2012-01-22, 01:24
Medlem
Tjena!

Vad brukar ni för droger?
Varför?
Är ni beroende?
Vill ni sluta?
Har drogerna förändrat er?
Hur ofta brukar ni?

Är lite nyfiken på olika slags av droger då jag inte testat mycket
Citera
2012-01-22, 01:39
Kärlek;
Naturlig eufori när den är som bäst
Citera
2012-01-22, 01:48
Medlem
Kashis avatar
Cannabis och hallucinogener (Svamp + LSD), Ecstacy, även alkohol.
Därför att jag uppskattar dom visuella fenomen dessa droger ger, hallucinogener till största del då.
Ett äventyr utan dess like med alla sinnen, hamna i sinnestillstånd man inte trodde existerade, att luta sig tillbaks och betrakta ett objekt och se hur synsinnet behandlar det, ta sig en funderare på verkligheten.
Musiken är också så enormt mäktig och närvarande, lite som att gå på nöjesfält.

Är inte beroende, har inte rökt på ett par månader nu och förmodligen har jag uppehåll fram till sommarn. Brukar bli ungefär en tripp på svamp per år och lika länge mellan E droppen, det är så intensiva upplevelser och gillar att ha ett vilat psyke.

Droger har nog förändrat mig en del, inget jag kan sätta fingret på men har fått mig att ta världen för det den är och stör mig inte på smågrejer i samma utsträckning som förut. Har ju utvecklats tillsammans med dessa substanser så det är svårt att säga "före-efter" saker.
Tror ändå det har fått mig att uppskatta naturen ännumer, och fascinerats av hur underligt allt är, hur medvetandet fungerar o.s.v.
Plus att jag aldrig dansar nykter.

Det enda jag regelbundet brukar är då cannabis, vilket ger en spännande nyans till det mesta man pysslar med.
Senast redigerad av Kashi 2012-01-22 kl. 01:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in