Citat:
Ursprungligen postat av wander
Nja, han bad Klas att stå för vad han sa, men när Klas återgick till "gay mode" tyckte dennis att d var lika bra att pissa på honom.
Som vi säkert minns så ställde ju denis faktiskt en fråga som Klas av någon (fittig) anledning inte valde att svara på, därav pissade dennis på honom.
Klas svarade på frågan, men svaret var inte bra nog.... Frågan var "gjorde jag en sån min?" Klas svarade "jag vet inte, men...."
Babic får spel och frågar om och om igen om han gjort en sån min som Klas precis gjorde mot honom..... ja jisses, han var bråk-kåt.
Babic är så klumpig i det sociala spelet. Han kommer in när det redan har lugnat ner sig (om det varit gräl/svartsjuka - whatever) och så säger (nej, han halvskriker) han -
Lugna ner dig nu !!
vilket kan få vilken person som helst att bli irriterad... som när han skrek till Tina inne på badrummet när hon diskuterade med Klas.
Han lägger sig i allt, oftast för sent som med Klas, Klas hade lugnat ner sig, var inte lika lessen längre, å så kommer Babic och tjatar om det.....
Men Klas, hans taktik är ju extremt irriterande, att han kan vara så löjligt lugn när någon står framför honom och skriker (spottar) på honom..... obegripligt.