2005-04-11, 08:59
Medlem
Jaha då kom hon tillbaks igen. Jag ville se Sebbe tillbaks där och bråka loss med Lise Lotte. Det hade varit bra tv
Citera
2005-04-11, 11:38
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Åfan. Får se om nån gör en BB-tatuering som Kitty gjorde..

Undrar om nån passar på och tatuerar sig? Kan ju vara lite dumt om dom inte tänkt över motivet.. Klas borde passa på att fylla i sina gaddningar.

haha BB tatuering skulle jag då aldrig i hela mitt liv göra, kanske för 1 miljon men sen lasra bort den...
Citera
2005-04-11, 12:33
Medlem
Sujoks avatar
Hörde jag rätt, skulle man kunna göra läppförstoring nu när extreme makeover drog igång?? Haha helt sjukt i så fall.
Citera
2005-04-11, 12:35
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krayziebone
haha BB tatuering skulle jag då aldrig i hela mitt liv göra, kanske för 1 miljon men sen lasra bort den...
Kitty gjorde det för 10 000:-
Men jag vet inte om hon har kvar den..
Citera
2005-04-11, 13:53
Medlem
Nos4a2s avatar
Laila borde göra läppförstoring.. eller inte.
Citera
2005-04-11, 19:21
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bråkmakarn
Kitty gjorde det för 10 000:-
Men jag vet inte om hon har kvar den..

hmm måste ju nästan vara dyrare att andvända laser att ta bort än dom 10.000 hon fick juh
Citera
2005-04-12, 02:35
Medlem
Mr Blondes avatar
Helt otroligt vad trög Tina är... Vad är det hon inte fattar med utröstningen? "Ska jag åka ut en gång till så ska det vara på rätt sätt, inte genom de som inte gillar mig här i huset" Men det var folket som nominerade dig!
Citera
2005-04-12, 12:37
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Blonde
Helt otroligt vad trög Tina är... Vad är det hon inte fattar med utröstningen? "Ska jag åka ut en gång till så ska det vara på rätt sätt, inte genom de som inte gillar mig här i huset" Men det var folket som nominerade dig!

haha a eller hur
Citera
2005-04-12, 12:40
Medlem
bfjs avatar
<- Om dagens tvsändning, url till aftonbladets nyhet.

Hehe Flanders drar en skogstokig.se skön kommentar haha.

Fyfan vad BB kommer bunkra in pengar denna vecka då när man ska rösta på den "man vill ha kvar i huset" dvs alla kommer rösta på sin favorit, istället för att låta folk rösta på den dom vill ha ut. Dom kan ju redan nu i stort sett se vem som är favorit tippad, sen när det bara är 3tittare kvar kanske de andra röstar lite annorlunda iofs men ändå.

Vilka 2 tror ni har minst röster? jag tror faktiskt tyvärr det är Kenneth och Liselotte faktiskt, och de finns ju anledning hehe, ingen var ju imun denna vecka heller vad jag fattade det som.
Citera
2005-04-12, 12:58
Medlem
Russinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
ingen var ju imun denna vecka heller vad jag fattade det som.

Jag tror att Kenneth är immun. Om man kollar på denna sida så står det inget om att man kan rösta på honom: http://www.bigbrother.se/index.php?Action=showStaticpage&id=32&navid=5
Citera
2005-04-12, 18:33
Medlem
Tuesdays avatar
Kenneth ÄR immun denna vecka.
Citera
2005-04-12, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Vilka 2 tror ni har minst röster? jag tror faktiskt tyvärr det är Kenneth och Liselotte faktiskt, och de finns ju anledning hehe, ingen var ju imun denna vecka heller vad jag fattade det som.

Jag tror att Laila och Liselotte kommer att få minst röster. Men även Kristian och Patrik kan ligga illa till. Enligt mina spekulationer =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in