• 1
  • 2
2012-01-21, 21:25
Medlem
Armatures avatar
Hej!

Ni feminister verkar vara så verklighetsfrånvända och vilseledda, så här får ni en video om hur ni skall bete er för att bli mer uppskattade(om ni inte är allt för fula, vilket ofta är fallet )

http://video.xnxx.com/video1294656/b...washing_dishes

Diskussionsunderlag: Varför är kvinnor så mycket mer lättstötta än män?

Citera
2012-01-21, 22:03
Medlem
DominusNihiluss avatar
Kvinnor är generellt sett mer känslosamma och mindre rationella än män. De följer hellre det som är mer tilltalande för dem än det som faktiskt gynnar dem.
Citera
2012-01-21, 22:18
Medlem
the-gafferrs avatar
De är som är mindre ansedda tar alltid illa upp vid påhopp än de som är högre ansedda.

Ex: Kvinnorna tar mer och lättare illa vid än män under en könsdiskussion.

Mörkhyade tar också lättare illa vid jämfört med vita under en rasdiskussion.
Citera
2012-01-21, 22:38
Medlem
Armatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DominusNihilus
Kvinnor är generellt sett mer känslosamma och mindre rationella än män. De följer hellre det som är mer tilltalande för dem än det som faktiskt gynnar dem.
Jepp, du har så rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av the-gafferr
De är som är mindre ansedda tar alltid illa upp vid påhopp än de som är högre ansedda.

Ex: Kvinnorna tar mer och lättare illa vid än män under en könsdiskussion.

Mörkhyade tar också lättare illa vid jämfört med vita under en rasdiskussion.
Stämmer bra. Du förklarade det hela mycket bra i en kort text, någonting som en meningsmotståndare inte skulle kunna göra, eftersom att det inte finns några självklara fakta och argument till dennes fördel.
Citera
2012-01-21, 22:46
Medlem
DominusNihiluss avatar
Men varför tar mörkhyade (som är födda och uppvuxna) i Sverige illa åt sig? Kan det ha något med deras genetiska arv att göra, eller deras uppväxt?
Citera
2012-01-21, 22:50
Medlem
MissFitt73s avatar
Varför länka porr som antagligen dessutom är nerlusad med virus? Vad har det med feminism och jämställdhet att göra?
Citera
2012-01-21, 23:18
Medlem
Armatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Varför länka porr som antagligen dessutom är nerlusad med virus? Vad har det med feminism och jämställdhet att göra?

Hur vet du att det är porr?, men du kollade säkert länken, eftersom att du vill ha kuk, och varför smutskastar du länken med dina patetiska virusanklagelser, kvinnor..... jag trodde inte mer heller.

Jag har uppenbarligen trampat på en öm tå, vad det har med feminism och jämnställdhet att göra(vilket är helt olika ämnen) så kommer ni aldrig att begripa, om ni kommer på svaret, posta det här..

väntar med spänning!
Citera
2012-01-22, 00:10
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armature
Hur vet du att det är porr?, men du kollade säkert länken, eftersom att du vill ha kuk, och varför smutskastar du länken med dina patetiska virusanklagelser, kvinnor..... jag trodde inte mer heller.

Jag har uppenbarligen trampat på en öm tå, vad det har med feminism och jämnställdhet att göra(vilket är helt olika ämnen) så kommer ni aldrig att begripa, om ni kommer på svaret, posta det här..

väntar med spänning!
Nej jag klickade inte på länken eftersom det är allmänt känt att porr innehåller virus. Jag såg att det var en porrsida. Du har verkligen inte trampat på en öm tå eftersom de flesta kvinnor jag känner gillar att ha sex och tittar på porr ibland. Är väl fullt normalt. Däremot förstår jag fortfarande inte vad detta har med feminism att göra? Förklara gärna för jag ser inte kopplingen.
Citera
2012-01-22, 13:32
Medlem
SMBHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Nej jag klickade inte på länken eftersom det är allmänt känt att porr innehåller virus. Jag såg att det var en porrsida. Du har verkligen inte trampat på en öm tå eftersom de flesta kvinnor jag känner gillar att ha sex och tittar på porr ibland. Är väl fullt normalt. Däremot förstår jag fortfarande inte vad detta har med feminism att göra? Förklara gärna för jag ser inte kopplingen.

Kopplingen är att kvinns ska veta sin plats och ställa upp på ett knyll när karlen så ber om det: http://www.youtube.com/watch?v=_ctTHs4TSYg

Btw det är ingen fara att surfa in på en porrsida som streamar porr. Dessa drivs med ekonomiska motiv, att ge sin användare virus är direkt negativt. Ifall du nu hamnar på en oseriös sida så stoppar ditt antivirus-program i princip alla virus.
Citera
2012-01-22, 14:57
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMBH
Kopplingen är att kvinns ska veta sin plats och ställa upp på ett knyll när karlen så ber om det: http://www.youtube.com/watch?v=_ctTHs4TSYg

Btw det är ingen fara att surfa in på en porrsida som streamar porr. Dessa drivs med ekonomiska motiv, att ge sin användare virus är direkt negativt. Ifall du nu hamnar på en oseriös sida så stoppar ditt antivirus-program i princip alla virus.
Ja, TS våta dröm gick nog fram - återigen, vad är kopplingen till feminism och jämställdhet?

TS små erotiska fantasier hör väl ändå bäst hemma i just den erotiska sektionen på Flashback, eller?
Citera
2012-01-22, 18:04
Medlem
Kvinnor och självdistans är väll sisådär om man jämför med män.
Vi män föds ju mediokra och patetiska, dessutom har vi lärt oss det under uppväxten i och med det underläge vi har jämntemot kvinnor.

Kvinnor som står på sig är starka och förebilder.

Män som står på sig är patetiska och löjliga.
Citera
2012-01-23, 09:27
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Ny rubrik, enligt regel 0.01. //Mod
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto