Jag brukar träna några ggr per vecka på ett gym. Jag säger inte hej till någon, utan jag vill träna och svettas.
Mycket stör jag mig på i samhället såsom halsduksbögar och dylika.
Det som retar mig på gym är dessa falska (fula) bollar, som tror att de är så geniala på att ta kontakt med det täckta könet (de med 3 hål). Deras så infantligt genomskinliga stil är "öh öh, är du klar med maskinen höhöhöhöhö?", fastän muskeltönten ser att hon torkar av maskinen och är på väg att gå. Liksom "hello"?
Sen det här med att de går fram till en hästsvans blondin som har bullfitta och kör, "öh öh, uhhhn går det braaa??

, fastän riksmongot ser att det går bra, för annars skulle hon inte ha så sexig röv och lår.
De tror att de är sååå smooth

, fastän sliddjuret redan har snappat upp hans flämtande svettiga steg meter och meter bort i lokalen. Sliddjur har alltid radarn på för slisk, speciellt testetserion fyllda (hur fan det stavas) gymslisk. Jag råder er att sluta upp med dessa raggförsök, eftersom det ändå inte lönar sig. Det täckta könet kommer bara säga "ja det går bra" fast hon tänker "gud vilken tönt, låt mig träna i fred", och sedan försvinner hon in i damernas och dushen. Där njuter hon av bekräftelsen hon fick.
Håller ni på så här på gymmet? Isåfall, ser det patetiskt ut. Jag är smart nog att träna och försvinna, och detta märker bullfittorna och respekterar mig, för att jag inte stör de i sitt tränande (för att se så sexig ut som möjligt och sedan kamma hem den bästa alphamannen UTANFÖR gymmet). När JAG väntar på rullbandet så är jag intelligent nog att förstå att slidan är klar då jag står TYST och väntar tills hon gått av bandet.
Jag är clever nog att inte stammande "höö uuuhhn, är duu klaaaar höhöhö", och hoppas på att hon efter den repliken, praktiskt taget lutar sig mot maskinen, tar av sina svarta tajta pants och jag får därmed knulla henne framför alla. Nej, livet funkar inte så, speciellt om man inte ser ut som Brad Pitt (tack TheDarkEnemy

) Jag vill inte vistas i en stinkande lokal och försöka vara social. Det ända stället jag utbyter svettlukt är, i sängen med en prinsessa som jag pumpar.