2005-02-01, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Men som sagt, smaken är som baken och förstår det inte ifall du tar illa upp för det jag skrev.

smaken är som baken, full av skit!
Citera
2005-02-01, 09:37
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
det är v'äl mest jag och mina fördomar mot silikonbrudar. Sen att hon ahde bilder på samanta och sabrina på vägagrna när hon var liten och att det var det som gjorde att hon blev som hon är. Låter lite väl mycket att hon påverkas utav emdia. Okej när man är liten, då är man lättpåverkad. Men hon kunde väl för fan tänka till när hon vart äldre. fast någonstans så tror jag att sådna som viker ut sig mår inte bra, det är någon slags bekräftelse. Det kan man ju se på alla småbrudar som vill bli strippor eller smågrabbar som är ute och slåss, det har inte funnits en närvarnade pappa med i bilden.

Det farligaste hon gjort var att döda en spindel med hårspray.

Kan inte mer än hålla med med dig
Och hon Cipi hon måste ha någon skada i huvet, så korkad som hon är så är det ett gravt handikapp. Fattar inte hur hon kan va ekonomi ansvarig på ett företag
Citera
2005-02-01, 10:14
Medlem
Kod?

Någon som har en kod till bigbrother.se så att man kan kolla live?
Citera
2005-02-01, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Renegade
Det är fan inte sant!!

Läs detta, var kommer bruden ifrån, om inte ÅMOTSFORS!

http://www.bigbrother.se/index.php?Action=showContestantProfile&rid=42

Vad är så konstigt med åmotfors ? Det är inte samma håla som Åmot.
Åmotfors ligger 1-2 mil utanför arvika, påväg mot charlottenberg (nästan Norge).
Citera
2005-02-01, 11:51
Medlem
Renegades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalliban
Vad är så konstigt med åmotfors ? Det är inte samma håla som Åmot.
Åmotfors ligger 1-2 mil utanför arvika, påväg mot charlottenberg (nästan Norge).

Nog fan är det lite kul ändå. Bara för att du har torr humor eller vad nu problemet är...
Citera
2005-02-01, 11:54
Medlem
Tror/hoppas/vill att Elita åker ut först. En dummare brutta får man fan leta efter. Håller hårt på värmlänningarna och rullstolstjejen. Cipi är en aning jobbig att lyssna på.
Citera
2005-02-01, 12:12
Medlem
jag hoppas verkligen att dennis åker ut, kan fan inte med han. otroligt jobbig.
Citera
2005-02-01, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaizer
Tror/hoppas/vill att Elita åker ut först. En dummare brutta får man fan leta efter. Håller hårt på värmlänningarna och rullstolstjejen. Cipi är en aning jobbig att lyssna på.

Då tillhör vi samma läger.
Citera
2005-02-01, 13:38
Medlem
Tuesdays avatar
Cipi ute strax

Cipi lämnar huset idag kl.15 och hon har redan packat.
Då lär det komma in en ny väl?
Citera
2005-02-01, 13:42
Medlem
MrOranges avatar
Alla har ju gjort sig skitdåligt i TV.

Inte en enda person tycker jag är riktigt bra, den sista jag kan tänka mig att rösta ut just nu är Elita just på grund av att man hoppas att det kommer nåt saftigt i något framtida avsnitt.

Han snowboardåkaren verkade hyffsat sympatiskt till han vräkte ur sig att han var emot porr.

Dennis vore väl rätt schysst om han lugnade ner sig lite grann.

Jugoslaven är okej, men lite väl lugn hittils.

Cipi måste ut snarast och hon den där knäppskallen som bodde nära Norge också. Usch usch usch.

Tycker avsnitten har varit jävligt innehållslösa, som det igår... Vad hände egentligen? Ingenting förutom att de lekte namnleken och Dennis var ute och joggade med Cipi... Kul.
Citera
2005-02-01, 15:50
Medlem
Ayahs avatar
jag undrar om det e så klokt å döma BB innan det knappt börjat, det kommer en massa norrmän snart och det kan nog bli kul
Citera
2005-02-01, 16:11
Medlem
nån som har koll på varför Cipi gick ut? Var hon inte där på "riktigt" eller trivdes hon inte? Hoppas att det blir en bättre ersättare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in