Jag fick nyss vrldens chock. "System32 saknas" sa datorn nr jag startade den fr en dryg kvart sedan. "Happ", tnkte jag, "nu har mitt porrsurfande kommit ikapp mig". Instinktivt prvade jag att starta om datorn och till min frvning och vansinniga lttnad fungerar allt som det ska igen. Jag har dock blivit ganska skrrad av denna hndelse och efterfrgar Flashbacks expertis i den hr frgan. r denna hndelse allvarlig eller hnder den hr typen av skit ibland? Kan datorn "glmma bort" viktiga filer lite d och d utan att det r ett tecken p ngon typ av programvaruskada? Upplys mig grna. Vad br jag gra fr tgrder fr att minska risken fr att skit ska hnda igen?
Med tanke p att det r Windows vi snackar om s r jag inte ett dugg frvnad... Det enda jag har att sga r att du kanske vill kolla s att mappen finns kvar (vilket hade varit frvnande om den inte gjorde).
Antar att den inte alltid r 100%-ig jag menar jag rkade dra en [DEL] p windowsmappen fr ett par dagar sedan och sg hur den brjade tugga igenom ett par filer och mappar innan jag lyckades f stopp p skiten, krde sfc och den gick igenom utan fel och jag kan starta datorn normalt osv s.. who knows D:
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!