Citat:
Beror väl lite vad det beror på för trauma (Förstår om du inte har lust att ta den biten här på FB) men det finns väl "utbildade" personer inom det med? Sedan om kvalitén är dålig är ju en annan sak.
Har du sett denna flicka:
http://www.youtube.com/watch?v=g2-Re_Fl_L4&list=PL-Eqcp2_zLjXv2RVlFKbvU3pv1FAktl2C
Ja så lär det vara men jag får i alla fall ingen hjälp då jag har "missbruksförflutet" som är känt. När jag skrivs över till öppenpsyk kan jag förmodligen med lite bambiögon få Imovane utskrivet. Men det lär ta tid innan det sker
Hypnos??
Funkar verkligen det????? Mycket skeptisk till sådan där "låtsas magi".
Tusen tack för tipset!men när det gäller att skriva i ett block så jag gör redan det
Ganska intressant att läsa ibland. Vissa saker kommer jag ihåg i flera veckor. Oftast är det bisarra mord jag utför eller som jag utsätts för. I 1 av10 drömmar så är jag GM och inte BO. Irri som fan att det inte är åt andra hållet. Hade varit mycket bättre.
Asperger.
Har du sett denna flicka:
http://www.youtube.com/watch?v=g2-Re_Fl_L4&list=PL-Eqcp2_zLjXv2RVlFKbvU3pv1FAktl2C
Ja så lär det vara men jag får i alla fall ingen hjälp då jag har "missbruksförflutet" som är känt. När jag skrivs över till öppenpsyk kan jag förmodligen med lite bambiögon få Imovane utskrivet. Men det lär ta tid innan det sker
Hypnos??
Funkar verkligen det????? Mycket skeptisk till sådan där "låtsas magi".Tusen tack för tipset!men när det gäller att skriva i ett block så jag gör redan det
Ganska intressant att läsa ibland. Vissa saker kommer jag ihåg i flera veckor. Oftast är det bisarra mord jag utför eller som jag utsätts för. I 1 av10 drömmar så är jag GM och inte BO. Irri som fan att det inte är åt andra hållet. Hade varit mycket bättre. Asperger.
Låter som dem du har gptt hos inte verka ha nån kunskap om din diagnos..
Fråga dig sjäkv på papper vrf du drömmer så... det är bättre om du ger dig frågorna än om nån annan ställer dem.. då kan du hjälpa dig själv en hel del genom skriva svaren.. tips.
ang om LILJEHOLMEN PSYK...!!!
SÅ säger en annan patient som går på Liljeholmen öppenvård-
-Fortfarande uselt
Forfarande lika rörigt. Ingen vet vad som gäller förutom att de har bestämt att behandlingarna ska vara tidsbegränsade!! Det liknar försäkringskassans regler. Spelar ingen roll om du fortfarande är sjuk, du ska ut ur systemet.
Läkare som inte har någon koll. Läkare som inte kan läsa journalen och lämnar ut fel uppgifter till försäkringskassan.
Dem är väl trötta på alla felbehandlande patienter på liljeholmen.. såklart dem inte vill ha dem kvar som vill göra en lexmaria mot dem som jobbar där!!!!