Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-01, 06:06
  #853
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GladiatornsKamp
Då känns det ju inte aktuellt? Bör ju ta längre tid att ta upp det subq och då även med lägre dos?

0.5ml höger sida, 0.5ml vänster sida naveln? Samma dos då om man nu kör 100mg/stick. Är det mycket smidigare så kan det ju vara värt det kanske.
Citera
2017-06-01, 09:38
  #854
Medlem
GladiatornsKamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
0.5ml höger sida, 0.5ml vänster sida naveln? Samma dos då om man nu kör 100mg/stick. Är det mycket smidigare så kan det ju vara värt det kanske.

Jo men då blir det ju ännu fler stick, smidigast måste ju vara Tren E var 5e dag istället?
Citera
2017-06-03, 07:19
  #855
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GladiatornsKamp
Jo men då blir det ju ännu fler stick, smidigast måste ju vara Tren E var 5e dag istället?

Jo men subq stick är ju extremt simpla om man jämför med IM.

Är det någon som kan svara på hur upptaget ser ut i fettet jämförelsevis med IM på tren a? Tänkte då på hur ofta man bör sticka
Citera
2017-06-03, 10:37
  #856
Medlem
har själv läst om detta och börjat med Testo E subq.

kör en ml och det svider lite grann några dagar, kände resultat dag ett, (låg nivå av egen produktion/ej återhämtad efter tidigare kur)

inne på vecka 4 nu tar var 4 dag

funderar på tren e subq 200mg var 3 dag tillsammans med 100mg testo e var 3 dag
__________________
Senast redigerad av skadad85 2017-06-03 kl. 10:44.
Citera
2017-06-04, 04:57
  #857
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Jo men subq stick är ju extremt simpla om man jämför med IM.

Är det någon som kan svara på hur upptaget ser ut i fettet jämförelsevis med IM på tren a? Tänkte då på hur ofta man bör sticka
Du får ett jämnare, men mindre effektivt upptag subq.
Jag har testat subq men som någon annan skrev svider det i några dagar. Svårt att sätta mer än en ml då det blir en liten knöl i fettet i några dagar.
Citera
2017-06-15, 20:14
  #858
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakan66
Hör till den lilla skara som på 80-talet hade viss tillgång till Negmas Original 76mg Hexahydro... 3 amps i veckan var fan på gränsen vad psyke,leder,fästen och hustrun mäktade med... Ja jävlar vad det knastrade i växellådan. Dagens Trenbolone är dessvärre bara en vag skugga av originalet...

haha, trenbolone är alltid trenbolone...
Citera
2017-06-15, 21:13
  #859
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrainMore
haha, trenbolone är alltid trenbolone...

Givetvis syftade han på att mycket idag är fakes/underdoserat jämfört med den tidens äkta varor.
Citera
2017-06-15, 22:34
  #860
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Givetvis syftade han på att mycket idag är fakes/underdoserat jämfört med den tidens äkta varor.

personligen upplever jag faktiskt inte alls att mkt på marknaden är fakes eller underdoserat, just my opinion
Citera
2017-06-15, 22:37
  #861
Avstängd
IprenWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrainMore
personligen upplever jag faktiskt inte alls att mkt på marknaden är fakes eller underdoserat, just my opinion
Jämfört med vad då?
Citera
2017-06-15, 23:33
  #862
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IprenWars
Jämfört med vad då?

läste du vad jag skrev? hävdar att mina personliga erfarenheter av ett 20tal olika märken på tren inte validerar åsikten att de finns mkt fakes/underdoserat på marknaden idag.
Citera
2017-06-16, 11:20
  #863
Avstängd
IprenWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrainMore
läste du vad jag skrev? hävdar att mina personliga erfarenheter av ett 20tal olika märken på tren inte validerar åsikten att de finns mkt fakes/underdoserat på marknaden idag.
Okej men du svarade ju på ett inlägg om att det är underdoserat nu för tiden jämfört med förut.
Dopade du dig mycket på 80 och 90-talet?
Citera
2017-06-16, 11:42
  #864
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IprenWars
Okej men du svarade ju på ett inlägg om att det är underdoserat nu för tiden jämfört med förut.
Dopade du dig mycket på 80 och 90-talet?

Fattar du trögt. 76mg tren hex ifrån negma är precis likadant som 76mg tren hex idag ifrån hemkok. Det är ingen skillnad på kvalitén på prepp ifrån 80-talet etc till idag om de är samma produkt och mängd.

hur vet du att mkt är underdoserat idag? Har du ngra analyser?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback