• 1
  • 2
2012-01-29, 13:43
Medlem
Subways avatar
Detta måste ju vara världens mest idiotiska drog???

http://www.dn.se/kultur-noje/hanna-f...r-sarskilt-kul

Vem fan får för sig att ta något sådant frivilligt?? Känns ju mer som en drog designad för att på ett oerhört vidrigt sätt sabba någon person totalt för en afton.

Citat:
En snabb googling visar att roflcoptr ger effekter såsom schizofreniliknande tillstånd, smärta, sviktande verklighetsuppfattning och ångest. O-härligt nog, kan tyckas, men dessutom bajsar man i brallan.

Någon som har testat? Någon som skulle kunna tänka sig? Någon som sett personer påverkade av "rofl-coptr"??
Citera
2012-01-29, 13:47
Medlem
översättning: Rolling On Floor Laughing (heli) copter.
Låter som ett skämt, jag har aldrig hört talas om det iaf
Citera
2012-01-29, 13:53
Medlem
Subways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firre91
Låter som ett skämt, jag har aldrig hört talas om det iaf
Man kan ju alltid hoppas, men jag skulle inte bli allt förvånad om så inte är fallet....
Citera
2012-01-29, 13:53
Medlem
HarligaHanss avatar
Ska tydligen vara methoxetamine som någon lirare har givit ett "roligt" namn... Om man ska tro bluelight.
Citera
2012-01-29, 14:02
Medlem
Psychoramas avatar
Någon av dessa skulle jag tro: PCP eller datura..
Citera
2012-01-29, 14:07
Medlem
Subways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Någon av dessa skulle jag tro: PCP eller datura..
Bajsar man på sig av dom?
Citera
2012-01-29, 14:24
Medlem
Fet facepalm på DN.

Det är mxe det handlar om enligt flera källor, ingen utav effekterna de skriver i artikeln har jag märkt av på 50-100 mxe-trippar, förutom verklighetsförlust uppenbarligen.

"Nu kan man ju bli förbannad, indignerad, och rasa över att folk nyttjar illegala substanser." inte illegal

Kolla i stora mxe-tråden, 0 inlägg om att någon har bajsat på sig. Och det är en riktigt fet jävla tråd med antagligen tiotusentals erfarenheter.

Citat:
Ursprungligen postat av Subway
Detta måste ju vara världens mest idiotiska drog???

http://www.dn.se/kultur-noje/hanna-f...r-sarskilt-kul

Vem fan får för sig att ta något sådant frivilligt?? Känns ju mer som en drog designad för att på ett oerhört vidrigt sätt sabba någon person totalt för en afton.

Någon som har testat? Någon som skulle kunna tänka sig? Någon som sett personer påverkade av "rofl-coptr"??
Tro inte på allt du läser i tidningen eller på deras hemsidor. Tror du själv att folk skulle ta det om man inte fick något positivt utan bara fick smärta och bajsade på sig? Mxe blev storpoppis på direkten av en anledning.
Senast redigerad av Mr.Dee 2012-01-29 kl. 14:27.
Citera
2012-01-29, 14:24
Medlem
TheLangolierss avatar
"S:t Johns ambulansteam lade först märke till drogen när de hittade folk som stod helt ensamma, som i en annan värld, med byxorna fulla av skit."

Hahaha...

Ja, men det måste väl bara gälla dem som överdoserat då eller?

Kan inte tänka mig att det är den sortens tripp man eftersträvar när man tar drogen.
Citera
2012-01-29, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarligaHans
Ska tydligen vara methoxetamine som någon lirare har givit ett "roligt" namn... Om man ska tro bluelight.

När du säger det så skulle det mycket väl kunna vara mxe om man nu bortser från att det inte kan vara speciellt vanligt att skita på sig då.

Varför man skulle ut och klubba på mxe övergår dock mitt förstånd, det är ju svårt så in i helvete bara att gå ett varv i lägenheten.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Fet facepalm på DN.

"Nu kan man ju bli förbannad, indignerad, och rasa över att folk nyttjar illegala substanser." inte illegal

Verkar dock vara i england det syftas på, har förvisso inte en susning om hur dess legala status ser ut där.
Senast redigerad av Prax^ 2012-01-29 kl. 14:29.
Citera
2012-01-29, 14:28
Medlem
Namnet Rofl coptr är ett jävla påhitt som används av typ 5 pers i storbritannien. Känns som att någon rolig person lurat media här, precis som att de lurade media med jenkem och sa att ungdomar andades bajsgaser för att bli höga (och alla trodde på det, trots att det var 100% påhittat, var med på tv-nyheterna i flera länder)

Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
När du säger det så skulle det mycket väl kunna vara mxe om man nu bortser från att det inte kan vara speciellt vanligt att skita på sig då.

Varför man skulle ut och klubba på mxe övergår dock mitt förstånd, det är ju svårt så in i helvete bara att gå ett varv i lägenheten.
britter är helt galna i att klubba på ketamin av någon anledning. Antagligen använder dem mxe på samma sätt.

"Let's face it. The only people who are going to be calling this drug "Roflcoptr'" are the same politicians, parents, and journalists who walked around freaking out about "Meow Meow" while their children were ordering mephedrone and slipping into week-long comedowns. Everyone who is actually gonna do this drug is going to call it Mket, because if they called it Roflcoptr, they'd explode from embarrassment."

Citat:
Ursprungligen postat av Prax^

Verkar dock vara i england det syftas på, har förvisso inte en susning om hur dess legala status ser ut där.
lagligt i uk
Senast redigerad av Mr.Dee 2012-01-29 kl. 14:42.
Citera
2012-01-29, 14:33
Medlem
TheLangolierss avatar
https://www.flashback.org/t1562855

Verkar jättehemskt...
Citera
2012-01-29, 14:47
Medlem
foshobros avatar
Fy fan vilken löjeväckande artikel.
Citera