Tina blir sådan i samband med tävlingarna, mellan dem är hon lugn. Femmans sändningar fokuserar mycket kring just tävlingarna så då visas den sidan av Tina. Jag måste säga att jag förstår henne. Både Annicka och Britt verkar ha tummen mitt i handen och är bara i vägen medan Tina kan bygga bokhyllor, sy klänningar etc. Dessutom under enorm tidspress.
När hon trashade confession efter bråket med Klas. Var det en tävling eller?
Kan du inte se något negativt med Tina? Jag kan köpa att du ser mer positivt på henne än vad andra gör. Men jag tycker du skyddar henne för mycket, såklart möjligt att du bara skriver det du gillar om henne. Men jag måste fråga, ser du verkligen inte de avskyvärda och enormt negativa sidorna hon visar upp ibland som vi andra ser?
alltså jag måste bara få avreagera mig lite. förstår inte hur elita kunde åka ut? visst hon kan vara jävligt gnällig och ett pain in the ass men vafan, vem ser man helst på tv, en snygg tjej med stora bröst eller en lite halvmullig inte så attraktiv direkt jobbig och aggressiv brud?
och varför är britt fortfarande kvar? hennes goda humör och de alltid leende läpparna, fine. men vafan, kolla så människan ser ut. största låren i världhistorien varning. dessutom är hon otroligt blåst.