2005-04-03, 22:18
Medlem
JAAA!!! Tina åkte äntligen...Fyfaan va gött. Nu ska det bli kul att se igen
Citera
2005-04-03, 22:56
Medlem
jaha jovissts avatar
tråkigt när dom färgstarka personligheterna åker, britt var mitt val
Citera
2005-04-03, 23:40
Medlem
Krayziebones avatar
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TINA ÄR BORTA, nu behöver man inte längre sätta på MUTE knappen när man kollar
Citera
2005-04-04, 00:18
Medlem
bfjs avatar
Intressant att norrmännen har så mycket ont om laila
jag trodde inte ens att hon skulle bli nominerad, var lite oväntat fast jag vet inte, är väl för många som fortfarande gillar elita att se på osv.

Kom ju fram idag ocksp å direktsändningen varför Elita inte var med på tomatkastningen, hon ville inte få blåmärken. Fyfan helt sjukt, det är ändå ingen jävla kille som kommer spana in dig nära inpå eftersom ingen du inte släpper in något. biatch :shoot2:

Men men Tina ute iaf.
Citera
2005-04-04, 00:41
Medlem
Tuesdays avatar
Don´t worry, Tina är snart tillbaka. Så övertygad om att lämna som Laila varit hela kvällen så.
Citera
2005-04-04, 02:03
Medlem
Rådiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Don´t worry, Tina är snart tillbaka. Så övertygad om att lämna som Laila varit hela kvällen så.

De brukar väl inte ta tillbaka deltagare i Big Brother?
Det brukar komma en joker om någon hoppar av.
Hoppas jag iallafall!
Citera
2005-04-04, 07:35
Bannlyst
hoppas dom tar in Tinas far som joker haha
Citera
2005-04-04, 12:51
Medlem
bfjs avatar

Handlar om Elita, Mouhahah nu är jag glad, synd att hon inte dog eller något.
Citera
2005-04-04, 13:02
Medlem
Kan hålla med om att Elita är tråkig. Trodde att efter ett tag så skulle hon släppa loss lite och inte bry sig så mkt om sitt utseende som hon gjorde dom första veckorna. Men när hon hoppar över tävlingar för hon är så rädd om hennes dyrbara utseende tycker jag att hon går över någon gräns.

Dessutom gnäller hon om allt och är den otrevligaste i huset.

+Snygg, ögongodis
-Resten...
Citera
2005-04-04, 14:14
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rådis
De brukar väl inte ta tillbaka deltagare i Big Brother?

Jodå. Benji, Foffo. Kom inte den där Askersunds-Christian tillbaka också? Klas i årets har varit ute en sväng. Nuförtiden är det svängdörrar i BB.
Citera
2005-04-04, 16:54
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Jodå. Benji, Foffo. Kom inte den där Askersunds-Christian tillbaka också? Klas i årets har varit ute en sväng. Nuförtiden är det svängdörrar i BB.

Fast Christian kom ju tillbaka i en annan säsong sen så drog ju någon annan så han fick komma tillbaka han blev ju inte utröstade, dom som blir utröstade brukar inte få komma tillbaka eller har fått komma tillbaka vad jag har tänkt på?

AB.se "Fobin gav stjärnan panikanfall" STJÄRNAN STJÄRNAN! there can be only one, Nalle Knutson Elita kan ju dra åt h-lvete :P
Citera
2005-04-04, 18:50
Bannlyst
Citat:
Fick inte Micke komma tebax också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in