2005-03-27, 03:53
Medlem
Florians avatar
Jag blir illamående av den extremt korkade jävla nysvensken som använder "fucking" åtta gånger i varje mening. Hoppas idioten får åka så jävla hårt så han hajar inte så fort han kommer ut ur det där huset. För det första, loser..lär dig svenska. För det andra, haja att svenskar ser ner på svettiga invandrare som försöker kompensera historiska tillkortakommanden och sina små kukar genom att vädra sitt taskiga ordförråd. Fy satan...vilket jävla patrask. Det enda goda med det här är att tittarna som till stor del består av småkids lär sig se skillnad på en fiende till vårt samhälle och en vanlig normalbegåvad invandrare...
Citera
2005-03-27, 03:55
Medlem
Var det inte svenskar och norrmän som skulle delta i årets Big Brother?
Varför i så fall dra in icke-svenskar i tävlingen? Inte kan de prata ordentligt heller. De kan snacka om att spotta och pissa hur mycket de vill, använda ordet "fucking" i var och varannan mening. Skrattretande. Dåligt språkbruk vittnar enbart om klen begåvning.
Citera
2005-03-27, 05:55
Medlem
Perfekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stinkor
Var det inte svenskar och norrmän som skulle delta i årets Big Brother?
Varför i så fall dra in icke-svenskar i tävlingen? Inte kan de prata ordentligt heller. De kan snacka om att spotta och pissa hur mycket de vill, använda ordet "fucking" i var och varannan mening. Skrattretande. Dåligt språkbruk vittnar enbart om klen begåvning.

jag tror dom kvoteras in
Citera
2005-03-27, 10:25
Medlem
Tuesdays avatar
Är det ingen mer här som ser mönstet hos Klas? Hans taktik att reta upp vissa personer som står nominerade. Förra gången Tina, denna gång Denis. Förra gången missade han hur populär Tina var, ikväll ryker Babic.
Citera
2005-03-27, 10:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wander
Nja, han bad Klas att stå för vad han sa, men när Klas återgick till "gay mode" tyckte dennis att d var lika bra att pissa på honom.

Som vi säkert minns så ställde ju denis faktiskt en fråga som Klas av någon (fittig) anledning inte valde att svara på, därav pissade dennis på honom.

Klas svarade på frågan, men svaret var inte bra nog.... Frågan var "gjorde jag en sån min?" Klas svarade "jag vet inte, men...."
Babic får spel och frågar om och om igen om han gjort en sån min som Klas precis gjorde mot honom..... ja jisses, han var bråk-kåt.

Babic är så klumpig i det sociala spelet. Han kommer in när det redan har lugnat ner sig (om det varit gräl/svartsjuka - whatever) och så säger (nej, han halvskriker) han - Lugna ner dig nu !!
vilket kan få vilken person som helst att bli irriterad... som när han skrek till Tina inne på badrummet när hon diskuterade med Klas.
Han lägger sig i allt, oftast för sent som med Klas, Klas hade lugnat ner sig, var inte lika lessen längre, å så kommer Babic och tjatar om det.....

Men Klas, hans taktik är ju extremt irriterande, att han kan vara så löjligt lugn när någon står framför honom och skriker (spottar) på honom..... obegripligt.
Citera
2005-03-27, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florian
Jag blir illamående av den extremt korkade jävla nysvensken som använder "fucking" åtta gånger i varje mening. Hoppas idioten får åka så jävla hårt så han hajar inte så fort han kommer ut ur det där huset. För det första, loser..lär dig svenska. För det andra, haja att svenskar ser ner på svettiga invandrare som försöker kompensera historiska tillkortakommanden och sina små kukar genom att vädra sitt taskiga ordförråd. Fy satan...vilket jävla patrask.

Jag instämmer till fullo i ovanstående.
Det är ett ganska lustigt fenomen det här faktiskt att till en början så är "dom" alltid väldigt trevliga och inställsamma men så fort det börjar hetta till så kommer den klassiska "blatte mentaliteten" fram: jag pissar på dig, såna som dig spottar jag i ansiktet, RESPEKT.
Var samma sak med Marwan i Paradise Hotel när dom började bråka så dök blatten i honom upp genast. Nä fy fan säger jag bara!
Citera
2005-03-27, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Är det ingen mer här som ser mönstet hos Klas? Hans taktik att reta upp vissa personer som står nominerade. Förra gången Tina, denna gång Denis. Förra gången missade han hur populär Tina var, ikväll ryker Babic.

Tycker Klas taktik är jävligt underhållande faktiskt. Speciellt när han ger sig in i disskussioner och är väldigt frispråkig till en början för att sen lägga sig på rygg och blotta strupen totalt och ge sig och erkänna att den andra har rätt

Om det nu är en taktik vill säga...annars är han bara patetisk.
Citera
2005-03-27, 13:49
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boubou
Klas svarade på frågan, men svaret var inte bra nog.... Frågan var "gjorde jag en sån min?" Klas svarade "jag vet inte, men...."
Babic får spel och frågar om och om igen om han gjort en sån min som Klas precis gjorde mot honom..... ja jisses, han var bråk-kåt.

Babic är så klumpig i det sociala spelet. Han kommer in när det redan har lugnat ner sig (om det varit gräl/svartsjuka - whatever) och så säger (nej, han halvskriker) han - Lugna ner dig nu !!
vilket kan få vilken person som helst att bli irriterad... som när han skrek till Tina inne på badrummet när hon diskuterade med Klas.
Han lägger sig i allt, oftast för sent som med Klas, Klas hade lugnat ner sig, var inte lika lessen längre, å så kommer Babic och tjatar om det.....

Men Klas, hans taktik är ju extremt irriterande, att han kan vara så löjligt lugn när någon står framför honom och skriker (spottar) på honom..... obegripligt.

Fast Klas verkar vara en rätt lugn person, höjer inte rösten i onödan osv, han kanske var rätt berusad också så att man inte orkar bryr sig så att man bara säga lugna ner dig nu eller något liknande.
Citera
2005-03-27, 15:22
Medlem
Badankas avatar
babic måste åka ut idag....maken till uppblåst jävla tönt får man leta efter!!
Citera
2005-03-27, 20:12
Medlem
Jag tror att Flanders sitter ganska säkert. Norskarna verkar lite mer intresserade av BB än Svenskarna. Att Babic balla ur gjorde ju inte saken bättre för han
Citera
2005-03-27, 20:27
Medlem
Tuesdays avatar
Nu hoppas jag Babic stannar sedan jag fick kännedom om den annorlunda omröstning som kommer att ske nästa vecka. Han behövs för att hålla Tina kvar i huset.
Citera
2005-03-27, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Nu hoppas jag Babic stannar sedan jag fick kännedom om den annorlunda omröstning som kommer att ske nästa vecka. Han behövs för att hålla Tina kvar i huset.
vad är det för annorlunda omröstning??

och hur ska Babic få Tina att stanna kvar? Ska fler nominera Babic istället för Tina, eller vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in