2012-01-22, 21:07
Medlem
Har fått för mig att det ska finnas ett preparat som man blir större i kroppen på och förändras i utseende. preparatet ska då bestå av små vita tabletter. måste bara dubbelkolla här på flashback ifall preparatet finns.

tacksam för svar Orre
Citera
2012-01-22, 21:13
Medlem
Vatos.Locoss avatar
låter som något från en film, finns säkert något sånt men är nog inte allt för vanligt skulle jag tro
Citera
2012-01-22, 21:15
Medlem
complexs avatar
Jävla fråga. Om något så är det någon steroid det gäller.
Citera
2012-01-22, 21:45
Medlem
zpenk781s avatar
Alltså du menar att man blir större i kroppen och ändrar utseende direkt? som man blir bäng när man tar E?

hahahahaha

blir man normal sen när det går ur igen då?
Citera
2012-01-22, 23:46
Medlem
topsids avatar
Du tänker antagligen på AAS.

Kolla in här:
https://www.flashback.org/f12

Läs på innan du börjar ställa frågor, såvida du inte vill bli illa bemött av roidnissarna.
Citera
2012-01-23, 02:04
Medlem
HeavyMentals avatar
Jag misstänker att det är tillväxthormon du söker, googla lite på det.
Det skiljer sig från vanlig AAS på så vis att förändringen blir bestående, samt att ben även växer och blir större, således får du ett förändrat utseende.
Citera
2012-01-23, 16:10
Medlem
LailaFucks avatar
Du tänker nog på zyptexa...passar in på din fråga. Det förändrar dock även en hel del andra saker också.
Citera
2012-01-24, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LailaFuck
Du tänker nog på zyptexa...passar in på din fråga. Det förändrar dock även en hel del andra saker också.

Okej... Vet du vart man kan få tag på information om zyptexa? Googla på det men hitta inget om det
Citera
2012-01-24, 15:47
Medlem
complexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orre-90
Okej... Vet du vart man kan få tag på information om zyptexa? Googla på det men hitta inget om det
Menar antagligen zyprexa vilket är ett neuroleptikum, ta mitt ord för att det är steroider det gäller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in