• 1
  • 2
2005-01-23, 23:17
Medlem
MonsterLines avatar
har ätit stilnoct i över två år nu, och har hunnit gjort många tester och kommit fram till följande:
  • överdosera inte! det är tillslaget som är behållningen med stilisar, och inte ruset efter. tillslaget förstärks inte nämnvärt av att packa i sig flera (mer än 10-20mg) och räcker inte heller längre tid. snarare kan en minskning av dosen ge ett gott resultat. tillslaget varar någon timme.
  • det efterkommande ruset, som ni har läst i otaliga inlägg här, är mest minnesluckor och sånt. inte obehagligt på något sätt iofs, men det finns bättre saker att smaska i sig om man vill ha den effekten.
  • att snorta stilisar är elakt för näsan! ett något starkare tillslag motiverar inte snortning. prova själva
det tar tid att uppskatta sådana här typer av piller (stilisar, immisar), men när man har fått in känslan för feelingen kan jag bara citera Kennet Aalborg i himla många programmet "inte bara glögg" - "MUMMA!", "HURRA! HURRA!!"
  • alltså, ät dem i minst några veckor innan ni drar några slutsatser om stilisarna.

för att boosta tillslaget så mycket som möjligt för en angenäm stund:
  • ät ingenting 4-6 tim före stilisavnjutningen. drick helst inte heller.
  • ta en rask promenad på 30 min strax före.
  • avnjut produkten med max 1dl vatten
  • sätt dig lugnt framför datorn och gör något givande, t ex spela patiens eller lös ett korsord
  • jaga ev. med folköl eller mat efter ett tag.
metoden är, som synes ovan, rena hälsokuren som också ger er många fina hallisar, dock inte alltd.

prova att blanda med imovane, 50-50. mycket mysigt, men jag har aldrig lyckats få några hallisar då. Tänk på att 10mg stilnoct motsvarar 15mg immis.
Citera
2005-01-23, 23:49
Medlem
WeeMaans avatar
Mycket intressant, skall testas.
Citera
2005-01-24, 07:09
Medlem
Gör ett tillägg; * Dra ur sladdarna mot telenät och internet. Stäng av mobiltelefonen.
Citera
2005-01-24, 07:49
Bannlyst
Du har glömt bort en stor jävla faktor...nämligen den att du INTE har någon större kontroll ibland efter att tabletterna börjar färga på...och det leder givetvis till att du stoppar i dig 16st till...och sedan blir det KNAS!!!
Citera
2005-01-24, 08:00
Medlem
WeeMaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Papaver
Du har glömt bort en stor jävla faktor...nämligen den att du INTE har någon större kontroll ibland efter att tabletterna börjar färga på...och det leder givetvis till att du stoppar i dig 16st till...och sedan blir det KNAS!!!

Jag hade tydligen varit så smart under ett stilnoctrus att jag gömt 5 piller i kaffeburken och 2 i sockerskålen. Gissa om man blev förvånad när man skulle ha morgonkaffe..
Citera
2005-01-24, 12:33
Medlem
MonsterLines avatar
visst blir man puckad, det är ju det fina i kråksången! min kompis studerade mig en gång och tyckte det var som att titta på The Osbournes
Citera
2005-01-24, 12:44
Bannlyst
Obs: vi kan väl anstränga oss kollektivt för att undvika att denna tråd förvandlas till en "mina helgalna stilnoct-anekdoter" va? tack på förhand
Citera
2005-01-24, 14:37
Medlem
MonsterLines avatar
jäpp, poängen med den här tråden är att tipsa om hur man får maximal ut av stilisarna.

någon som har fler boostningstips?
Citera
2005-01-24, 14:42
Bannlyst
Jag skulle vilja tillägga: drick inte alkohol på stilnoct

Det ger ingen kvalitetsstegring av ruset, och innebär också lätt minnesluckor. Ta och softa med lite iskall läskeblask istället
Citera
2005-01-24, 15:34
Medlem
Gäller ju egentligen för de flesta droger man vill ha hallisar på.

Sitt inte vid datorn.
Lustgas fungerar utmärkt som booster.
Citera
2005-01-24, 15:46
Bannlyst
på stilnoct tycker jag det är en fördel att sitta framför datorn om man vill ha hallisar
Citera
2005-01-24, 15:46
Medlem
ÄlskaMigs avatar
jag håller inte med tim hedlund. jag tycker att man ska "boosta" effekten med i alla fall en halv flaska rött. bästa effekten tycker jag f.ö. att man får av 50mg+.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in