2012-07-24, 00:22
Medlem
furis avatar
hur får man tag i en moderator? någon vänlig själ som har en mail som man kan nå dom på som ni hade kunnat skicka genom ett PM?

Mvh furi
2012-07-24, 02:06
Medlem
TheTranceMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av furi
hur får man tag i en moderator? någon vänlig själ som har en mail som man kan nå dom på som ni hade kunnat skicka genom ett PM?

Mvh furi

info @ drogport.se
2012-07-26, 16:09
Medlem
Pr3sts avatar
knepigt att få en invite eller?
2012-07-31, 19:53
Medlem
galnabullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
På SE måste man betala för säljartrådar och de med grönt användarnamn måste betala för att ha kvar det.

Mvh

De ändrade detta efter att jag skrev det där meddelandet. Om du var en av dem med grönt nick så jag bara säga att jag stod bakom er, blev riktigt förbannad över det där!
2012-08-08, 09:45
Medlem
gammatrons avatar
Ni som ber om invites. Hur har det gått?

Jag pratade med en bekant i går som sa att man måste betala för att kunna sälja nu. Samma sak gäller AAS-forumet bodymass.

Någonting som jag märker är att folk saknar scambust. Det råder tvivel bland kunder till nya mailkranar huru de är gröna eller inte, något som SC var ett verktyg till att avfärda eller påstryka genom att bank-kontonummer lades ut i tillsammans med mail/websida.

Av dessa anledningar kommer SC att gå upp igen under samma regi. Och ett parallellt köp/sälj forum kommer också finnas med öppen registrering och fri försäljning. Forumet kommer även hållas av välkänd profil från BM.
Senast redigerad av gammatron 2012-08-08 kl. 09:49.
2012-08-08, 17:29
Medlem
thrown-outs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gammatron
Ni som ber om invites. Hur har det gått?

Jag pratade med en bekant i går som sa att man måste betala för att kunna sälja nu. Samma sak gäller AAS-forumet bodymass.

Någonting som jag märker är att folk saknar scambust. Det råder tvivel bland kunder till nya mailkranar huru de är gröna eller inte, något som SC var ett verktyg till att avfärda eller påstryka genom att bank-kontonummer lades ut i tillsammans med mail/websida.

Av dessa anledningar kommer SC att gå upp igen under samma regi. Och ett parallellt köp/sälj forum kommer också finnas med öppen registrering och fri försäljning. Forumet kommer även hållas av välkänd profil från BM.

Ingen invite här inte.

Men det är väl ändå lite förståeligt. Hade jag ett dylikt forum så skulle en regel vara att bara bjuda in personer man träffat IRL eller gjort affärer med under en tid & verkligen litar på. Då skulle man ju minimera risken att bjuda in en polis på festen.
Att kasta invite till alla som frågar på ett öppet forum vore ju faktiskt ganska korkat.

Men du får gärna säga till när forumet du pratar om har öppnat.
2012-08-20, 22:50
Medlem
hiphopopotamuss avatar
Hur går man till väga ifall man glömt lösenordet och använde countermail som mail (som "gick ut" för ungefär 3mån) när man registrerade? Folk känner igen mig på både dp, df och hhh samt kan gröna mig så jag borde väl få komma in i värmen igen?
2012-08-20, 23:05
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopopotamus
Hur går man till väga ifall man glömt lösenordet och använde countermail som mail (som "gick ut" för ungefär 3mån) när man registrerade? Folk känner igen mig på både dp, df och hhh samt kan gröna mig så jag borde väl få komma in i värmen igen?

Kan du inte skapa en ny mail på countermail med samma namn? Har aldrig haft CM men på hushmail gick det utmärkt.
2012-08-22, 22:58
Medlem
Sothiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Kan du inte skapa en ny mail på countermail med samma namn? Har aldrig haft CM men på hushmail gick det utmärkt.
Har exakt samma problem som honom, men för mig går det inte att regga ett nytt konto på HM med samma nick Har för övrigt glömt bort mitt nick på DP också tror jag
2012-08-23, 17:46
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick

Är ganska säker på att det inte går, iaf inte förräns mycket längre tid än på hushmail. Men om man nu är så desperat kan man ju betala för 1 eller 3 månader CM för att komma åt CM kontot.
2012-08-24, 23:44
Medlem
contemptuss avatar
Sitter på utsidan och fått insiderinfo för att komma åt en säljare, någon som kan gröna ärligaaffärer, alt. arligaaffarer. Hört att han är storsäljare, men är lite nojjig angående detta, då jag inte gjort så förut.
2012-08-25, 19:05
Medlem
maitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av contemptus
Sitter på utsidan och fått insiderinfo för att komma åt en säljare, någon som kan gröna ärligaaffärer, alt. arligaaffarer. Hört att han är storsäljare, men är lite nojjig angående detta, då jag inte gjort så förut.

Hörs väl på namnet att han är grön?

Finns dock en säljare som heter skummaaffarer man ska akta sig för. Han lär mest ska syssla med bedrägeri. :/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in