• 1
  • 2
2012-01-22, 19:54
Medlem
Gymmet är som upplagt för att prata med folk.

Tjejer på gymmet går runt med tajta kläder och gör sexiga övningar.

Prio ett är givetvis min träning och vanligtvis bryr jag mig inte speciellt mycket, utan slänger en blick på snygga tjejer då och då utan att på något sätt bli sliskig och jobbig.

Men ibland får man en känsla av att man vill gå fram till en tjej och prata lite och kanske påpeka hur fin hon är eller något liknande, för att bryta isen lite. Är detta accepterat på något sätt? Hur skulle ni reagera tjejer? och killar som har testat detta: vad har ni fått för respons?

Kommer dem utgå från att jag är en sliskig överkåt nisse som stirrar dom från topp till tå när dem kör sina övningar eller kanske det rentav kan uppskattas så länge man inte går över gränsen?

Jag ser bra ut, åtminstone över medel och är även rätt vältränad åt det slimmare hållet.

så?
Citera
2012-01-22, 20:06
Medlem
HeyBombays avatar
I viss mån är det väl socialt acceptabelt att ragga var man än befinner sig, såtillvida ens tilltänkta partners är av lämplig ålder. Kan du ragga i en bokhandel så kan du ju, rent principiellt, ragga på ett gym. Har dock väldigt svårt att se att någon skulle uppskatta det (hur bra du nu än menar att du ser ut), i bästa fall framstår du nog som lite knepig och besvärande, i värsta fall som pervers. Slutsats: avstå!
Citera
2012-01-22, 20:10
Medlem
Det spelar ingen roll vart någonstans man gör det, utan HUR man gör det. Lovar att du kan kan få bra resultat när du raggar på tjejer vart som helst. Det enda du behöver göra är att sluta bry dig om det är socialt accepterat, sen måste du sluta bry dig om hur du ser ut. När du väl har släppt dom 2 sakerna, och inriktar dig på att göra ett intressant samtal som känns kul. Så blir det 100 ggr enklare.

Förresten så känns gymmet som helt rätt ställe att ragga på. Finns jävligt mycket snygga och vettiga tjejer där.

Lycka till!

(Vill du ha lite bra raggninsmaterial att kolla på så rekommenderar jag Real social dynamics - The
Blueprint) finns på tpb.
Citera
2012-01-22, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyBombay
I viss mån är det väl socialt acceptabelt att ragga var man än befinner sig, såtillvida ens tilltänkta partners är av lämplig ålder. Kan du ragga i en bokhandel så kan du ju, rent principiellt, ragga på ett gym. Har dock väldigt svårt att se att någon skulle uppskatta det (hur bra du nu än menar att du ser ut), i bästa fall framstår du nog som lite knepig och besvärande, i värsta fall som pervers. Slutsats: avstå!

I bästa fall så framstår han som en skön avslappnad snubbe och får ett najs ligg och en framtida fru?
Citera
2012-01-22, 20:25
Medlem
HeyBombays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruTTi
I bästa fall så framstår han som en skön avslappnad snubbe och får ett najs ligg och en framtida fru?

Det bästa utfallet av troliga scenarion, kanske jag skulle förtydliga. I absolut bästa fall råkar kvinnan i fråga vara mångmiljadär och bjuder med honom på en livslång resa jorden runt i sus och dus. Vidhåller dock att de flesta troligtvis inte skulle uppskatta att bli "raggade på" när de är på gymmet, men jag kanske är trångsynt?
Citera
2012-01-22, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyBombay
Det bästa utfallet av troliga scenarion, kanske jag skulle förtydliga. I absolut bästa fall råkar kvinnan i fråga vara mångmiljadär och bjuder med honom på en livslång resa jorden runt i sus och dus. Vidhåller dock att de flesta troligtvis inte skulle uppskatta att bli "raggade på" när de är på gymmet, men jag kanske är trångsynt?

Trångsynt tror jag inte att du är, men får en känsla av att du har ganska mycket så kallade "limiting beliefs". Fast det är helt naturligt. Det har nästan alla män, innan man fått bekräftelse av att det är möjligt. Man blir lite socialt programmerad av alla filmer osv där man "måste" ta en tjej ut på 3 dejter och köpa en blomma innan man får ligga..
Citera
2012-01-22, 20:47
Medlem
Borde väl säga att jag inte endast är ute efter att ligga. Kul att få lite nya tjejbekanta helt enkelt (och kanske eventuellt ligga också, ja).

Just att dem skulle tycka att jag var lite besvärande och jobbig är väl det jag syftade på.

Känns som att många stänger av omvärlden när dem är på gymmet och helst inte vill att någon ens möter deras blick, men kanske har fel.

