2012-01-30, 16:44
Medlem
Har sett att de tar lunch vid 10.20, vad gör VI då som har frågor. Har varit där vid 11.30 för att de har väl lunch som andra. Men nej, de kommer vid 12. Så frågan är.???
På en allmän plats så borde det ju finnas folk, hela tiden. Eller hur? Om det händer nått!
Hörde av en som jobbar där, att de tar fika vid 8-8.45 sedan lunch 10.20-12.00. Eftermiddagarna sitter man från 13.00 till 13.30 och fikar.
Sedan går man Sonika hem klockan 14.30 när eftermiddagsmannen kommer.
Vad jag menar med det, är att folk har 20 000:- i månaden för att ”arbeta” 4 timmar per dag.
Är det normalt i Härnösand?
Sedan vill jag påpeka, att när de går ut på jour vid matcher som tar en 30 minuter sammanlagt att spola, så skriver de alltid 2 timmar på lönen. Det är visst också ”NORMALT”
Fanns en film som heter TUPPEN. Tror att dem skulle behöva en Tidsstudieman på Högslätten.
När man ville laga något så sa de!. VI TAR DET SEN.
Därför finns inget skydd för alla puckar som skjuts från uterinken, till parkeringarna. För, ”vi tar det sen”
En anställd står och testar sitt vapen på ett vedträ på allmän plats "Högslätten", odlar hampa "Högslätten" Hänger upp sina skjutna djur på ALLMÄN plats."Högslätten" Så låt inte era barn springa på Högslätten, han kanske "Råkar träffa ett barn när han tränar på Vedklabbarna, på allmän plats. Lägger ut detta på Flashback så folk får se vad som föregår på Högslätten i Härnösand
2012-01-30, 17:12
Medlem
GL-terrors avatar
Va fan surrar du om?
Vad är högslätten?

Fyll på lite så man förstår även om man inte är från Härnösand!
2012-01-30, 17:17
Medlem
zharkovs avatar
Det är en idrottsanläggning.
2012-01-30, 23:18
Medlem
Jag är så arg på basen. Därför drar jag upp allt med djur som hänger och anställda som står och skjuter prick på allmänt område, med 22. Även fast det är en liten bössa så får man välan inte stå och skjuta prick på ett allmänt område. Dessutom så misshandlas det visst folk med fjäderbatonger. Såg bara att polisen var till grannen. Som gamgubbe jag är så spelar jag mycket spel och missar tyvärr det väsäntliga
Det roligaste är att en pryo. En 16 årig flicka fick panik när hon skulle vara med en viss person.
EN av de många polisanmälningarna som Basen "FIXADE" bort.
Herregud jag har hur många Fixa bort grejor som helst.
En anställd gick till jobbet före alla andra, och stal pengar ur alla bössor som står.
Umdrar vem som talade med sina vänner. Ni har inte en aning om allt mygel som försegår på detta bygge. All ved basen stal, men när jag anmälde så tog han bort fållorna jag själv byggt, för att tidningen varnade honom.
Så jag håller med. Vad fan är Högslätten
Senast redigerad av nisseblg 2012-01-30 kl. 23:30.
2012-02-04, 16:12
Moderator
Gromguttens avatar
Nej, detta är nog inget før Føretagsskvaller.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in