2012-01-30, 13:10
Medlem
Hejsan! Det är så att jag beställde hem Fat Burner "Methyl Ripped Thermal Burn" 120 kaps för ungefär två veckor sedan, Dem har funkat skit bra och gett mig mer energi och suget efter att få träna. Men, efter en vecka så ska man höja dosen från 2 kaps per dag till fyra, dvs 2 st per måltid. Men sedan jag började med 2 st så får jag världens magknip. Måste lägga mig ner i fosterställning i ungefär 30 min sen går det över. Har gått tillbaka till 1 st per måltid 2 gånger om dagen nu. då funkar de helt okej!

Någon som vart med om liknande eller vet varför det blir såhär? Den maximala dosen är 3 st per måltid 2 gånger om dagen. men då lär ju min mage vända sig ut och in :/

tacksam för svar!
Citera
2012-01-30, 16:15
Medlem
Teddows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoursong
Hejsan! Det är så att jag beställde hem Fat Burner "Methyl Ripped Thermal Burn" 120 kaps för ungefär två veckor sedan, Dem har funkat skit bra och gett mig mer energi och suget efter att få träna. Men, efter en vecka så ska man höja dosen från 2 kaps per dag till fyra, dvs 2 st per måltid. Men sedan jag började med 2 st så får jag världens magknip. Måste lägga mig ner i fosterställning i ungefär 30 min sen går det över. Har gått tillbaka till 1 st per måltid 2 gånger om dagen nu. då funkar de helt okej!

Någon som vart med om liknande eller vet varför det blir såhär? Den maximala dosen är 3 st per måltid 2 gånger om dagen. men då lär ju min mage vända sig ut och in :/

tacksam för svar!

Får precis samma sak av mitt sauna belt.
Citera
2012-01-30, 16:17
Medlem
SiSeniors avatar
Ge oss en innehållsförteckning på produkten. Annars blir det svårt att hjälpa dig.
Citera
2012-01-30, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Ge oss en innehållsförteckning på produkten. Annars blir det svårt att hjälpa dig.

Innehåll per dosering
Vitamin B1 1000 mcg
Adrenalate - Adrenaline Boosting Complex
1,3,7 trimethylxanthine (vattenfritt koffein)
Grönt te extrakt (95% polyphenol, 70% catechin, 45% EGCG)
Cayenne extrakt
Bitter melon extrakt
Svart te
Vitlöksolja
Muscle Lockdown - Anti-Catabolic Complex
Grönt kaffe extrakt
Bacopa extrakt
Ingefärsextrakt
Fytosterol extrakt
Vitpilsbark
Rhodiola extrakt
Ingredienser: sojaolja, kapselskal (gelatin, renat vatten, glycerol, karamellfärg, E129, titandioxid, johannesbröd, E110, E133), bivax, sojalecitin, kiseldioxid
Citera
2012-01-30, 16:55
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Cayenne extrakten brukar svida rätt bra i magen.

Tog liknande kapslar direkt på morgonen kl 6 innan jobbet en gång. Fy satan vred mig i smärtor. Det gör jag inte om. Magen har en tendens att reagera på starka koncentrerade saker som kommer ensamma.
Citera
2012-01-30, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Cayenne extrakten brukar svida rätt bra i magen.

jotack, fyfan. och det är meningen att man ska ta tre stycken liksom.. kommer jag aldrig göra! funderar på att sluta med dem helt. men än så länge går de ju om man bara tar 1.
Citera
2012-01-30, 17:06
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoursong
jotack, fyfan. och det är meningen att man ska ta tre stycken liksom.. kommer jag aldrig göra! funderar på att sluta med dem helt. men än så länge går de ju om man bara tar 1.

Det tycker jag du ska göra, definitivt. Rena skiten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in