2012-03-25, 03:46
Medlem
CoopColas avatar
Nere?
2012-03-25, 03:55
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Nere?

Uppe.
2012-03-25, 04:26
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Uppe.
Funkar för mig i IE men inte ff.. nån som vet varför?
2012-03-25, 05:32
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Funkar för mig i IE men inte ff.. nån som vet varför?

Även om du kör en shift + F5 refresh? Ibland kan den ha cache'ats fel. Funkar i chrome.

PS: Jag älskar fortfarande din avatar-bild
2012-03-25, 12:18
Medlem
deyys avatar
Sidan fungerar för mig så länge som jag inte inte skriver https före.
Skippa det och det fungerar som vanligt för mig.
2012-04-01, 01:22
Medlem
Det var väl det jävligaste...Precis när jag skulle skicka iväg och slutföra en affär kommer det fram på skärmen att Bandwidth Limit Exceeded The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.

Jag blir så förrrrrbannad!
2012-04-01, 01:52
Medlem
Ali-Babas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Det var väl det jävligaste...Precis när jag skulle skicka iväg och slutföra en affär kommer det fram på skärmen att Bandwidth Limit Exceeded The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.

Jag blir så förrrrrbannad!

Kan säga att samma sak hände fan mig. Tror det är någon/några som försöker stänga sidan..
Troligtvis snuten. Annars skulle jag tippa på att det är MOD som gör uppdateringar eftersom det är 1a april och reg är stängd.

Man får ha tålamod då ja inte tror att sidan kommer va tillgänglig denna natten igen..

*FAN*
2012-04-01, 01:57
Medlem
CoopColas avatar
fan då, så fruktansvärt sugen på kokain i sthlm inatt.. Satan att sidan ligger nere
2012-04-01, 02:11
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Baba
Kan säga att samma sak hände fan mig. Tror det är någon/några som försöker stänga sidan..
Troligtvis snuten. Annars skulle jag tippa på att det är MOD som gör uppdateringar eftersom det är 1a april och reg är stängd.

Man får ha tålamod då ja inte tror att sidan kommer va tillgänglig denna natten igen..

*FAN*

Eller så är det helt enkelt så att dem inte betalat räkningen för hostingen denna månad eller whatever som det står: "due to the site owner reaching his/her bandwidth limit."
2012-04-01, 02:18
Medlem
Jag är ny på stället och undrar om detta hänt förr och om så är fallet, hur länge tog det då innan de var up n runnin' igen?
2012-04-01, 09:07
Medlem
beastieboy99s avatar
Hur gör man för att regga sig egentligen?
2012-04-01, 10:12
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beastieboy99
Hur gör man för att regga sig egentligen?

Dom har stängt registreringen nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in