2005-01-23, 23:17
har ätit stilnoct i över två år nu, och har hunnit gjort många tester och kommit fram till följande:
för att boosta tillslaget så mycket som möjligt för en angenäm stund:
prova att blanda med imovane, 50-50. mycket mysigt, men jag har aldrig lyckats få några hallisar då. Tänk på att 10mg stilnoct motsvarar 15mg immis.
- överdosera inte! det är tillslaget som är behållningen med stilisar, och inte ruset efter. tillslaget förstärks inte nämnvärt av att packa i sig flera (mer än 10-20mg) och räcker inte heller längre tid. snarare kan en minskning av dosen ge ett gott resultat. tillslaget varar någon timme.
- det efterkommande ruset, som ni har läst i otaliga inlägg här, är mest minnesluckor och sånt. inte obehagligt på något sätt iofs, men det finns bättre saker att smaska i sig om man vill ha den effekten.
- att snorta stilisar är elakt för näsan! ett något starkare tillslag motiverar inte snortning. prova själva
- alltså, ät dem i minst några veckor innan ni drar några slutsatser om stilisarna.
för att boosta tillslaget så mycket som möjligt för en angenäm stund:
- ät ingenting 4-6 tim före stilisavnjutningen. drick helst inte heller.
- ta en rask promenad på 30 min strax före.
- avnjut produkten med max 1dl vatten
- sätt dig lugnt framför datorn och gör något givande, t ex spela patiens eller lös ett korsord

- jaga ev. med folköl eller mat efter ett tag.
prova att blanda med imovane, 50-50. mycket mysigt, men jag har aldrig lyckats få några hallisar då. Tänk på att 10mg stilnoct motsvarar 15mg immis.