar man för att dom mäter kreatininvärdena.B-vitaminen ska vara b-12 har jag för mig.
Du kommer garanterat pissa negativt och dina kreatin värden kommer stämma om du gör såhär.. tror ja tar lite mycket kreatin och lite mycket vatten dagen ja ska pissa men de är lika bra o va på säkra sidan.

Gör du såhär kan du röka kvällen före om du vill
Citera
2005-01-26, 14:13
Medlem
Pissetabletter ja, nog inte det formella namnet, det känner jag inte till. Men du pissar som en tok, används främst för vattenfyllda, svullna fötter (och möjligvis andra kroppsdelar) orsakad av gikt. Om jag inte minns helt fel, vilket jag gör ibland...
Citera
2005-01-26, 21:33
Medlem
Unbalanceds avatar
Furix
Citera
2005-01-26, 21:34
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
tja..
Finns det någon drog som inte gör att man pissar??
Citera
2005-01-26, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Finns det någon drog som inte gör att man pissar??

Den där meningen var väldigt konstigt formulerad. Men om du menar, Finns det någon drog som gör att man inte pissar, så måste jag säga Tramadol.
Citera
2005-01-27, 09:37
Bannlyst
urindrivande "diuretika" och som unbalanced sa furix och flera andra!
MVH J
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in