• 1
  • 2
2012-01-23, 13:24
Medlem
Svennehuras avatar
Hittade denna diskussion mellan en man som påstår sig vara på gång att öppna en Östermalmspub.
Han får inte den responsen han önskat av glamourmodellen och börjar så smått lacka ur.

- Mina släktingar har 10 miljoner men min mäklare är utomlands just nu. Jag väntar på honom.
- Tror du jag springer efter otrevliga brudar när jag har en Östermalmspub för fem miljoner?
- De e klart jag legat med många, två brudar i veckan när jag jobbade i Hötorget (lämnar en fb-kontakt som knullbevis)
- Klart tjejer vill ha riktiga män! Hur många är det som bänkar 100 kg? Nämn någon! Jag känner många kampsportare!
- Jag portar vem jag vill på Stureplan!
- Nu är jag riktigt lack! Hoppas jag inte träffar på nån otrevlig kille på gymet imorgon!
- Jag går och lägger mig nu, för jag ska bänka 100 kg imorgon! Du kanske har blåst din stora chans nu, det finns andra Stureplansbrudar som jag kan få och som jag kan anställa!

Då undrar jag givetvis: har vi någon information om stjärnan S***e S*****h, som bänkar fantastiska 100 kg och som ska öppna en fet Östermalmspub för fem mille?

http://scandalbeauties.com/bloggar/m...el-1?locale=se
Senast redigerad av Svennehura 2012-01-23 kl. 13:55.
2012-01-23, 13:49
Moderator
Allaballawallas avatar
Shane Strandh enligt länken du postade...
2012-01-23, 13:53
Medlem
Xiztecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svennehura

Då undrar jag givetvis: vem är stjärnan som bänkar fantastiska 100 kg och som ska öppna en fet Östermalmspub för fem mille?

Det står på bilderna om du råkat missat det! Om du vill ha information om honom är det en annan sak.

---

Bruden har ju tagit bort massor av sina chattmeddelanden? Så det ser ut iallafall - så man vet ju inte riktigt vad hon skrivit för att provocera. Eller så är grabben ett riktigt psykfall som söker konflikter lite hejvilt!

EDIT: Länk till hans facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=100001179462085
EDIT2: Grabben ovan hann ändra sitt inlägg före mig, oh well.
Senast redigerad av Xiztec 2012-01-23 kl. 13:55.
2012-01-23, 13:56
Medlem
Svennehuras avatar
Jo jag såg vad han hette, formulerade mig felaktigt. Har korrigerat det nu.
Någon som vem något om denne Shane? Kollar man på hans Facebook så verkar han ... jag skulle säga efterbliven (seriöst alltså). Han är nog på en 13-årings stadie nu.
2012-01-23, 14:22
Medlem
Shane Strandh har kommenterat scandalbeauties.com
Jag är ensam här med =D Saknar nån som kan gosa med mig, aja, har skrivit en massa till dig nu Matilda! Kram Shane

Kommenterade det i lördags på hennes blogg...

Han måste ju vara efterbliven på riktigt.
2012-01-23, 14:28
Medlem
fizys avatar
http://allabolag.se/?what=Shane+Stra...=&s.x=19&s.y=2

Inga bolag registrerade på sig. Därav ingen pub

edit: 31000 i dagskassa... Hade 15-20 k i en mindre turkkiosk jag arbetade i.
Senast redigerad av fizy 2012-01-23 kl. 14:31.
2012-01-23, 14:28
Medlem
Yundais avatar
Jaa... vad ska man säga??? Tom tjejer bänkar 100 kg om de tränar lite!!
2012-01-23, 14:56
Medlem
Spe3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yundai
Jaa... vad ska man säga??? Tom tjejer bänkar 100 kg om de tränar lite!!

Han har bänkat 100kg tidigare, nu ligger han på 70 enligt egen utsago på facebook.

Utdrag från ett annat inlägg på facebook:
Citat:
Och jag är 175 lång väger 72 kilo och lyfter 100 i bänk, det ser man på mina BICEPS! Om du nu vet vad det är för muskelgrupp!!!
2012-01-23, 15:15
Medlem
blobben!!!s avatar
Frågan är om killen är så pass dum som han framställs.

Konversationen är med största sannolikhet förändrad i efterhand (alt. så är han efterbliven och hittar på delar av konversationen på egen hand).
2012-01-23, 15:40
Medlem
Svennehuras avatar
Han skriver frekvent till flera bloggare på just Scandalbeauties. Han runkar nog dagligen till deras VIP-bilder. Får han inte respons så lackar han ur. Han ber tjejer om hjälp med att berätta hur många han knullat och att han är populär på webbdejtingsajten meetic

"Nadja du är vrålsnygg.. Har lust att hångla upp dig.. ;P
Måste träffa dig väldigt snart.. Kyss Shane"

"Hej Jessica.. Du är så himla snygg, jag måste kyssa dig
ganska snart! Har du fått min mejl, kram Shane"

"Hej Nolita.. Kan jag få träffa dig? Kram Shane"

"Ida Hernborg snälla hjälp mig.. ;D Berätta för
den här bondjäntan hur många BRUDAR jag
har haft på VÅRT gamla jobb? Herregud vad kul XD Hon kan inte ens blogga ordentligt och vet inte vad MEETIC är för något.. xD"

"Kallar du mig för liten när jag är 175 lång och väger 72 kilo samt lyfter 100 kg i bänk??? DD"

"Fan det ska bli kul att porta lite folk från Stureplan! Man känner ju massa kampsportare överallt runt om Stockholm! HAHAHA xD"
2012-01-23, 15:49
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blobben!!!
Frågan är om killen är så pass dum som han framställs.

Konversationen är med största sannolikhet förändrad i efterhand (alt. så är han efterbliven och hittar på delar av konversationen på egen hand).

Ja vem som helst med ett nedladdat Photoshop kan ju manipulera det här till 100%, han kanske är jättetrevlig Nu tror jag ioförsig inte att det är så men man ska inte vara för snabb att tro på någon jävla bimbo från "Scandal-retard-Beauties" heller ^^
2012-01-23, 15:50
Medlem
Det ligger en hund begraven här, men roligt beteende none the less.

Citat:
Ursprungligen postat av HaxxarN
Ja vem som helst med ett nedladdat Photoshop kan ju manipulera det här till 100%, han kanske är jättetrevlig Nu tror jag ioförsig inte att det är så men man ska inte vara för snabb att tro på någon jävla bimbo från "Scandal-retard-Beauties" heller ^^
Yeah, skulle ju lätt kunna vara PR-trick. Bloggerskor gör ju fan allt för läsare.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in