2012-01-28, 21:52
Medlem
Karmans avatar
Bra initiativ. Man måste spänna bågen hårt för att det ska hända något. Det har hänt alldeles för lite på rymdfronten de senaste decennierna.

Människan måste helt enkelt ta klivet ut i rymden och bosätta sig först på månen, sedan Mars etc. Jorden kommer helt enkelt inte att räcka till. Så det är ett nödvändigt steg.
Citera
2012-01-28, 21:53
Medlem
Fris avatar
Twitter från idé-sprutan Newtholt:

https://twitter.com/#!/GingrichIdeas
Citat:
Ursprungligen postat av @GingrichIdeas Frankly, Fundamentally
The Washington Post has called Newt Gingrich an “ideas factory.” This account links with Newt’s brain, so those ideas can be shared with the public. parody.

Remodel Oval Office to look like the deck of the Starship Enterprise.

Make a deal with the Agents to become President of the Matrix.

O.s.v.
Vad är verkligt? Kanske historieprofessorn och romanförfattaren Newtholts fantasi når längre än den logiska verkligheten?
Citera
2012-01-28, 21:53
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Sverige skulle kunna utse en landshövding för Mars.

Nej, skona Mars. Jag vill inte se en avdankad svensk politiker där. Eller vill jag kanske det, när jag tänker efter.
Citera
2012-01-28, 22:00
Medlem
dwgs avatar
Dom kan få månen inget ha, bara massor med grus och sten.
Citera
2012-01-28, 22:02
Medlem
Xstars avatar
Newt Gingrich är ett jävla skämt

Han vill ha "produktion" på månen. Vad fan ska månen producera? Vill han outsourca sweatshops dit, eller? Det är så jävla verklighetsfrånvänt att man blir mentalt förlamad bara av att försöka förstå hur han tänker.

EDIT: I accidentally a word.
Senast redigerad av Xstar 2012-01-28 kl. 22:57.
Citera
2012-01-28, 22:27
Medlem
Siffran nio symboliserar Lucifer i esoterisk numerologi. Månen är satanismens symbol för "The devine feminim" eller Skökan av Babylon. Newt Gingrich tillhör de hemliga sällskap (frimurare med mera) som nu planerar att förändra världen för gott 2012. Den nya tiden och allt nytt som sägs behövas, ska föra in "The age of Aquarius", den stora ondskans tid.

Vakna upp folk. Ni blir lurade på ett sätt som ni inte ens tror är möjligt...

http://www.youtube.com/watch?v=Clu9r...el_video_title
Citera
2012-01-28, 22:28
Medlem
Man kanske skulle ha satsat på månen istället för att härja omkring i Afghanistan och Iraq samt dra ner hela världen i ett ekonomiskt bottenlöst hål. Jävla fitt-Bush..
Citera
2012-01-28, 22:29
Medlem
tripptamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Dom kan få månen inget ha, bara massor med grus och sten.

Och helium-3, fast det vet du tydligen inget om....
Citera
2012-01-28, 22:33
Medlem
GrillSituations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xstar

Han vill ha "produktion" på månen. Vad fan ska månen producera? Vill han outsourca sweatshops dit, eller? Det är så jävla verklighetsfrånvänt att man blir metalt förlamad bara av att försöka förstå hur han tänker.
Man skulle väl bryta bränslen och material.
Senast redigerad av GrillSituation 2012-01-28 kl. 22:37.
Citera
2012-01-28, 22:34
Medlem
tripptamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xstar

Han vill ha "produktion" på månen. Vad fan ska månen producera? Vill han outsourca sweatshops dit, eller? Det är så jävla verklighetsfrånvänt att man blir metalt förlamad bara av att försöka förstå hur han tänker.

helium-3 som är värt runt 2.000.000 dollar per kilo (kg)
Citera
2012-01-28, 22:41
Medlem
karmamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sullero
Siffran nio symboliserar Lucifer i esoterisk numerologi. Månen är satanismens symbol för "The devine feminim" eller Skökan av Babylon. Newt Gingrich tillhör de hemliga sällskap (frimurare med mera) som nu planerar att förändra världen för gott 2012. Den nya tiden och allt nytt som sägs behövas, ska föra in "The age of Aquarius", den stora ondskans tid.

Vakna upp folk. Ni blir lurade på ett sätt som ni inte ens tror är möjligt...

http://www.youtube.com/watch?v=Clu9r...el_video_title

3,4,5,6,7 och 9 är onda siffror av vad jag förstår från det du skriver samt klippet, som jag inte kan tolka ifall det är seriöst eller inte. Nu tror jag att foliehatten håller på att glida av huvudet!
Citera
2012-01-28, 22:44
Medlem
RocknRollPussys avatar
Jag ser VERKLIGEN fram emot att se dom försöka infria det här vallöftet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in