• 1
  • 2
2012-01-22, 17:57
Bannlyst
Jag pluggar film och har sedan mitten av december spelat in amatörporr åt folk. Har hunnit med 4 inspelningar, mycket mer än vad jag förväntade när jag tog beslutet att börja med det.

Kort bakgrund: levde på sportbetting under hela 2011, slutade spela med ungefär 40k plussade, och förstod att jag var tvungen att spara de pengarna. Har aldrig jobbat i mitt liv (förutom ett sommarjobb på fabrik), alltid suttit bakom skolbänken och vill slita för mina pengar nu innan jag slutar plugga. Enda alternativet har varit att använda kameran, spelade in några musikvideos men folk har inte råd att betala så det blev inget av det.

Kom i kontakt med en tjej på ett filmforum, hon länkade mig vidare till ett sexforum (efter att vi pratat i ca 2 månader) och jag fick massor med erbjudanden när jag skrev att jag var filmstudent med en väldigt bra kamera och väldigt bra redigeringsfärdigheter. Sen mitten av december har jag fått ungefär 20 erbjudanden men bara 4 har varit mot betalning, 16 mot sex. Big no-no.

Nutid: Jag mår dåligt. Alla inspelningarna har varit skumma. Inte skumt sex, utan det har bara känts jävligt konstigt. Inte under inspelning då jag är helt koncentrerad, men när jag går därifrån vill jag bara spy. Det är inga snygga människor jag har spelat in, kan vara därför.

Jag vaknar med någon sorts ångest och när jag sitter och klipper ihop filmerna så känner jag mig som Nicholas Cage i filmen Super 8, fast det är inte den typen av porr jag har spelat in.

Bör jag uppsöka psykolog eller är detta bara en nybörjarsak? Jag vill inte sluta jobba med det då pengarna är väldigt bra, det är 1500-2000kr/film (typ 20 minuter förberedelse, 30-40 minuter inspelning samt 30 minuter redigering) men jag är rädd för saker som att börja känna mig smutsig när jag sex med min flickvän.