Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-26, 21:08
  #13
Medlem
itsasins avatar
Ryggpass igår, svettades som en gris. Var nära att ramla ihop på vägen hem, kändes som när man är dygnrak och bara måååste lägga sig ner. Kämpade mig hem hoppade in i dushen och drog en spya, sen mådde jag bra igen. Svepte en vidrig protein drink, cookies&cream. Smakar bara sötningsmedel. Ska försöka sälja iväg den och hämta ut whey-100 naturell som ligger på posten. Har förövrigt förstört min matlust sen jag hetsbantade för några år sen. Får kväljningar av det mesta. Sånt jag kan äta utan problem är typ bacon/korv/ägg & potatis röra, köttfärssås&pasta, lax sen godis och sånt. Kesella, kyckling är ett helvete att pressa ner under deffen. Men det är väl bara att kämpa på, hungern är inte så farlig nå mer iaf.

Ryggpasset:
Marklyft 140kg 8x3, 160kg 6x2, 180kg 1x2, 140kg 6x2, 100kg 15x1
Latsdrag 80kg 10x3
Latsdrag v-stång 60kg 10x3
Latsdrag bakom huvudet 40kg 8x3
Latsdrag en arm 40kg 8x3
Lyft bakom ryggen i smith 40kg 10x3
Underarmar 2 övningar 8x3 på varje.

Körde lite bröst+biceps idag, mådde illa hela passet men gick ändå ok.
Hantelpress 42,5kg 8x3
Snehantellpress 30kg 10x3
Nån övning i cablemaskinen 15plattor 8x3
En till i cablemaskinen för övrebröst 7plattor 12x3
Sittande hantelcurl 26kg 8x3
3 övningar i cablemaskinen där jag bara pumpade på lätta vikter och många reps.
3 magövningar 20-25x3 på varje

Börjat få en jävla massa finnar sen jag klev av min orala kur, irriterande då jag annars klarat mig bra från finnar, får nån enstaka när jag rakar mig i vanliga fall.

Nu blir det cardio sen hem och glo californication. Lätt det grymmaste serien som gjorts!
Citera
2012-01-30, 09:05
  #14
Medlem
itsasins avatar
Fan lyckats vända på dygnet denna helg, var och tränade igår kväll. Får se om jag orkar dra och köra ett lättare pass om nån timme. Annars får jag försöka hålla mig vaken och lägga mig så jag vaknar tidigt imorgon och kan ta ett morgonpass. Det är fan skönast att träna är det är ljust ute, gör skillnad för mig iaf. Sen är det helt dött, enbart städerskan där.

Börjat få små finnar på axlarna/övrearmar, eller inte riktigt finnar, men såna där små saker som är sköna att klösa sönder. Dom dök upp när jag hoppade av decan/orala och klev på trenet. Vet att jag förut fick en massa när jag klev av och skulle på pct, så får se om dom försvinner när trenet börjar verka eller om det blir värre :/

Dieten går bra i övrigt, börjar få fram 4 övre rutorna. Men många kilon kvar, det mesta av mitt fett verkar samla sig på ryggen.

Näe ska kämpa vidare med att hålla mig vaken!
Citera
2012-01-31, 06:49
  #15
Medlem
itsasins avatar
Ja det gick ju jävligt bra att hålla sig vaken igår... Somnade 17 och vaknade 03. Jaja jobbar först på torsdag så bara jag får mina 8timmars sömn så är jag nöjd.

Blev ett kontaktpass igår, äcklig pump i bröstet, körde flyes som sista bröst övning, fick fan inte ihop dom i toppen. Sen blev det 5 övningar biceps, skön pump där med. Ska nog köra rätt så mycket för kontakt under deffen, högre reps osv. Börjar må illa lätt när jag är hungrig och kör tyngre. Ligger för övrigt på 1800-2100kcal men vikten står still fast jag ser skillnad i spegeln så jag vettefan. Får kasta in mer cardio, varit lite slö med det några dagar... Beställt en matvåg också, vet fan aldrig hur mycket kyckling jag egentligen får i mig då det försvinner en massa vätska vid tillagning.

Äter just nu varjedag:
500g Kesella 450kcal
500-1000g kyckling filé 450-900kcal
2 burkar tonfisk 260kcal
2 proteindrinkar 580kcal
8 ägg vitor 120kcal
Totalt: 1410kcal + kycklingen så från 1860kcal och uppåt.
Protein: 289g och uppåt.
Kolhydrater: ~40g
Fett: ~30g (räknar inte med oljan vid tillagning utav kyckling) funderar på att börja äta äggulor också för att öka fettintaget.

