2005-04-29, 15:55
Medlem
bfjs avatar
http://forum.bigbrother.se/showthread.php?t=32575

Någon mer än jag som har reagerat, visst har dom kört både och i år? att ma nska rösta på den man vill ha ut och på den man vill ha kvar? ibland blir man ju förvirrad när man inte lyssnar utan man bara kollar på nummret på den man vill ha ut tex så råkar man rösta så den blir kvar.
Citera
2005-04-29, 16:20
Medlem
Jo, dom virrar verkligen till det.

Tror att Tina har större fanclub än Kenneth och Carl Fredrik. Däremot fler som hatar henne än de två sistnämnda. Men eftersom man bara ska rösta på favoriten och inte den som man vill ska ut, så har hon säkert större chans att klara sig.

Inte mig emot i just detta fall, för jag vill att Tina stannar. Men det känns som lite uppenbart mygel av BB-crewet.
Citera
2005-04-29, 17:42
Medlem
johnny_viciouss avatar
fan, jag missade att kenneth också var nominerad..jag tror inte jag har fattat det där..är det två som ska åka ut??

om det bara är en så ryker ju kenneth..men det kan fan bli problem mellan C-f o Tina..
Citera
2005-04-29, 17:49
Medlem
Nja... jag tror det bara är en som ska ut... om de inte har något fuffens i bakfickan. Det har aldrig sagts något om att två ska åka ut ivf.. vad jag sett.
Citera
2005-04-29, 17:51
Medlem
Personligen ser jag hellre att CF är kvar än att Tina är det... Iofs så känns det som hela programmet går på tomgång nu, med en massa 10 minuters diskussioner. Om man bortser från gårdagens avsnitt som var bland de bästa denna omg.
Citera
2005-04-29, 17:53
Medlem
bfjs avatar
Åker CF så slutar jag fan att titta på programmet, ok han har slackat efter lite på slutet och bara sover men vafan finns ju inget vettigare o göra där inne verkar det som.
Citera
2005-04-30, 00:45
Medlem
Tuesdays avatar
Visst är BB otydliga. Men jag har uppfattat att två per vecka måste ut nu. Då stämmer det att tre är kvar i final.

Jag gillade CF i början men han har sjunkit rejält de senaste veckorna. Kruxet (dvs man glömmer det när man ska förutspå utröstningar) är ju att norrmännen röstar mer än svenskarna och i Norge är både CF och Tina mycket populära. Men jag hoppas verkligen att Tina stannar.

Tittarsiffrorna i Norge ökade med 30% denna vecka och rejält i Sverige med (har ej siffran i huvudet nu) pga Aylar. Fler tittare betyder fler som röstar denna vecka. Så det hänger en del på vinklingar och vad folk har gjort under Aylars tid i huset känns det som.
Citera
2005-04-30, 09:38
Medlem
Varken Tina eller CF har väl varit överrepresenterade i TVtid denna vecka, tycker BB har valt att visa mindre av dom (eller mer normalt som alla andra).

Kommer bli rättså spännande nu på livesändningen.
Citera
2005-04-30, 15:54
Medlem
Bråkmakarns avatar
Torsdagens avsnitt var bäst hitills! Det var kul när Britt blev skrämd inne i confesioun och sprang in i dörren.
Citera
2005-04-30, 18:10
Medlem
Tuesdays avatar
Ändrad sändningtid för BB på femman ikväll. Startar 22:20.
Citera
2005-04-30, 22:50
Medlem
bfjs avatar
Bara när Elita klagar så går hennes vilja igenom, BB har varit snälla hela jävla året men när Klas och CF blir lite irriterade på skitmusiken nej då bryr dom sig inte.

Men jag håller med samma musik jämt.

Haha CF och Kenneths depp var skön
Citera
2005-04-30, 23:18
Medlem
äppelkakas avatar
Nu borde ju Kenneth ha säkrat sin plats i i finalen iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in