2012-01-29, 08:49
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elizabet
Men vafan tror du? Hon har gett mig tillåtelse innan hon gick bort kanske?
Förresten så är hon inte "outad" bara för att jag säger att hon är min kusin. Jag har ju inte outat mig själv, så ....

Ja, jag är beredd på att stämningen kommer vara lite hård ett tag.
Men mamma säger att hon kommer att se till att pappa accepterar vår relaiton. Och om han inte gör det så kommer hon att skilja sig från honom säger hon.

Öh.... okej... Ni låter lite som en sekt eller nått.

Ja jag får väl hoppas att det löser sig till det bästa för alla parter.
2012-01-29, 08:51
Medlem
EvilTouchs avatar
Citat:
Min kusin sa INNAN hon omkom att det är okej att jag nämner att vi är kusiner. Hon var dessutom ganska så känd här på Flashback.

Eftersom min äkta pappa är död sen 2001, så brukar jag kalla min styvfar för pappa. Konstigare än så var det inte med den saken ...

Okej!

Jag utgår från att historien är ärlig och sann.

Personligen har jag inte lika svårt att se att detta händer som uppenbarligen många andra har. Kan man vara bästa vän med sitt syskon så torde väl även någon promille av världsbefolkningen kunna attraheras sexuellt av varandra också.

Räkna med kalabalik. Detta är inget som är accepterat i samhället.
Din styvfar lär med all sannolikhet aldrig heller kunna acceptera något sådant.
Att han skulle försvinna för all framtid har jag svårt att tro ifall han älskar din mor, men det kommer nog aldrig bli som det var förut när han kommer tillbaka.

Såg i dina tidigare inlägg att du är 18 år? Om dina jämnåriga kamrater får reda på detta lär det kunna yttra sig i "mobbing". Glåpord, öknamn och så vidare.

Risken finns att inget kommer bli som det varit.

Jag hoppas i alla fall att det löser sig, för ditt eget och din uppväxts bästa.

Sedan om du slutar att idka sexuellt umgänge med din bror, det gör nog varken till eller från.
2012-01-29, 08:52
Medlem
Elizabets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thestalkerdude
*kliar på skallen* Ja tusan vad fan ska man säga. Har läst en jävla massa sjuka saker på detta forum men ovanligt att man läser nåt sånt här på flashback.

Texten var lite rörlig men om jag fattar de rätt så var din morsa och biologiska farsa helt okej med detta. Altingen måste dom ha en ovanligt människosyn och acceptera sånt här eller så bryr dom sig inte men stark av dom i alla fall i dagens samhälle.

Och att din låtsas farsa måste ju ha blivit riktigt jävla äcklat av de hela. Hade ju fan själv blivit de om jag skulle se 2 syskon ligga med varandra men skulle inte bry mig mera om de.

Din låtsas fars reagerade som dom flesta människor skulle ha gjort. Ni bröt kan man säga en av dom mest dödliga synderna i världen att ligga med en som har samma blod som en själv.

ja de är vete fan. jag är en snubbe och har bara en storebror och är inte tänd ått de hållet eller är en supporter av såna här aktiviteter så kan inte riktigt säga vad jag skulle ha gjort

De är vete fan. Förvänta er att han glappar om de så hela samhället vet de. Då äre bara att flytta så långt som möjligt.

Både rätt och fel. Rätt i att de ni har gjort är i många ögon helt emot moralen mot naturen och man blir inte precis poppis bland folk om man är en ''syskonknullare''
Fel i att han kunde ha upptäckt detta förr eller senare och ni var jääävligt oförsiktiga med era ''vuxenlekar''

Fel och fel. man förväntar inte precis att ens ungar ska ligga och köra 69an en vacker dag.

Fast jag hoppas ni vet allt skit som kan vara på väg mot er om din låtsas farsa glappar. Ni kommer ha ett helvete med myndigheter, Folk kommer titta snett på er och ni kommer bli utstötta av samhället. Din morsa kommer också få ett helvete.

Så va redo på att flytta, byta namn telefonnummer ja alting. Ni kommer inte få en lugn stund ute i de lilla samhället ni bor i. Och säkert kommer ni bli mordhotade av nån galning. Om nu din låtsas farsa börjar glappa om de.

Just my two cents on this

//Thestalkerdude

Men VARFÖR är syskonsex en av "de dödligaste synderna i världen"? Jag fattar inte varför det ses som så jävla allvarligt? Seriöst, jag fattar bara inte ...

Jag tror inte att han direkt kommer snacka med folk om detta. Och ovasett om han gör det så kommer jag INTE att flytta härifrån.
Inte byta namn.
Inte byta telefonnummer.
Jag tänker bo här så länge jag lever. Punkt slut.