Väntar på lite galenika och DP tren från bobban, blir även att beställa masteron nästa månad om jag hittar nåt bra märke.

Nu blir det lite cardio!
Citera
2012-02-04, 22:17
  #16
Medlem
itsasins avatar
Så jävla godis sugen, 70% mörk mint choklad mmmmm! Tur det är -31 ute, finns inte en chans jag orkar gå till affären då. Börjar hända lite krejjer med formen nu, verkar ha varit en hel del vätska jag gått runt med, blir tightare och ådrorna slingrar sig fint efter passen nu. Kondisen är på top, eller ja, mycket bättre nu iaf. 2månader utan cigg, så nu blir det cardio som faen! Orkade 5min max i crosstrainen förut, idag körde jag 15min efter att jag gått 1h på tjockisbandet. Dock funkar inte motståndet i crossen så det är lite trisst, ägaren lägger inte direkt ner mycket tid på att fixa sakerna. En maskin som varit trasig 6mån nu.

Funderar för övrigt på att börja sticka e3d när jag hoppar på masteron i slutet av månaden.
Då blir det 500mg testo, 200mg tren, 200mg mast e3d. Borde göra susen!

Skjuter upp min knä+gyno-operation till efter sommaren, knät gör endast ont/låser sig när jag kör djupa knäböj vilket jag inte gör nå mer så det är skitsamma, och gynot är inget som stör mig direkt, har styva vårtor dygnet runt så det syns inte

Har inte hänt så mycket i träningsväg, allt rullar på som vanligt, har kvar styrkan sen win/ot kuren. Ökat 10 i bänk (arbetsset då). Börjat köra marklyft utan fegsnören, måste träna greppstyrkan lite. Äckligt dåligt grepp, nästan pinsamt! Blev 140kgx8x3 sen fick jag sänka till 100kg och köra några 10or för att jag tappade greppet för många gånger sista settet på 140.
__________________
Senast redigerad av itsasin 2012-02-04 kl. 22:19.
Citera
2012-02-05, 11:07
  #17
Medlem
Önskar dig all lycka till!

Kommer bli roligt att läsa denna,

Kört hårt


Mvh
Citera
2012-02-05, 15:05
  #18
Medlem
itsasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rouls
Önskar dig all lycka till!

Kommer bli roligt att läsa denna,

Kört hårt


Mvh

Tack detsamma!

Mvh
Citera
2012-02-07, 14:53
  #19
Medlem
itsasins avatar
Humöret på top! Eller så inte.. Aldrig legat så här lågt på kolhydrater/kcal, men fattar nu varför morsan är en fitta när hon bantar

Känner mig grymt irriterad på allt och alla, inte så jag går runt och är en bitterfitta. Men blir irriterad som fan på tröga personer som inte fattar när man förklarat nånting 2ggr. Som min korkade lillebror som jag tränar med, vi har kört hantelrodd 100ggr när vi tränat rygg. Sist frågade han "visst tränar det här axlarna?", sånt är irriterande. Kan väl anstränga sig lite för att veta vad vi tränar iaf.

Sen har vi massa jävla puckon som tränar i grupp som ockuperar vissa maskiner 30-45min men dom gör inte en övning rätt. Brukar tycka synd om såna i vanliga fall, men just nu stör dom min nåt enormt när jag vill köra det dom failar så totalt på. När dom t.ex kör stående hantelcurls så böjer dom sig ner och svingar vikten i golvet, ser ut som om dom skottar snö. Gör inte saken bättre att det är biaffrabarn på 40kg. Gymmet har blivit en samlingtsplats för dom, ibland byter dom inte om, dom sitter där från morgon till kväll och tjattrar. Tror dom varit där varjeadag sen sommaren och dom kör igenom hela kroppen 3-4h varenda jävla dag??

Såja behövde bara whina av mig lite! Snart blir det att piska ryggen sen ännu ett cardiopass. Jävligt avkopplande att promenera 1h med mp3 på fullvolym.
Citera
2012-02-11, 00:13
  #20
Medlem
itsasins avatar
Tränat 12dagar i rad så blir endast 4st cardio pass ihelg, morgon och kväll. Fick slut ganelika förra helgen så fick ta ett stick med DP testo, har inte sovit så bra. Faen så röd och svullen jag varit på axeln. Men nu är det påfyllt med fin olja igen! Dock har inte träningen blivit lidande pga smärtan.

