• 1
  • 2
2012-01-29, 04:33
Medlem
jonte0nes avatar
Jag r en helt normal kille som inte har ngra strre problem att trffa en tjejer sdr. Social och hller mycket lda, anses som en kul filur frn olika hll. Men men'et fr min del r verkligen ett men.

Jag har det hur kul som helst med de tjejer jag trffar men det saknas alltid ngot, jag hller igen och bertta aldrig vem jag r. Nej jag r ingen pundare som inte kan umgs med annat folk, fr att dom inte hller stilen. Det kan ses som ett efterblivet frsk men fan jag vet inte hur jag ska komma i kontakt.

Jag gillar att "festa" ngra dagar.

Jag gr ut p krogen och gr fram till frsta sta tjej och startar en konversation, vi har det trevligt. Jag r lite smtt ptnd, ni vet just dr i starten d allt fortfarande r roligt och inget kan stoppas oss. Vi surrar p och vissa samtalsmnen gr an och det r kul. MEN nu suger det lite i kroppen och jag knner att det mste fyllas p. En liten snurr s det fortfarande r mysigt att konversera.

Nu r jag i mitt esse, tjejen jag pratar med i baren r helt okej, MEN jag vill f ut mina allra trevligaste tankar just i detta det.

Nu till det tanke-frgestllningarna. Hur hittar jag en tjej som gillar att festa till lite mer n andra. Hitta den tjejen som ocks tar en och annan substans under en kvll fr att sedan fortstta in i dimman.

Nr jag nmner ngot i stil med droger blir det alltid flip-out. Folk frsvinner t alla hll eller placerar en i ett fack som tas in men sedan kastas t helvete.

"Ah men om du hittar en sdan tjej kommer ni punda tills ddens dagar". Nej inte alls s, har varit i gamet rtt lnge och vet "kanske" vad jag pysslar med. Men att hitta ngon som vill testa gra samma sak r fr mig, det ultimata.

Hur hittar jag en pundar-tjej? (om det gr att uttrycka sig s)

/Jonte
Citera
2012-01-29, 06:08
Medlem
BigFatCones avatar
Om du har varit i svngen lnge s vet du hur man gr fr att hitta tjejer som knarkar. Jag har aldrig haft ngra direkta problem med det.
Citera
2012-01-29, 06:26
Medlem
thestalkerdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte0ne
Hur hittar jag en pundar-tjej? (om det gr att uttrycka sig s)

/Jonte

Nu vet jag inte hur pundig brud du vill ha. Vill du ha stoner Linda som gillar att rka cananbis och chilla i soffan med en bra film? Eller vill du ha pillertorsken Hanna som knaprar benso och r helt tt helvete.
Eller pulver Jessica som snortar roliga saker upp i nsan och dansar hela kvllen lng p de lokala partyklubben?

Jag sjlv nskar att jag skulle f en tjej p kroken som gillar att rka en gs med mig och bara mysa. Men dom r inte ltta att hitta eller s r dom flesta brudar som gillar att peta i sig saker s frbannat jvla skabbiga s det r inte klokt eller s hller dom kften om sitt bruk och ''skryter'' inte om att dom gillar att knarka

Jag har tjejpolare som jag har knt i hur mnga r som helst och har ftt reda p nydlingen att dom gillar att rka en joint eller dra lite pulver i bland. Fr tjejer r smarta p de sttet att dom inte vrker ut sig att dom gillar att hobbyknarka till de frsta randomet dom trffar p.

Du gr felet i att vrka ur dig de s fort du pratar med en ny brud att du tar droger. Dom flesta tjejer i dag gillar inte knarkare och vill inte dela sitt liv med en som gr olagliga saker.

S mitt tips r att inte VRKA ur dig de frsta du gr r att du gillar att ta droger. Chilla med de om det blir mera seriest att ni gr p trffar eller n. S om det r p G mellan dig och en brud sger du n snt hr: ''Ass jag gillar dig och tycker du r underbar men det r en sak jag vill bertta fr dig, jag rkar nu gilla att kanske rka en joint eller ta pulver i bland. Jag vill vara rlig med dig p den punkten och vill inte ljuga fr dig, Om du vill att jag ska sluta med snt skit s gr jag de fr din skull fr jag tycker vldigt mycket om dig''

S altingen s sger hon att du r stark som vgar sluta med snt saker eller s sger hon sjlv att hon gillar att hobbyknarka i bland. Eller s flyr hon fltet

S hittar man drogliberala tjejer bland annat.

S min sammanfattning r: Sg fr helvete inte de frsta du gr att du gillar att ta droger. Chilla med droger och var inte pverkad av olagliga saker i nrheten av en brud som du vill f bra kontakt med. S frr eller senare fr du reda p att om hon r drogliberal eller ej!

Detta sger jag frn min egen efarenhet

//Thestalkerdude
Citera
2012-01-29, 07:52
Medlem
The Crashs avatar
Hitta en vanlig brud och konvertera . Krver dock karisma, tid och tlamod.
Citera
2012-01-29, 10:13
Medlem
Roxanas avatar
Jag kan inte riktigt frst denna problematik.

Hller man p med droger s umgs man med andra som ocks gr det. Av bda knen. Nr du tex gr p hemmafester med dina knarkkompisar, r det inga tjejer p dessa fester?
Citera
2012-01-29, 12:35
Medlem
Choegoups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Jag kan inte riktigt frst denna problematik.

Hller man p med droger s umgs man med andra som ocks gr det. Av bda knen. Nr du tex gr p hemmafester med dina knarkkompisar, r det inga tjejer p dessa fester?

Roligaste jag lst p lnge. Ganska mycket som att anta att alla svarta knner varandra
Citera
2012-01-29, 12:43
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Choegoup
Roligaste jag lst p lnge. Ganska mycket som att anta att alla svarta knner varandra
S du drar bara p korvfester med dina pundarpolare?
Citera
2012-01-29, 13:08
Medlem
Goblines avatar
Stureplan?
Citera
2012-01-29, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Choegoup

Han kper frmodligen sitt knark av ngon eller ngra och br drigenom tminstone vara lite tjenis med nn annan som knarkar.

Att vara helt ensam om att bruka/missbruka ngon substans och inte knna ngon annan r enligt min erfarenhet rtt ovanligt.
Citera
2012-01-29, 14:10
Medlem
kultizs avatar
Hr har du en
Citera
2012-01-29, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Han kper frmodligen sitt knark av ngon eller ngra och br drigenom tminstone vara lite tjenis med nn annan som knarkar.

Att vara helt ensam om att bruka/missbruka ngon substans och inte knna ngon annan r enligt min erfarenhet rtt ovanligt.

Jag tror hans problem ligger i att majoriteten av alla tjejer som hller p med droger r vldigt diskreta med sitt bruk (och grna fixar genom kompisar och pojkvnner fr att det r smidigast s) med en minoritet som syns vl men som knappast r srskilt intressanta om man inte sjlv r missbrukare (d.v.s. tjackpundarbrudar som r konstant ptnda, pillerknaprare som gr omkring som i en dimma hela tiden och liknande typer).

Sen har vi de dr "kompisens flickvn" som r rejlt upptagna och inte ens vrda att frska ragga p ven om man inte har ngot emot att ragga p kompisars flickvnner

Jag har ett flertal gnger av en hndelse ftt veta att tjejer jag knner gillar att "knarka" p olika stt flera r efter att jag lrt knna dem.
Citera
2012-01-29, 18:57
Medlem
solelys avatar
Bst fr dig att du har en bra ekonomi
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto