2005-01-30, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Cipi, eller CP som det uttalas på skånska, verkade lika jobbig och blåst som Carolina Gynning.

Skånska borde textas.

Citera
2005-01-30, 23:19
Medlem
LadyTieras avatar

jävla sida! varför måste vi dela sida med norrbaggarna! vill bara läsa på svenska. kommer inte orka bry mig nu.
Citera
2005-01-30, 23:29
Bannlyst
Citat:
Men herrejisses va du var mens-ig då!
Byt kanal innan du gör dig illa.

herrejisses??? Hmm låter rätt fjolligt... Ja gillar inte fjollor...
Flänger du med armarna och sminkar dig också HAHAHA

Du behöver inte oroa dig... Jag lär inte se skiten... Finns roligare saker än att se på dårar som ska göra bort sig.
Citera
2005-01-30, 23:33
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwi
Sänder inte Comhem dygnet runt som förra säsongen?
Alltså att man kan ringa och beställa live på tvn´n..

Verkar bara vara canal digital som kör livesändning i år.

Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Är Cici en bosnier som bosatt sig i Norrland eller ngt? Gör ont att lyssna på henne!

Jag tycker hon låter precis som Ulla-Bella i Solstollarna.
Citera
2005-01-30, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Jag tycker hon låter precis som Ulla-Bella i Solstollarna.

LOL
Citera
2005-01-30, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirby
herrejisses??? Hmm låter rätt fjolligt... Ja gillar inte fjollor...
Flänger du med armarna och sminkar dig också HAHAHA

Du behöver inte oroa dig... Jag lär inte se skiten... Finns roligare saker än att se på dårar som ska göra bort sig.

Hur vet du att det är dårar som gör bort sig? Du verkar ju vara ganska insatt trots allt.
Citera
2005-01-30, 23:36
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrange
Det beror ju på om man tycker att det är fel att vika ut sig, vilket du gör (jag kanske har fel). Jag ser absolut inget fel i det, alla får göra vad de vill och fred på jorden.

Att hon hade posters med Sabrina och Samantha på väggarna tyder väl snarast på att hon redan då hade tendenser, intresse och sådant för det som komma skulle, dvs hon sysslar med helt rätt grej?

Skitsamma, hon och Dennis. De mest lovande hittils.

Jo man får göra vad man vill så länge man inte skadar någon. Men det är lite läskigt då en del har tendenser redan vid 7 årsåldern. Nåja. Kommer nog bli sittande lite. har egentligen bättre saker för mig menmen
Citera
2005-01-30, 23:38
Bannlyst
Citat:
Nope, men hörde att din farsa gör det.

Hur vet du att det är dårar som gör bort sig? Du verkar ju vara ganska insatt trots allt. Tyckte jag såg dig i publiken. Du var han med rosa Tiger-tröja va?

Fan va du är omogen da... Drar in min pappa... Ja tyvärr så gick han bort för 7år sen... Hur fan gammal är du?
Citera
2005-01-30, 23:42
Medlem
LadyTieras avatar
vill ni få tråden låst? skärp er
Citera
2005-01-30, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirby
Fan va du är omogen da... Drar in min pappa... Ja tyvärr så gick han bort för 7år sen... Hur fan gammal är du?

Edit....raderar inlägget eftersom BB-Tiera är söt.
Sorry.
Citera
2005-01-30, 23:54
Medlem
kolla gratis?

Hade varit kul att kolla på live-streamarna, men det kostar ju för mycket, i förhållande till vad man får..

Ingen som har koll på hur man kan kolla utan att lägga pengar?

Snål5'an har ju ingen gratisstream i år...
Citera
2005-01-31, 00:03
Medlem
Spaders avatar
Jag hade tyvärr inte möjlighet att kolla premiären på Kanal5.
Det fick bli TVNorge istället, Usch va det sög.
Säg mig, om det var samma i Sverige:
-Bara hälften av deltagarna blev introducerade.
-Norsk studio, Alsing tittade in lite snabbt och drog nån norsk (rolig?) visa och drog sen.
-Hela skiten var inriktat på Norge, INGET visades från den svenska sidan (förutom en halv minut i början då man fick se de två första svenskarna).
-Allting gav en känsla av att "det är samma Big Brother men mindre, nu bara 9 deltagare"
-När "alla" var inne (dvs alla norrmänn) så ägnades sista halvtimmen enbart till att fokusera på norrmännen i huset.

Fy fan va besviken jag är. Hade väntat mig ett att dom skulle göra BigBrother med svenskar och norrmänn, EN studio med två programledare, och att man faktiskt blir introducerad till ALLA deltagarna. Men så verkar det fan inte.

EDIT: en annan besvikelse är att skiten starta för 2 dagar sen. Dumt att inte ha "premiären" samma dag. Har aldrig varit nå problem med direktsändningar förr.
Jag har varit en hängiven tittare av BB under alla 5 säsonger men nu börjar bojkottskänslorna flöda.

/Spader
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in