• 1
  • 2
2012-03-01, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IamaWizard
Uppfattat. Antar att det är olika för olika strains, exempelvis Auto ak47 har jag hört behöver mycket plats för rötterna och då kanske man ska ha en två liter förpackning, typ några juiceförpackningar.

Nejdå, rötterna har inte hunnit växa så mycket på 2 -3 veckor och det kommer fortfarande finnas gott om plats för rötterna då. Det är bara att plantera den ute efter 2-3 veckor. och jag rekommenderar att du gräver en grop där 10 liter jord får plats i. då växer sig plantans rötter obehindrat.
Citera
2012-03-01, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av THCInfected
Nejdå, rötterna har inte hunnit växa så mycket på 2 -3 veckor och det kommer fortfarande finnas gott om plats för rötterna då. Det är bara att plantera den ute efter 2-3 veckor. och jag rekommenderar att du gräver en grop där 10 liter jord får plats i. då växer sig plantans rötter obehindrat.

Jag förstår. Det finns ingen anledning att snåla med jord när man ska sätta ner dem i marken. Jord är ju ganska billigt och jag ska även blanda i jord från en gigantisk kompost typ 1000 liter bestående av multnade löv
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in