2012-01-24, 15:10
Medlem
Murder.Incs avatar
En äldre kvinna har idag på förmiddagen blivit påkörd på trottoaren och senare avlidit av sina skador. Detta enligt Norrtälje Tidning. Verkar som att det har buskörts med tanke på stämningen runt olycksplatsen
Citera
2012-01-24, 15:20
Medlem
Man skulle vilja veta vilka som satt i bilen.
Citera
2012-01-24, 15:47
Medlem
Jag ser fram emot att få ta del av fakta kring detta, att inte fler än denna kvinna fått sätta sitt liv till är förvånande.

Grabbarna grus kommer få det hett inom sin tid.
Citera
2012-01-24, 15:56
Medlem
Murder.Incs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slev
Jag ser fram emot att få ta del av fakta kring detta, att inte fler än denna kvinna fått sätta sitt liv till är förvånande.

Grabbarna grus kommer få det hett inom sin tid.

Håller med. Dom kör ju som svin har jag hört av polaren som bor där i staden.
Citera
2012-01-24, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murder.Inc
Håller med. Dom kör ju som svin har jag hört av polaren som bor där i staden.

Så är det Murder, iofs så har kling&Klang börjat göra hål i plånböckrna sedan några få veckor tillbaka i tiden.
1kkr för ett fåtal som inte förstått allvaret med en ratt som sitter på en stång.
2-3 st i Rimbo och några i Norrtälje.

Kan inte annat skriva än att det är för javligt att detta sker, visom lever här vet att detta händer dagligen och nätterna på helgerna är, pja.... gränslöst illa.

Tänker på damens anhöriga, och är ytterst tacksam att det inte var min egen mor som de fällde.
Citera
2012-01-24, 17:02
Medlem
jeslin12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot
Man skulle vilja veta vilka som satt i bilen.

https://www.facebook.com/profile.php?id=1180265849

Han körde i allafall.

Det är så jävla tragiskt att volvoraggarna ska lära sig läxan på bekostnad av en kvinnas liv. Fruktansvärt tragiska människor.

Lite mer fakta så är det ett gäng på ca 25 personer som är ute och kör regelbundet ( 7 dagar i veckan när deras bil fungerar) och tycker det är det coolaste som finns.
Citera
2012-01-24, 17:22
Bannlyst
Han är nog en av dem som hänger i Görla och racear runt runt runt där uppe och tror att de är så balla!! De kommer inte att lära sig någon läxa av det här!! De kan helt enkelt inte framför ett fordon dessa skitungar!! De tror att bara för att man har fått körkort så kör man som en gud! De har inget hum om hur man framför alla dessa kilo på ett säkert sätt, det ska bara gå fort, helst på tvären och helst låta mycket så man kan imponera på sina polare!!

Undrar hur imponerade de är nu, polarna???
Citera
2012-01-24, 17:31
Medlem
Jag tror att en hel del av töntarna (och fjortisarna som imponeras av bristen på klass hos grabbarna) är bortom all räddning, http://www.facebook.com/Eelken verkar mest vara bekymrad om huruvida GM får behålla sitt körkort.

Citera
2012-01-24, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slev
Tack för info jeslin, hoppas du har på fossingarna.
Och ja, det verkar f"n mé inte bättre än att först nu lanske det kan bli en ändring bland dessa satans javla Volvopatrask.

Mvh

Och hans vänner skriver en massa hjärtan och skit i hans logg?! Vad fan är det för fel på folk?!
Citera
2012-01-24, 17:52
Bannlyst
Det är väl fan inte han som ska ha hjärtan, det är väl tantens släkt och vänner som ska ha dem!!
Citera
2012-01-24, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molusken
Det är väl fan inte han som ska ha hjärtan, det är väl tantens släkt och vänner som ska ha dem!!

Ja, nog för att han säkert har det tufft som fan, men det kan han fan ha!
Citera
2012-01-24, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molusken

Förhoppningsvis så mår han vansinnigt dåligt. Och då får man som vän och släkt faktiskt stötta, även om han gjort ett sjukt misstag. Han kommer få sitt straff ändå och leva med det här resten av livet. Om han är genomsnittligt intelligent så kommer allvaret att slå honom i huvudet rätt snart om det inte redan har gjort det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in