Nu ar det sahar, jag har en Asus notebook X52J series som jag kopte i hostas. Lyckades igar ladda ner nagot skit nar jag skulle ladda ned subtitles till en film, med detta program medfoljde massa andra skitprogram. Sa jag gick till kontrollpanelen och tog bort all skit men maste i samband med det rakat ta bort nagon driver, jag kunde namligen efter det inte oppna webblasaren, inte ens om jag klickade pa en lank. Alla andra program fungerade som de skulle... Jag bestamde mig da for att ominstallera windows. Jag korde da en Windows 7 home premium skiva i datorn och allt gick gallant... Men nu ar allt fucked up, kan inte skriva å ä ö som ni redan markt, allt gar mycket langsammare och allt ar utdraget... Dessutom har alla datorns ursprungliga features forsvunnit som facerecognition nar man loggar m.fl... Dum som jag var brande jag inte over AI recovery innan jag gjorde detta

... Jag undrar nu om det finns nagot satt som jag kan fixa om datorn till fabriksinstallningar ,fragetecken,... Tacksam for svar!!!