2005-05-01, 22:33
Medlem
Stackars CF, hamna i karantänen med Kenneth! Det såg väldigt trångt ut där...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knude
Japp helt klart, kunde dock ha varit roligare med Tina och Kenneth där...

Eller Elita och Tina. Tänk dig dem sova i samma säng.
Citera
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knude
Japp helt klart, kunde dock ha varit roligare med Tina och Kenneth där...

Eller Annika
Citera
2005-05-01, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Eller Annika

Sant, hehe det hade nog inte Kenneth gått med på iofs.

Jag räknar ju med att CF kommer tillbaka på onsdag. Men man vet aldrig.
Citera
2005-05-01, 22:49
Medlem
Undra om de fortsätter med karantänen till nästa gång det är utröstning också? Hur många är det tänkt ska vara kvar till slutet?
Citera
2005-05-01, 22:58
Medlem
Men shit vad detta är fejkat. Finns inte en enda jävla janne att över hälften av alla samtal var till Tina.

Det är väl dom där satans norrmännen som röstat igen. Är inte vi fler än dom?
Citera
2005-05-01, 23:01
Medlem
Halvannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Men shit vad detta är fejkat. Finns inte en enda jävla janne att över hälften av alla samtal var till Tina.

Det är väl dom där satans norrmännen som röstat igen. Är inte vi fler än dom?
De har råd att ringa mycket mer än vi...
Citera
2005-05-01, 23:06
Medlem
bfjs avatar
Tanken med karantänen är rolig men jag gillar inte att folk som åker ut för att sen kunna komma tillbaka men låt gå för denna gång eftersom CF åkte ut, och hur fan kan Kenneth ha blivit så jävla populär? okej killen är ju så jävla skum så jag förstår att folk vill ha kvar honom bara för han är rolig att se.

Norge har väl typ 4mille invånare? men jag antar att BB går på deras public service? Irriterande det där iallafall.
Citera
2005-05-02, 00:13
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75

Nejdå det var väntat att Tina skulle stanna. Jag oroade mig inte en sekund. CF har sjunkit rejält senaste månaden. även hos norrmännen.
Citera
2005-05-02, 00:18
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:

Norge har väl typ 4mille invånare? men jag antar att BB går på deras public service? Irriterande det där iallafall.

4,5 miljoner invånare. Dubbelt så många norrmän som svenskar följer BB, i proportion till befolkningen. Tror norrmännen röstar i större utsträckning än svenskarna, de har bättre erfarenhet av BB NOrge än många av oss har av BB med fuskteorier.
Citera
2005-05-02, 00:27
Medlem
bfjs avatar
Men liksom vad gör Tina som är intressant nu? förutom att hon har en röst som väcker de döda? Ok, hon skrämde Darth Vader det var lite creds men det är i stort sett det ända hon har gjort denna vecka också?
Citera
2005-05-02, 00:29
Medlem
Citat:
Men liksom vad gör Tina som är intressant nu? förutom att hon har en röst som väcker de döda? Ok, hon skrämde Darth Vader det var lite creds men det är i stort sett det ända hon har gjort denna vecka också?

hon är sig själv, väldigt rak på sak. Finns folk som gillar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in