Citat:
Ursprungligen postat av thestalkerdude
Var ju jävla lågt om de med miljöinspektörn är sant vilket jag tror knappast på.
Som sagt. lagen är lagen och att använda våld för att visa att man har rätt hjälper knappast dig eller din bror. Snälla för helvete TÄNK efter lite flicka lilla. Jag säger hur situvationen är och du vägrar lyssna.
jag tänkte vara snäll och försöka hjälpa dig fast jag tycker de ni har gjort är fullständigt vidrigt i mina ögon. Men du verkar ju bete dig fullständgt ått helvete. jag tror att du skulle behöva prata med en psykolog eller nå. Hjälpte mig när jag var helt ått helvete för några år sen. men lev i din fantasivärld där allt du tycker är rätt är helt normalt i denna värld.
jag börjar också undrar hur långt bakot denna aktivitet är hos din släkt. jag tror att jag vill inte ens veta
//Thestalkerdude
Det om inspektörn är helt sant!
Kanske kan fixa så jag kan visa en bild där han sitter och äter skit.
Men åter till ämnet:
Om du tycker det är vidrigt så får du sågärna behålla den trevliga åsikten för dig själv.

Jag försöker bara tala om att
människan är fri! Kärlek är fritt!!!
Inga jävla myndigheter ska komma och lägga sig i VÅRT SEXLIV!
Hela vår släkt (på morsans sida och på min biologiske farsas sida) är överens om en sak:
Om myndigheter börjar att jävlas obefogat mot nån av oss, då ställer vi upp - VARENDA EN - och gör klart för myndigheterna att de bråkat med fel person.