Citat:
Ursprungligen postat av prinsgoro
Oftast 1 till 2 injektioner i veckan. För tävlingar mer typ mellan 4 injektioner i veckan till 4 per dag.
Sista 2 åren enbart lågdoserat testo & decca så lite förvånad själv att det påverkade blodet så mycket. Hade faktiskt just klivit av decca & bytt ut mot masteron när mitt HB på 206 upptäcktes.
Jag tror inte din historia är helt ovanlig. Det finns nog en hel del som lever-levt på liknande sätt fast de inte tillhör den tävlande eliten.
Preparaten höjer kolestrolet, det skadliga, i blodet och mångdubblar risken för proppar.
Den värsta biverkningen är om man får problem med den mentala hälsan vilket kan ta mkt lång tid att återhämta sig ifrån, det kan tom bli ett men för livet.
Det är vetenskapligt bevisat att om man preppar och får en stor motgång i livet, en kris, så kan man rent mentalt klappa ihop och hamna i ett djupt depressivt tillstånd.
Men en sak är säker, och det är att medicinerna ger hårdare biverkningar på vissa personer medans andra inte alls tar lika mkt stryk av dem.
Att du tagit fyra injektioner om dagen låter som en otroligt stor risk, jag tror ingen skall pröva på detta, då jag tror att det kan sluta riktigt illa.