Morsan kom och dumpade ett skrovmål hos mig idag, så var tvungen att äta den, kan ju inte kasta när hon varit snäll och hämtat mat. Min mor har svårt att förstå att jag deffar, eller så tycker hon jag börjar se smal ut (önsketänkande). Kastar in godis och sånt varjevecka. Fan vill jag ha nåt så går jag väl och köper det själv?

Blev ett helt okei ryggpass idag. Vet inte vad övningen heter men är nån sorts rodd. En stång som är 2m, sitter fast i golvet så man kan bara lyfta den rakt upp mellan benen. Brukar köra 60kg 10reppare på den. Körde 80kg 10x3 sen 100kg 4x2 så det kändes bra. Resten av passet blev det mest latsdrag med olika stångar.. En stång, flera... stångar? Hmm.
Citera
2012-02-11, 00:33
  #21
Medlem
manhofs avatar
En stång, flera stänger

Lycka till!
Citera
2012-02-11, 10:31
  #22
Medlem
bisexuella-killens avatar
Du har inte funderat på Masteron från MM? Hört bra saker om TM Pharma.


Går själv på en 16 veckors 500 mg Galenika e5d kur med en blast på 20 mg Blue Hearts jag hade de första 30 dagarna. Inte lite sugen jag är på att slänga in lite Masteron/Primo och/eller Tren. Men som sagt första kru så ska väl ta det lite lugnt .

Bra journal förresten. Keep it pumping
Citera
2012-02-11, 11:00
  #23
Medlem
itsasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manhof
En stång, flera stänger

Lycka till!

Så heter det ja

Tack tack!

Citat:
Ursprungligen postat av bisexuella-killen
Du har inte funderat på Masteron från MM? Hört bra saker om TM Pharma.

Går själv på en 16 veckors 500 mg Galenika e5d kur med en blast på 20 mg Blue Hearts jag hade de första 30 dagarna. Inte lite sugen jag är på att slänga in lite Masteron/Primo och/eller Tren. Men som sagt första kru så ska väl ta det lite lugnt .

Bra journal förresten. Keep it pumping

Tack

Har kört TM pharmas deca förut och det funkade som det ska. Men jag vill helst ha mast-e vialer, men alla verkar ha slut på det just nu.

Hur länge har du legat ON nu? Det är fint att blasta lite med orala ibland Jafan bara ta det lugnt första kuren, sen smackar man på rejält nästa

Testo+tren+mast verkar ge grymma resultat så ska fortsätta jakten på mast. Måste hitta innan 27feb bara, så om någon vet nån som har det inne får gärna skriva.
Citera
2012-02-11, 11:39
  #24
Medlem
bisexuella-killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsasin
Så heter det ja

Tack tack!



Tack

Har kört TM pharmas deca förut och det funkade som det ska. Men jag vill helst ha mast-e vialer, men alla verkar ha slut på det just nu.

Hur länge har du legat ON nu? Det är fint att blasta lite med orala ibland Jafan bara ta det lugnt första kuren, sen smackar man på rejält nästa

Testo+tren+mast verkar ge grymma resultat så ska fortsätta jakten på mast. Måste hitta innan 27feb bara, så om någon vet nån som har det inne får gärna skriva.


Har legat ON nu i snart 5 veckor. Riktigt tråkigt att gå av dbollarna, sjukt fint tryck jag fick av det med minimala bieffekter (kände bara av blodtrycksökningen) men är det en blast så är det. Funderade först på att sticka 1 gram istället för blasten med dbol de första sticken men kom fram till att då jag hade ett bf på under 10 % vid kurstart så ansåg jag att riskerna med gyno var relativt små! Som jag uppfattat det så drabbas personer med högt bf lättare av gyno? Rtta mig om jag har fel.

+7 kg och riktigt fina ökningar än så länge Redan skadad då jag redan nu planerar höstens kur...hehe

Ja hade det inte varit för att jag har CBB-tävlingsplaner nästa år så hade jag nog med lagt upp en lite annan kur med kanske lite tren och annat gött i Men som sagt nu är det bulken som gäller.

Är det det "knussliga" med att injecta alltför ofta som får dig att villja använda dig av mast-e eller?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback