• 5
  • 6
2012-01-23, 20:01
Medlem
J0Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
En sak jag definitivt tänkt börja med är en journal, en dagbok. Jag har hittills bara skrivit ner lösa anteckningar som hjälpt mig när jag klippt scener, men att föra en journal över inspelningsdagarna (beskriva hela dygnet, 24 timmar) hade verkligen varit intressant. Speciellt om det finns folk här som är intresserade av att följa den

Som så mycket annat här på gamla goda FB så skulle det nog fungera alldeles utmärkt att besudla skärm och sinne med. Det skulle tacksamt nog också vara något nyskapande, så vitt jag vet har ingen gjort något liknande projekt. Dock så tror jag att två dygnssummeringar skulle räcka för många. Oj, nu fick jag en tanke. Tillåts det, så gör det via twitter! Genus och feminist-puckona skulle kunna få mycket att våndas över!
Citera
2012-01-23, 20:30
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Du borde kanske läsa tråden

Hon vet vad jag sysslar med, men hon vet inte att jag inte mår så jättebra på grund av det. Vi har inte pratat om det, men om jag berättar för henne att jag kommer att tänka på mina inspelningsessioner då och då, och har ångest över det, så kommer hon tro att jag även tänker på det när vi har sex och det gör jag verkligen inte
men förklara det för henne då? jag förstår inte varför du har hakat upp dig på just den här punkten.
Citera
2012-01-23, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johannes
men förklara det för henne då? jag förstår inte varför du har hakat upp dig på just den här punkten.

För att jag känner henne, helt enkelt, jag hade inte sagt att hon inte kommer tro på mig utan att veta vad jag pratar om
Citera
2012-01-23, 22:19
Medlem
ett kadavers avatar
Knappast något omoraliskt i detta. Bara samtyckande vuxna inblandade. Tvärtom hjälper du folk att leva ut sina fantasier och hjälper snuskhumrar att få lite njutning. Enda som möjligtvis skulle vara omoraliskt är att du inte skattar men det tycker jag inte är något att yvas över. Bra att du slipper belåna dig.

Sen kanske det inte är något att vara stolt över senare i din karriär men all erfarenhet är egentligen bra. Du utnyttjar dina kunskaper och du kanske tom. lär dig något! Kom bara ihåg att ta leg på folk som ser unga ut så du inte hamnar i klammeri för något som du verkligen inte vill vara stolt över.

Men känns det tråkigt och det sätter sig på skallen är det bara att lägga ner såklart. Kanske kan du lägga ut fler krokar och se till att bara få kunder du vill ha.
Citera
2012-01-23, 23:17
Medlem
kokadsvampiss avatar
prata med en psykolog. Du behöver väl inte sluta jobba för det ?
Citera
2012-01-23, 23:29
Medlem
När du börjar se pengarna istället för din psykiska hälsa så är det nog ett varningstecken. Det är ganska uppenbart att du inte gillar att spela in men att bara pengarna lockar. Det kan nog skada dig längre fram. Bäst att gå vidare, insikten har du ju redan kommit fram till.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in