Förutom det så är väl skillnaden mellan t ex ett gym eller ett bibliotek eller café eller vad det nu är att gymmet är svettigt, lättklätt och ytligt. Just därför oroade jag mig lite för slisk-varningen. ("Han är bara ute efter sex").
Citera
2012-01-22, 20:55
Medlem
SurfStars avatar
Ser inget fel i att ragga på gymmet, låter till och med kul ju hehe. Jag tycker man kan ragga lite här och där bara man inte går över gränsen dvs beter sig som en läskig blodigel eller springer från tjej till tjej.

Visst många är ju på gymmet för att träna men de är ju trots allt ett ställe med mycket folk på så jag ser inget konstigt med att vara lite social där
Citera
2012-01-22, 21:38
Medlem
coolaballos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscene1
Jag ser bra ut, åtminstone över medel och är även rätt vältränad åt det slimmare hållet.

så?
Ett tips som jag fick lära mig.

"Men ta i nu! Du går inte från den där maskinen innan du gett mig tre till!. Jag räknar, EN...... "
och kanske hjälpa henne med två sista om hon inte orkar.

Hej räcker också gott och väl.
Citera
2012-02-27, 00:31
Medlem
Aldrig. Tänk om du blir dissad och är tvungen att gå till samma gym och se henne.
Kan bli pinsamt
Citera
2012-02-27, 16:11
Medlem
ChelseaNicos avatar
När killar kommer fram till mig på gymmet och ska "snacka" så tycker jag mest det är irriterande som fan. När jag tränar vill jag helst bara vara ifred och få min träning gjord utan att en kille ska komma fram och påpeka hur min rumpa ser ut i mina tajta träningsbyxor. Därför svarar jag alltid vänligt men ganska kallt och avvisande. Så som svar på din fråga: nej, jag hade inte raggat på gymmet om jag var du. Men det är ju bara jag, kan säkert finnas någon tjej som skulle uppskatta dina raggningsförsök
Citera
2013-04-14, 12:32
Medlem
Girlsgirlsgirlss avatar
Gymmet och dess sorgliga "sociala kontaktförsök" med det täckta könet

Jag brukar träna några ggr per vecka på ett gym. Jag säger inte hej till någon, utan jag vill träna och svettas. Mycket stör jag mig på i samhället såsom halsduksbögar och dylika.

Det som retar mig på gym är dessa falska (fula) bollar, som tror att de är så geniala på att ta kontakt med det täckta könet (de med 3 hål). Deras så infantligt genomskinliga stil är "öh öh, är du klar med maskinen höhöhöhöhö?", fastän muskeltönten ser att hon torkar av maskinen och är på väg att gå. Liksom "hello"?

Sen det här med att de går fram till en hästsvans blondin som har bullfitta och kör, "öh öh, uhhhn går det braaa?? , fastän riksmongot ser att det går bra, för annars skulle hon inte ha så sexig röv och lår.

De tror att de är sååå smooth , fastän sliddjuret redan har snappat upp hans flämtande svettiga steg meter och meter bort i lokalen. Sliddjur har alltid radarn på för slisk, speciellt testetserion fyllda (hur fan det stavas) gymslisk. Jag råder er att sluta upp med dessa raggförsök, eftersom det ändå inte lönar sig. Det täckta könet kommer bara säga "ja det går bra" fast hon tänker "gud vilken tönt, låt mig träna i fred", och sedan försvinner hon in i damernas och dushen. Där njuter hon av bekräftelsen hon fick.

Håller ni på så här på gymmet? Isåfall, ser det patetiskt ut. Jag är smart nog att träna och försvinna, och detta märker bullfittorna och respekterar mig, för att jag inte stör de i sitt tränande (för att se så sexig ut som möjligt och sedan kamma hem den bästa alphamannen UTANFÖR gymmet). När JAG väntar på rullbandet så är jag intelligent nog att förstå att slidan är klar då jag står TYST och väntar tills hon gått av bandet.

Jag är clever nog att inte stammande "höö uuuhhn, är duu klaaaar höhöhö", och hoppas på att hon efter den repliken, praktiskt taget lutar sig mot maskinen, tar av sina svarta tajta pants och jag får därmed knulla henne framför alla. Nej, livet funkar inte så, speciellt om man inte ser ut som Brad Pitt (tack TheDarkEnemy ) Jag vill inte vistas i en stinkande lokal och försöka vara social. Det ända stället jag utbyter svettlukt är, i sängen med en prinsessa som jag pumpar.
Senast redigerad av Girlsgirlsgirls 2013-04-14 kl. 12:46.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in