Hittade denna diskussion mellan en man som påstår sig vara på gång att öppna en Östermalmspub.
Han får inte den responsen han önskat av glamourmodellen och börjar så smått lacka ur.
- Mina släktingar har 10 miljoner men min mäklare är utomlands just nu. Jag väntar på honom.
- Tror du jag springer efter otrevliga brudar när jag har en Östermalmspub för fem miljoner?
- De e klart jag legat med många, två brudar i veckan när jag jobbade i Hötorget (lämnar en fb-kontakt som knullbevis)
- Klart tjejer vill ha riktiga män! Hur många är det som bänkar 100 kg? Nämn någon! Jag känner många kampsportare!
- Jag portar vem jag vill på Stureplan!
- Nu är jag riktigt lack! Hoppas jag inte träffar på nån otrevlig kille på gymet imorgon!
- Jag går och lägger mig nu, för jag ska bänka 100 kg imorgon! Du kanske har blåst din stora chans nu, det finns andra Stureplansbrudar som jag kan få och som jag kan anställa!
Då undrar jag givetvis: har vi någon information om stjärnan S***e S*****h, som bänkar fantastiska 100 kg och som ska öppna en fet Östermalmspub för fem mille?
http://scandalbeauties.com/bloggar/m...el-1?locale=se