2012-01-24, 19:25
Medlem
tejparms avatar
Tjenare alla FBare, är rätt ny på att göra ämnen på flashbackm

iallfall till saken

Jag är en 21 årig kille som aldrig haft förhållande, men är en förhållande människa.
Har varit på G med tjejer, senaste tjejen var helt rubbad, och de märkte jag efteråt,
har aldrig haft problem med att ha kontakt med nya tjejer / ragg, men endå hittar ja aldrig någon man kommer längre med än att ha sex och så, och då menar ja vi har sex några gånger båda gillar det,
de flesta tjejer ja möter är oftast helt blåsta, altså blonda almänt efter, har hittat 2 som är normala, men lyckas inte få känslor för dem?, va tror ni jag kan förbättra?

Jag har rätt sjuk humor, skrattar åt allt, hatar när tjejer skadar sig eller någon skadar dem,
är egentligen en riktig toffel, men har lyckats sluta med de det senaste,
är oxå classad som en riktig gentleman, och charmig, snygg och söt, mysig osv, fattar ej varför jag aldrig lyckas få förhållande..

någon som har samma problem eller någon tanke på hur man kan ändra detta?

Mvh Tejparm
Citera
2012-01-24, 19:27
Medlem
fuckclubs avatar
Byt umgänge. Ta en kvällskurs i nåt ämne där det inte flockas blonda fjortisar.
Citera
2012-01-24, 19:39
Medlem
Du umgås ju helt klart i helt fel kretsar... Finns jättemånga smarta, normala tjejer där ute du måste bara lära dig leta.
Citera
2012-01-24, 19:40
Medlem
Tiberius.s avatar
Kvinnor överlag är precis som du säger både "blåsta" och mindre belevade så din skarpsinniga reflektion över det motsatta könet är helt korrekt...

Däremot är jag ganska säker på att det någonstans där ute i vimlet av mänskliga amöbor faktiskt finns någon som uppfyller dina krav...

Med andra ord så är det bara att fortsätta leta...

/ Tiberius
Senast redigerad av Tiberius. 2012-01-24 kl. 19:42.
Citera
2012-01-24, 19:44
Medlem
tejparms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiberius.
Kvinnor överlag är precis som du säger både "blåsta" och mindre belevade än män så din skarpsinniga reflektion över det motsatta könet är helt korrekt...

Däremot är jag ganska säker på att det någonstans där ute i vimlet av mänskliga amöbor faktiskt finns någon som kan falla i ditt intresse...

Med andra ord så är det bara att fortsätta leta...

/ Tiberius

Tack för detta!, ja tog bort facebook för 4 dagar sedan, och där har endå vart en stor hjälp att börja ragga, och sedan ska ja till norge i februari, så får väll hoppas på de bästa därifrån, Kom gärna med fler förslag tycker de är roligt att testa nya saker
Citera
2012-01-24, 23:06
Medlem
Tiberius.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tejparm
Tack för detta!, ja tog bort facebook för 4 dagar sedan, och där har endå vart en stor hjälp att börja ragga, och sedan ska ja till norge i februari, så får väll hoppas på de bästa därifrån, Kom gärna med fler förslag tycker de är roligt att testa nya saker

Ingen orsak, min vän...

Tiberius är som bekant endast här för att hjälpa...

I Norge bör du dock kunna hitta en kvinna att dela din tillvaro med, då svenska arbetsföra män är väldigt eftertraktade runt om i världen...

Lycka till...

/ Tiberius
Citera
2012-01-25, 01:07
Medlem
tejparms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiberius.
Ingen orsak, min vän...

Tiberius är som bekant endast här för att hjälpa...

I Norge bör du dock kunna hitta en kvinna att dela din tillvaro med, då svenska arbetsföra män är väldigt eftertraktade runt om i världen...

Lycka till...

/ Tiberius

Hehe tack åter igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in