Och om myndigheter eller folk i allmänhet börjar jävlas med oss, så kommer vi (jag, bror, mamma och hon jag bor hos nu) att se till att de som jävlas mot oss får ett ÄNNU värre helvete... på ett eller annat sätt.
2012-01-29, 08:58
Medlem
Elizabets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilTouch
Okej!

Jag utgår från att historien är ärlig och sann.

Personligen har jag inte lika svårt att se att detta händer som uppenbarligen många andra har. Kan man vara bästa vän med sitt syskon så torde väl även någon promille av världsbefolkningen kunna attraheras sexuellt av varandra också.

Räkna med kalabalik. Detta är inget som är accepterat i samhället.
Din styvfar lär med all sannolikhet aldrig heller kunna acceptera något sådant.
Att han skulle försvinna för all framtid har jag svårt att tro ifall han älskar din mor, men det kommer nog aldrig bli som det var förut när han kommer tillbaka.

Såg i dina tidigare inlägg att du är 18 år? Om dina jämnåriga kamrater får reda på detta lär det kunna yttra sig i "mobbing". Glåpord, öknamn och så vidare.

Risken finns att inget kommer bli som det varit.

Jag hoppas i alla fall att det löser sig, för ditt eget och din uppväxts bästa.

Sedan om du slutar att idka sexuellt umgänge med din bror, det gör nog varken till eller från.

Mmmm... Jag har så svårt bara att fatta VARFÖR syskonsex anses som så HIMLA horribelt och hemskt...
Det verkar ju som att samtyckande och frivillig syskonsex anses som värre än både våldtäkt och pedofili.

Men hur menar du med "kalabalik"? Risken att styvfarsan går och snackar om detta är ju, som sagt, mycket liten.

Och mamma säger att om pappa inte accepoterar vår relation så tänker hon skiljas från honom.

Det stämmer att jag är 18.
Men jag har inte så många vänner. Jag har två riktigt nära vänner, och dessa två vet om detta faktiskt ...
Och de har accepterat det. Men så har jag känt en av dem sen förskolan, och den andre är hon jag bor med, som var ihop med min kusin förut.
2012-01-29, 09:01
Medlem
mungs avatar
Citat:
Men VARFÖR är syskonsex en av "de dödligaste synderna i världen"? Jag fattar inte varför det ses som så jävla allvarligt? Seriöst, jag fattar bara inte ...
För att flera av de stora religiösa böckerna förbjuder det. Det har påverkat folks moral de senaste tusentals åren, och ingen har ändrat på lagen om syskonsex eftersom det inte finns några direkt starka skäl att göra så. Det är inte vanligt och risken för missbildad avkomma är större.

Vad ni kan göra nu är väl helt enkelt att vänta ut honom. Har ni tur kommer han med tiden att acceptera det så länge ni inte gör något i närheten av honom. Har ni otur så besöker han Polisen.
2012-01-29, 09:02
Medlem
thestalkerdudes avatar
Citat:

Tänk för dig lite varför de ses som en dödlig synd. Folk ser detta lika omoraligst som djursex och pedofiilism. Det är helt inte normalt och finns inget du jag eller nån annan kan göra ått tyvär.

Citat:
Jag tror inte att han direkt kommer snacka med folk om detta. Och ovasett om han gör det så kommer jag INTE att flytta härifrån.
Inte byta namn.
Inte byta telefonnummer.
Jag tänker bo här så länge jag lever. Punkt slut.
Well. om det sprids där du bor. Förvänta dig ett helvete bara. Vill inte se en tråd på flashback av dig inom framtiden där de står att hela stan där du bor hatar dig och din bror.

Citat:
Och om myndigheter eller folk i allmänhet börjar jävlas med oss, så kommer vi (jag, bror, mamma och hon jag bor hos nu) att se till att de som jävlas mot oss får ett ÄNNU värre helvete... på ett eller annat sätt.

Du och din bror kommer säkert bli inslängda i fängelset eftersom det är straffbart med syskonsex eller så blir ni inlåsta på en psykavdelning. Och att jävlas tillbaka pga ni har gjort ett lagbrott kommer bara gör de värre för er. Om det blir myndigheter inblandat så käfta inte emot eller gör motstånd. Varken du eller din bror kommer vinna mot dom och det blir bara värre för er. Säkert kommer din bror få ta den största smällen om det blir nå rättsligt för vi lever i ett land där männen är svinen medan kvinnorna är offrerna.

Flytt altenativet finns allti kvar. Kanske inte blir kul i längden att folk i ens stad föraktar en hela tiden och att ens nära och kära vänder sig emot en.

//Thestalkerdude
2012-01-29, 09:04
Medlem
Elizabets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mung
För att flera av de stora religiösa böckerna förbjuder det. Det har påverkat folks moral de senaste tusentals åren, och ingen har ändrat på lagen om syskonsex eftersom det inte finns några direkt starka skäl att göra så. Det är inte vanligt och risken för missbildad avkomma är större.

Vad ni kan göra nu är väl helt enkelt att vänta ut honom. Har ni tur kommer han med tiden att acceptera det så länge ni inte gör något i närheten av honom. Har ni otur så besöker han Polisen.

Det är en av anledningarna till att religion borde förbjudas ...

Men vad kan hända om han besöker polisen?
Att syskonsex är olagligt beror väl på den så kallade "risken" att bli gravid? (Vilken är OERHÖRT liten om man använder preventimedel korrekt rätt.)

Men jag föddes ju utan äggstockar och KAN INTE bli gravid! Är det ändå straffbart? Och isåfall, varför?
2012-01-29, 09:06
Medlem
Hi-Lifes avatar
Citat:
Fan vad gammeldags och fördommsfull du är. Klart att du inte fattar hur jag och brorsan kan knulla varann.

Gammaldags och fördomsfull? Jag tycker bara det är ett jävligt äckligt beteende så som ni håller på och ja, jag kan inte fatta hur ni kan..
2012-01-29, 09:11
Medlem
Elizabets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hi-Life
Gammaldags och fördomsfull? Jag tycker bara det är ett jävligt äckligt beteende så som ni håller på och ja, jag kan inte fatta hur ni kan..
Hatar du homosexuella med?
2012-01-29, 09:13
Medlem
mungs avatar
Citat:
Men vad kan hända om han besöker polisen?
Att syskonsex är olagligt beror väl på den så kallade "risken" att bli gravid? (Vilken är OERHÖRT liten om man använder preventimedel korrekt rätt.)

Men jag föddes ju utan äggstockar och KAN INTE bli gravid! Är det ändå straffbart? Och isåfall, varför?
Svaret på den frågan fick du i någon annan tråd. Det är själva akten, instoppandet av penis i vaginan, som är straffbart. Inte avsikten eller det möjliga utfallet. Nu såg din styvfar visserligen inte precis det, så jag vet inte riktigt hur Polisen skulle agera på det.
2012-01-29, 09:18
Medlem
Elizabets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thestalkerdude
Tänk för dig lite varför de ses som en dödlig synd. Folk ser detta lika omoraligst som djursex och pedofiilism. Det är helt inte normalt och finns inget du jag eller nån annan kan göra ått tyvär.

Well. om det sprids där du bor. Förvänta dig ett helvete bara. Vill inte se en tråd på flashback av dig inom framtiden där de står att hela stan där du bor hatar dig och din bror.

Du och din bror kommer säkert bli inslängda i fängelset eftersom det är straffbart med syskonsex eller så blir ni inlåsta på en psykavdelning. Och att jävlas tillbaka pga ni har gjort ett lagbrott kommer bara gör de värre för er. Om det blir myndigheter inblandat så käfta inte emot eller gör motstånd. Varken du eller din bror kommer vinna mot dom och det blir bara värre för er. Säkert kommer din bror få ta den största smällen om det blir nå rättsligt för vi lever i ett land där männen är svinen medan kvinnorna är offrerna.

Flytt altenativet finns allti kvar. Kanske inte blir kul i längden att folk i ens stad föraktar en hela tiden och att ens nära och kära vänder sig emot en.

//Thestalkerdude

Jag säger bara det.... om myndigheterna börjar jioddra mot oss så blir de DOM så kommer få det värsta helvetet. Hela min släkt kommer att vända sig emot dem.
Och vi kan hämnas på mycklet personliga sätt mot varje enskild myndighetsman som gör oss ont.

Får jag som exempel berätta om mammas morbror som skulle öppna ett fik en gång för längesen.
Miljökontoret sände dit en miljöinspektör som underkände fiket och hotade med att det skulle stängas igen...
Den miljöinspektörn fick stå på knäna i en hage och äta hästskit med en hagelbössa tryckt mot nacken, medans morsans morbror och hans kompisar tog kort på inspektörn.
2012-01-29, 09:20
Medlem
Elizabets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mung
Svaret på den frågan fick du i någon annan tråd. Det är själva akten, instoppandet av penis i vaginan, som är straffbart. Inte avsikten eller det möjliga utfallet. Nu såg din styvfar visserligen inte precis det, så jag vet inte riktigt hur Polisen skulle agera på det.
Han har (troligtvis) inte sett när vi körde missionären. Och jag vet att det inte är straffbart att köra 69:an.
Men varför är det då straffbart med missionären, trots att risken att bli gravid är 0% ????????

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in