Helt otroligt vad trög Tina är... Vad är det hon inte fattar med utröstningen? "Ska jag åka ut en gång till så ska det vara på rätt sätt, inte genom de som inte gillar mig här i huset" Men det var folket som nominerade dig!
Helt otroligt vad trög Tina är... Vad är det hon inte fattar med utröstningen? "Ska jag åka ut en gång till så ska det vara på rätt sätt, inte genom de som inte gillar mig här i huset" Men det var folket som nominerade dig!
<- Om dagens tvsändning, url till aftonbladets nyhet.
Hehe Flanders drar en skogstokig.se skön kommentar haha.
Fyfan vad BB kommer bunkra in pengar denna vecka då när man ska rösta på den "man vill ha kvar i huset" dvs alla kommer rösta på sin favorit, istället för att låta folk rösta på den dom vill ha ut. Dom kan ju redan nu i stort sett se vem som är favorit tippad, sen när det bara är 3tittare kvar kanske de andra röstar lite annorlunda iofs men ändå.
Vilka 2 tror ni har minst röster? jag tror faktiskt tyvärr det är Kenneth och Liselotte faktiskt, och de finns ju anledning hehe, ingen var ju imun denna vecka heller vad jag fattade det som.
Vilka 2 tror ni har minst röster? jag tror faktiskt tyvärr det är Kenneth och Liselotte faktiskt, och de finns ju anledning hehe, ingen var ju imun denna vecka heller vad jag fattade det som.
Jag tror att Laila och Liselotte kommer att få minst röster. Men även Kristian och Patrik kan ligga illa till. Enligt mina spekulationer =)