2005-05-09, 21:39
Bannlyst
Skrattade så jag tjöt när Anders tjafsade om att han hade minsann aldrig haft ett ONS. Å han hade minsann bara haft kvalitetssex. Då svarade CF med frågan -hur vet du att det är kvalitetssex när du bara haft kvalitetssex?
Citera
2005-05-09, 21:48
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ume69
Skrattade så jag tjöt när Anders tjafsade om att han hade minsann aldrig haft ett ONS. Å han hade minsann bara haft kvalitetssex. Då svarade CF med frågan -hur vet du att det är kvalitetssex när du bara haft kvalitetssex?

jo den var underbar! anledningen till att C-F är en sån favorit är säkert för att han stälelr just dom frågorna man själv skulle vilja fråga...
Citera
2005-05-09, 21:59
Medlem
Rådiss avatar
Fotot

Vad var det för foto på en bebi som Carl Fredrik låg och grät till för några dagar sedan? Var det hans eget?
Citera
2005-05-09, 22:04
Medlem
Russinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rådis
Vad var det för foto på en bebi som Carl Fredrik låg och grät till för några dagar sedan? Var det hans eget?

Det var väl hans brors- eller systerdotter. Han pratade om att det var den första pojken född på länge eller nåt sånt.. eller om det var första tjejen..
Citera
2005-05-09, 22:08
Medlem
bfjs avatar
CF visade idag vart skåpet ska stå, tror fan han skrämde skiten ur Britt när han drömde, jag hade fan skitit på mig som han skrek
Citera
2005-05-10, 00:11
Medlem
realantes avatar
Riktigt skönt att Elita fick lämna Big Brother.

Mer pantad brud får man leta efter. Ville lämna huset i början för att det inte fanns en hårfön, hur jävla löjligt är inte det?

Sen att sitta och mobba Tina är också lågt gjort. Även om Tina har sina mindre bra sidor och som kan göra att folk blir irriterade på henne, så ger det fortfarande inte en annan vuxen människa rätt att mobba henne

Elita var överlag löjlig som person. Tänkte hela tiden på sitt förbannade "rykte". Va nervös att hon skulle bli mobbad för att hon va med i musikvideon o.s.v.

Hon trodde helt enkelt att hon va drottningen där inne och värsta stjärnan.
Citera
2005-05-10, 00:50
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rådis

Hans brors nyfödda som han aldrig träffat, som fötts under tiden i huset.
Citera
2005-05-10, 01:41
Medlem
bfjs avatar
Okej, 4st får stanna vilka tror ni?

Tina
Britt

de 2 är väl klara iallafall sen är fan osäker. Carl-Fredrik? Klas? catfighten igår gav inte allt för många tips faktiskt, Elita åkte ut nu lägger Elita fansen rösten på Britt eller Klas? hmm vi säger väl Klas då, tror jag får halvgardera lite

Tina
Britt givna

CF,Flanders,Klas

Citera
2005-05-10, 02:18
Medlem
Tuesdays avatar
Tina, Britt, Klas och CF.
Jag personligen skulle föredra Flanders framför CF eller Klas.
Citera
2005-05-10, 07:29
Medlem
Nolas avatar
Nu skiter jag i vem som vinner, bara det inte är Tina. Vad hon än säger, vilket humör hon än är på, så låter det alltid som hon gnäller. Vilken vidrig jävla röst och vilken vidrig jävla människa.
Citera
2005-05-10, 09:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Antingen är du blind&döv, släkt med subban i fråga eller bara helt dum i huvudet.
jag tror på en kombination av alla tre. Du är Tina's crackbaby till lillebror som har varit lite långsam i hjärnan ända sen den där kvällen då met-amfetaminlabbet exploderade i källaren
varför ska du alltid vara så löjligt elak mot folk som tycker annorlunda än dig??

Vem har du som favorit därinne?
Citera
2005-05-10, 11:04
Medlem
Rådiss avatar
Jaha :)

Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Hans brors nyfödda som han aldrig träffat, som fötts under tiden i huset.

Aha! Tack, jag trodde att det var hans egna ett tag där...
Jag tror Britt kommer ta hem spelet, Klas är det nog folk som irriterar sig på för han kan vara lite elak; inte minst det där med att han inte träffar sin son och inte verkar bry sig speciellt. Men att han har haft ett jobbigt liv kan iofs vara till hans fördel... hmm..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in