2012-01-29, 09:22
Medlem
Hi-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elizabet
Hatar du homosexuella med?

Onödig fråga, nej jag hatar ingen.. Jag kan fortfarande tycka saker är äckliga för det? Och ja, jag tycker homosexuella är äckliga med..
2012-01-29, 09:24
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Min kusin sa INNAN hon omkom att det är okej att jag nämner att vi är kusiner. Hon var dessutom ganska så känd här på Flashback.

Eftersom min äkta pappa är död sen 2001, så brukar jag kalla min styvfar för pappa. Konstigare än så var det inte med den saken ...

Din kusin var rätt okänd här på Flashback men det hör inte hit.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om din situation egentligen. Din släkt verkar vara lite fucked up och allmänt rubbade faktiskt men det kanske är så här saker och ting går till i dom Jämtska skogarna.
2012-01-29, 09:28
Medlem
thestalkerdudes avatar
Citat:
Jag säger bara det.... om myndigheterna börjar jioddra mot oss så blir de DOM så kommer få det värsta helvetet. Hela min släkt kommer att vända sig emot dem.
Och vi kan hämnas på mycklet personliga sätt mot varje enskild myndighetsman som gör oss ont.

Får jag som exempel berätta om mammas morbror som skulle öppna ett fik en gång för längesen.
Miljökontoret sände dit en miljöinspektör som underkände fiket och hotade med att det skulle stängas igen...
Den miljöinspektörn fick stå på knäna i en hage och äta hästskit med en hagelbössa tryckt mot nacken, medans morsans morbror och hans kompisar tog kort på inspektörn.

Var ju jävla lågt om de med miljöinspektörn är sant vilket jag tror knappast på.

Som sagt. lagen är lagen och att använda våld för att visa att man har rätt hjälper knappast dig eller din bror. Snälla för helvete TÄNK efter lite flicka lilla. Jag säger hur situvationen är och du vägrar lyssna.

jag tänkte vara snäll och försöka hjälpa dig fast jag tycker de ni har gjort är fullständigt vidrigt i mina ögon. Men du verkar ju bete dig fullständgt ått helvete. jag tror att du skulle behöva prata med en psykolog eller nå. Hjälpte mig när jag var helt ått helvete för några år sen. men lev i din fantasivärld där allt du tycker är rätt är helt normalt i denna värld.

jag börjar också undrar hur långt bakot denna aktivitet är hos din släkt. jag tror att jag vill inte ens veta

//Thestalkerdude
2012-01-29, 09:29
Medlem
Elizabets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hi-Life
Onödig fråga, nej jag hatar ingen.. Jag kan fortfarande tycka saker är äckliga för det? Och ja, jag tycker homosexuella är äckliga med..
Okej.

Jag har haft en lesbisk relation ett tag.

Är jag dubbelt så äcklig nu?
2012-01-29, 09:31
Medlem
thestalkerdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Din kusin var rätt okänd här på Flashback men det hör inte hit.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om din situation egentligen. Din släkt verkar vara lite fucked up och allmänt rubbade faktiskt men det kanske är så här saker och ting går till i dom Jämtska skogarna.

Börjar jag också undra på. Verkar vara populärt med syskonsex i hennes släkt. Fuckupt är de rätta ordet min vän

//Thestalkerdude
2012-01-29, 09:35
Medlem
Elizabets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thestalkerdude
Var ju jävla lågt om de med miljöinspektörn är sant vilket jag tror knappast på.

Som sagt. lagen är lagen och att använda våld för att visa att man har rätt hjälper knappast dig eller din bror. Snälla för helvete TÄNK efter lite flicka lilla. Jag säger hur situvationen är och du vägrar lyssna.

jag tänkte vara snäll och försöka hjälpa dig fast jag tycker de ni har gjort är fullständigt vidrigt i mina ögon. Men du verkar ju bete dig fullständgt ått helvete. jag tror att du skulle behöva prata med en psykolog eller nå. Hjälpte mig när jag var helt ått helvete för några år sen. men lev i din fantasivärld där allt du tycker är rätt är helt normalt i denna värld.

jag börjar också undrar hur långt bakot denna aktivitet är hos din släkt. jag tror att jag vill inte ens veta

//Thestalkerdude

Det om inspektörn är helt sant!
Kanske kan fixa så jag kan visa en bild där han sitter och äter skit.

Men åter till ämnet:

Om du tycker det är vidrigt så får du sågärna behålla den trevliga åsikten för dig själv.
Jag försöker bara tala om att människan är fri! Kärlek är fritt!!!
Inga jävla myndigheter ska komma och lägga sig i VÅRT SEXLIV!
Hela vår släkt (på morsans sida och på min biologiske farsas sida) är överens om en sak:
Om myndigheter börjar att jävlas obefogat mot nån av oss, då ställer vi upp - VARENDA EN - och gör klart för myndigheterna att de bråkat med fel person.
2012-01-29, 09:36
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thestalkerdude
Börjar jag också undra på. Verkar vara populärt med syskonsex i hennes släkt. Fuckupt är de rätta ordet min vän

//Thestalkerdude

Det här beteendet får mig att tänka på typ.. Filmen Deliverance och liknande. Att vare sig morsan eller farsan tycker att det är nåt konstigt att ligga med sina syskon får en ju att undra. Samtidigt så vet jag inte riktigt. Jag är ett stort fan av att vuxna människor får göra vad dom vill så länge alla inblandade är med på det. Dock var ju vare sig TS eller hennes bror vuxna när dom började knulla. Jag vet ärligt talat inte.
2012-01-29, 09:37
Medlem
Hi-Lifes avatar
Citat:
Okej.

Jag har haft en lesbisk relation ett tag.

Är jag dubbelt så äcklig nu?

Dubbelt så äcklig? Rent matematiskt, nja.. Då jag anser incest som äckligare..
2012-01-29, 09:37
Medlem
EvilTouchs avatar
Kan vi inte försöka hålla oss sakliga utan att gå till angrepp för en gångs skull?
Stick och gnäll i pedofilforumet istället. Kom med nåt konstruktivt... Åtminstone tills jag fått en kopp kaffe.
2012-01-29, 09:38
Medlem
Elizabets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hi-Life
Dubbelt så äcklig? Rent matematiskt, nja.. Då jag anser incest som äckligare..
Men du tycker alltså även att det är motbjudande att se två tjejer (som inte är släkt) ha sex med varandra ???
2012-01-29, 09:40
Medlem
thestalkerdudes avatar
Citat:
Det om inspektörn är helt sant!
Kanske kan fixa så jag kan visa en bild där han sitter och äter skit.

Men åter till ämnet:

Om du tycker det är vidrigt så får du sågärna behålla den trevliga åsikten för dig själv.
Jag försöker bara tala om att människan är fri! Kärlek är fritt!!!
Inga jävla myndigheter ska komma och lägga sig i VÅRT SEXLIV!
Hela vår släkt (på morsans sida och på min biologiske farsas sida) är överens om en sak:
Om myndigheter börjar att jävlas obefogat mot nån av oss, då ställer vi upp - VARENDA EN - och gör klart för myndigheterna att de bråkat med fel person.

O herre min mje. Vi verkar ha en framtida massaker. Elizabet med släkt med hagelbössor mot Pikteten eller NI med AK5 och MP5 och en jävla massa träning.

Bets anyone?
2012-01-29, 09:41
Medlem
Hi-Lifes avatar
Citat:
Men du tycker alltså även att det är motbjudande att se två tjejer (som inte är släkt) ha sex med varandra ???

Precis. Känner ett lebbpar och det är äckligt att tänka sig hur de har sex med varann...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in