2005-03-26, 23:07
Medlem
Russinkungens avatar
Först säga till Klas att Klas ska respektera andra människor, för att i andra meningen säga, "jag pissar på dig". Way to go!
Citera
2005-03-26, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russinkungen
Först säga till Klas att Klas ska respektera andra människor, för att i andra meningen säga, "jag pissar på dig". Way to go!

Nja, han bad Klas att stå för vad han sa, men när Klas återgick till "gay mode" tyckte dennis att d var lika bra att pissa på honom.

Som vi säkert minns så ställde ju denis faktiskt en fråga som Klas av någon (fittig) anledning inte valde att svara på, därav pissade dennis på honom.
Citera
2005-03-26, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arctic Man
Såg man vilken svartskalle denis är, typiskt beteende hos "nysvenskarna". Klas skulle stå på sig å tjafsa skulle fan göra bort denis så jävulskt.

Man såg även vilken fitta till svensson Klas var
Citera
2005-03-26, 23:21
Medlem
Russinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wander
Nja, han bad Klas att stå för vad han sa, men när Klas återgick till "gay mode" tyckte dennis att d var lika bra att pissa på honom.

Som vi säkert minns så ställde ju denis faktiskt en fråga som Klas av någon (fittig) anledning inte valde att svara på, därav pissade dennis på honom.

Haha, så du sitter och försvarar Denis? Varför? Är du också invandrare?
Citera
2005-03-26, 23:28
Medlem
Citat:
Haha, så du sitter och försvarar Denis? Varför? Är du också invandrare?

nej, jag är inte "också" invandrare" men däremot har jag olikt Klas, stake Dvs, jag svarar på frågan när den ställs till mig.

Speciellt när jag har provocerat fram den.
Citera
2005-03-26, 23:30
Medlem
Russinkungens avatar
Citat:
nej, jag är inte "också" invandrare" men däremot har jag olikt Klas, stake Dvs, jag kan svara på en fråga när den ställs till mig.

Och när du ska sätta in stöten i en diskussion och övervinna din motståndare med en dråplig kommentar så tar du fram esset i rockärmen och säger, "jag pissar på dig"?
Citera
2005-03-26, 23:40
Medlem
Citat:
Och när du ska sätta in stöten i en diskussion och övervinna din motståndare med en dråplig kommentar så tar du fram esset i rockärmen och säger, "jag pissar på dig"?

När du har bekräftat för dig själv att du inte kan stå för vad du säger och övergår till "gay mode"

Eller som Klas sa - "lägg av"
Citera
2005-03-26, 23:42
Medlem
Russinkungens avatar
Citat:
När du har bekräftat för dig själv att du inte kan stå för vad du säger och övergår till "gay mode"

Eller som Klas sa - "lägg av"

Okej du vinner, *intar gay-mode*
Citera
2005-03-26, 23:45
Medlem
Haha Wander och Denis kanske är polare!!!!

Varför ska invandrare eller "nysvenskar" alltid dra till med jag pissar på dig eller jag spottar på dig?
Fattar dom inte att svenskar skiter i om dom säger sånt det är liksom inte lika respekt betonat i Sverige...
Som med jag knulla din mamma och såna grejer, "nysvenskar" tar ju åt sig som om det hade hänt liksom.

Klas skulle fortsatt och provocerat tills Denis klipper till han och då kan Klas spöa skiten ur han....
Citera
2005-03-26, 23:47
Medlem
Knudsons avatar
Ja den där fucking blatten Denis är ju så jävla fucking cool alltså.
Citera
2005-03-26, 23:49
Medlem
Russinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knudson
Ja den där fucking blatten Denis är ju så jävla fucking cool alltså.

Ja det är fucking coolt att säga att man ska pissa på någon. Det inger verkligen respekt :shoot2:
Citera
2005-03-26, 23:52
Medlem
Citat:
Ja det är fucking coolt att säga att man ska pissa på någon. Det inger verkligen respekt :shoot2:

ja men dåså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in